SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   SivasSpor (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Lig Tv bu nasıl bir başlık ? (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=37517)

balmandol 02.02.2014 17:41

Cevap: Lig Tv bu nasıl bir başlık ?
 
Kulübün bakkala,markete,manava çookkk borcu varmış. O yüzden transfer yapamıyorlarmış. Carlos'ta demişki '' aman gardaş önce esnafın borcunu ödeyin. Adam almasanızda olur. Kolundan tuttuğunuzu getirin '' demiş. Mesele bu yani..!!!!!!!!!!!!!

pover58 02.02.2014 17:44

Cevap: Lig Tv bu nasıl bir başlık ?
 
boş işlerle ugraşmada üstümüze yok takım oynamamış burhan hakan ümit kötü oynuyor atıfla hangi maça çıktıksa yenilmişiz (forvet olarak)3 tane forvetimiz yedek bekliyor gol yiyecegimiz açık açık ortada hoca halen oyuna müdahele etmiyor lig tv ne yazacak elbette seni rezil etmeye ugraşacak neden çünkü bizim dostumuz yok.lig tv vede hakemler elinden gelen kahpeligi yapıyor bize görmüyormusunuz konyalılar yer atlıyor faul bizim adamları basıp düşürüyorlar hakem mal gibi yüzümüze bakıyor bu hakemleri hepsimi şerefsiz bilmiyorumki.ondan sonrada hakem,ieleştirecegimize şunu bunu eleştiriyoruz aslında bize iyi yapıyorlar rum trabzonun aleyhine bir hakem olunca yer yerinden oynuyor biz ne yapıyoruz rakip sayısını narttırmakla ugraşıyoruz.

58hsn58 02.02.2014 17:52

Cevap: Lig Tv bu nasıl bir başlık ?
 
Zaten ligtv nezaman sivas tarafini tutmuski? Dogruya dogru, herkes sivasa karsi.

Basligi degistirmisler zaten

favori58 02.02.2014 17:55

Cevap: Lig Tv bu nasıl bir başlık ?
 
[QUOTE=PATRON 58;895951]zaten böyle küçük baslıklarla ugrasa ugrasa büyüyemiyoruz attıysa attı ne oldu yani ne var bunda o sahadaki 11 rezil eleştirilmeli bugün bu değil:mad:[/QUOTE]


doğru söze ne denirki

cılgınsivas58 02.02.2014 18:45

Cevap: Lig Tv bu nasıl bir başlık ?
 
konyadan sıvasa transfer dersı..

ready 02.02.2014 18:46

Cevap: Lig Tv bu nasıl bir başlık ?
 
[B]ulan arkadaş konyadan 3 yemişsiniz halen neyin tartışmasını yapıyorsun konyadan 3 yiyen rezillere sormak lazım [/B]

eurovision 02.02.2014 19:13

Cevap: Lig Tv bu nasıl bir başlık ?
 
medyanın bizimle zoru var

sero58 02.02.2014 19:53

Cevap: Lig Tv bu nasıl bir başlık ?
 
koşun gidin ligtv üye olun bunun için ben almıyorum sizde almayın diyorum kardeşim.
gider ayda dünyanın parasını ödersin birde seni küçümserler.
almayın aldırtmayın kimseye.
bütün maçları gelin ben size 60 tl sezon sonuna kadar alayım izleyin.

sivastatlıbelam 02.02.2014 20:09

Cevap: Lig Tv bu nasıl bir başlık ?
 
lig tv çoğu maçtan sonra bu ve benzeri manşetler atıyor.Burda lig tv 'yi değil bu takıma adam akıllı bir önlibero ve forvet almayan yönetime tepkimizi belirtelim...

ready 02.02.2014 20:13

Cevap: Lig Tv bu nasıl bir başlık ?
 
[B]adam akıllı transfer yapmayan yönetimi bir kaç kişi dışında kimse eleştirmiyor ne varsa hakem lig tv hakemler tff bunları eleştiriyoruz tabiri cazise deve kuşu gibi kafamızı kuma gömüyoruz [/B]


WEZ Format +2. Şuan Saat: 19:54.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005