SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Güzel Transferler Yapacağız (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=39618)

sivasfutbol 05.01.2016 16:12

Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
 
Mantıklı ve olumlu transfer yapacagız diyor resmen dalga geçiyor taraftarlar ile elimizdeki oyuncular ile 2 ci yarıya hazırlanacaklarmış dogruca bir alt lige dogru gidiyorsunuz taraftarın sesine kulak verin biraz.

teyfikyasir 05.01.2016 16:17

Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
 
Ilk once sunu soylemek istiyorum. Suan 34 yasinda vega daha yasli olupta bu takima transfer olmasini kabul edebilecegim ve itiraz etmeyecegim iki oyuncu var. Biri drogba digeri ibrahimovic. Tabi bunlarda hayal bile edilemeyecegi ve soz konusu bile olamayacagi icin hic lafi uzatmaya gerek yok. Ikincisi otuz yas ve uzeri adam alacaksan git CICINHO gibi adam alki biseye yarasin.

[B]Hasan kabze gencliginde neydiki simdi ne olsun[/B].

Evliya celebi gibi tum anadoluyu gezen degil sahada adim atmadik yer birakmayan adam lar kurtarabilicek bu takimi ikinci yarida. Eminim bu takim ligin ikinci yarisinda ilk bes haftada gerekli puanlari alamazsa futbolcularda dustuk zaten diyip bizi cileden cikartan oyuna devam edecekler. Sezon sonu superligden takim bulanlar defolup gidecek, superligden takim bulamayip bankasya da daha guzel sehir takimlarindan teklif alanlar kacacak ve bize hemserimiz ziya ve bikac tane talibi olmayan ise yaramaz topcu jalacak. Sonuc olarak ordanda sert dususumuze devam ederek yeni stadimizla alt liglerde mucadeleye devam edecegiz. Ozamanda sayin faruk bey cikip hasan kabzeyle ilgileniyoruz der artik. Yaziklar olsun. Bu taraftar bosuna dusersek cikamayiz demiyo. Onumuzde sadece onyedi mac var. Ve ne yapip edip dusmememiz gerekiyo. Gidin messiyimi aliyonuz neymarimi aliyonuz kimi aliyosaniz alin bu takimi ligde tutun ha yok yapamiyoz diyosaniz bizi oyalamayin lutfen. Karar verildi bu sene biz dusecez ondan boyle bos davraniyoz falan diyin. Ve almayin hasan kabzeyi falan. Lutfen hasan kabzeyi almayin. Lutfen hasan kabzeyi almayin.

balmandol 05.01.2016 16:22

Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
 
MU-Cİ-ZE....Artık mucizelere kaldık..Nerdesiinnn mucizeeeeeeeeeeeeee :(

balmandol 05.01.2016 16:24

Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
 
[B]SIRP STOPER YALAN[/B]

Basında çıkan Belçika'nın Mechelen kulübünde top koşturan Milos Kosanovic haberini yalanlayan Taşseten, şunları söyledi:

"Basında birkaç gündür haberler çıkıyor Milos Kosanovic ile ilgili. Bunlar yalan haberler. Bu futbolcuyla hiçbir görüşmemiz olmadı. Ama başka futbolcularla görüşüyoruz. Güzel transferler yapacağız. Birkaç gün içinde hepsi belli olacak ve kampa katılacaklar."

[B]Sayın Taşseten bu haber gerçek olsa ben şaşardım zaten. Öyle bir vizyon ne sizde ne yönetim de var..[/B]

Rallim58 05.01.2016 16:26

Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
 
[QUOTE=Ferhat06;963080]üç kuruşa beş küfte
rahvan attan sert çifte
pilav üstü kuru az
bu senede zor biraz[/QUOTE]
[B]
Flaş isimler gelmez bize,
Yazık değil mi? emeğimize,
Gelse gelse sadece "O" gelir,
Onun adı mı? Hasan Kabze...:)[/B]

kaplanlı 05.01.2016 16:27

Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
 
ön yargılı olmadan bekleyip görmek lazım.

asabibaba 05.01.2016 16:29

Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
 
[B]Yönetim bizi şair yaptı.
Allahta sizi bildiği gibi yapar inşallah....[/B]:D:D:D:D

5svs8 05.01.2016 16:38

Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
 
Vallahi herkes içini şiirle döküyo artık. Denemedik yol kalmayacak anlatmak için. Helal :D

teyfikyasir 05.01.2016 16:38

Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
 
Guleyimmi aglayayimmi. Biraz dusundumde kendi kendime dedimki yok ya haber kesin yalan. DHA kafasina gore yazmis. Yoksa guzel transferler yapacagiz diye bi basligin altinda boyle bi aciklama yapamaz bi insan. Eger gercekse haber diyecek bisey zaten yok. Son noktayi boyle koyalim diyolarsa eger hasan kabze ibrahim akin gibi oyunculari doldurmayin be takima. Gencleri oynatin onlarin onu acilsin. Belki seneye talipleri falan olur. Ne bileyim cok daha iyi patlama yapio milli takima falan giderler. Yazin avrupa sampiyonasi var. Neden olmasin. Biz duseceksek paramizi bosuna bu adamlar yemesin. Bunlarin yiyecegi paranin onda birini verin o altyapidaki genclere. Bakin ne oluyo.

Talat 5858 05.01.2016 16:40

Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
 
hep ayni film hep ayni hikaye bunu üzülerek soyluyorumki inancimiz kalmadi yonetime yillardir adamgibi bi transfer goremedik takimda


WEZ Format +2. Şuan Saat: 08:40.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005