SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   İzmirli Yiğidolar (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=113)
-   -   Aatif Yeter Artık (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=39764)

dibba58 19.02.2016 23:05

Cevap: Aatif Yeter Artık
 
Bırakın atıfı kardeşim takımda 11 de oynayacak adam mı var.Ne transfer yaptık ki. Kimi çıkarıp kimi yerine koyacaksın. Elin mahkum.Saçta yolsan kızsanda bu adamlarla ligi bitireceğiz. Basiretsiz yönetim,3 yıldır takımın bu duruma düşebileceğini görememeleri zaten en büyük hata.Yaşlı futbolcularla adı sanı belli olmayan yabancılarla emekliliği gelmiş her an kaçacak tabansızlarla bu kadar oluyor.Takım düşünce akı karası belli olacak.Bu gün var olanlar yarında var olacaklar mı? Adam gibi bir kaç transferle bu durumda olmazdık.Sezon başında yapmadıkları transferleri,ara transfer döneminde de yapamadılar.Bizi kurtaracak bel bağlayacağımız hangi futbolcumuz var.Her mevki aksıyor,dökülüyor.Gelenler gidenleri aratıyor..Mesut Bakkal Bizi ligde bırakırsa adamın heykelini şehrin her görünen yerine dikmemiz lazım.Bu çekirge daha kaç kere zıplayacak.Allah yar ve yardımcımız olsun.

antik58 19.02.2016 23:30

Cevap: Aatif Yeter Artık
 
Yönetim de, teknik ekipte disiplin anlayışı olsaydı bu hale gelmezdi bu adam. Disiplinsizlik illaki hocaya tavır almasıyla olmaz.madem buna müsamaha gosteriyorsunuz aydın ümit neden gönderildi diye adama sorarlar...

Dua 19.02.2016 23:35

Cevap: Aatif Yeter Artık
 
Atifin tweet yada facebook hesabi yokmu.
Direkt yazalim bence.

erhan 10 19.02.2016 23:35

Cevap: Aatif Yeter Artık
 
Penaltı kaçırdı desteklendi, koca bir hiçti büyük takımlarla anıldı, sezon içinde 3 maç kazandırdı diye 30 maç sabredildi. Yahu bu adama biraz pas at bencil olma yoksa yedek kalırsın diyen olmadı mı hiç ? Ya da hiç bir hoca buna çare bulamadı mı ? Texeira ne kadar istekliydi maçın ilk yarısında ama Aatıf pas atmamaya devam edince adam da çıldırdı. E haklı siz futbolcu olsanız böyle adamla oynamak ister misiniz ?

keko 58 20.02.2016 08:07

Cevap: Aatif Yeter Artık
 
[B]:confused::confused:

bunu tek dünki maci mi farketiniz?? brakin su seso meso Adamin pilli bitmis gören yok mu??
keske bunu satsaydik ama kime diyorum :rolleyes:

bir zaman Grosicki vardi böyle hareket yapinca hemmen kötü yorumlari geliyordu hatta 1-2 Mac ilk 11de yer almiyordu bu Adama herseye serbst mi??

bunu yildiz yapan SIZSINIZ!!

:mad::mad:
[/B]

Ferhat06 20.02.2016 08:58

Cevap: Aatif Yeter Artık
 
yaşım 55 .tam 45 senedir futbolla yatıp kalkarım(allah affetsin) ben böyle bir bencil bir profesyonel futbolcu görmedim.

rezi 20.02.2016 09:01

Cevap: Aatif Yeter Artık
 
Mösyö Aatıf;
Sana gösterilen sevginin,saygının karşılığını bu şekilde mi ödüyorsun?Bulgaristan liginden geldiğin ücret senin Avrupa liglerinde ki değerindi.

Sivasspor camiası her oyuncusuna verdiği desteği sana da verdi.Bunu çok iyi değerlendirdin başarılı oldun ve bunu yaparken de emeğinin karşılığını aldın.

Ekmek yediğin yere ihanet bu olsa gerek. Bencilliğin zirvesine ulaştın.Bil ki iki üç puan farkla düşersek bunun sorumlusu sensin ve bu camianın kötü yüzünü o zaman görürsün.Fransa değil Çin'e gitsen peşini bırakmaz haberin ola.

Biz sevince tam severiz sevmeyince defterden sileriz.

au revoir Aatıf!

34MUAMMER58 20.02.2016 10:01

Cevap: Aatif Yeter Artık
 
[b]Sivasspor rahat pozisyonda olsaydı ,bu atıfın bencilliğini belki umursamazdık,ancak sivassporun mutlak 3 puan alması gereken haftada belki 15 puan değerinde olacak 3 puanı ,atıfın bencilliğiyle kaybetmeyi kabullenemiyorum,bu hafta rakiplerimiz ya birbirleriyle oynayacaklar yada güçlü takımlarla oynayacaklar,alınacak 3 puan öyle değerli olacaktıki ,altımızdaki takımlara 3 puan fark atabilirdik,üstümüzdeki takımlara 3 puan daha yaklaşabilirdik,gençler,rize,antep takımlarına yaklaşabilirdik,gerçekten özetlere tekrar bakınca,atıfın 2 ,cicinyonun 1 pozisyonda bencillik yapması sivassporu olası 3 golden etmiş ,bitürlü içimden atıfı affetmek gelmiyor,bir oyuncu takım arkadaşlarının emeğine,bir şehrin kaderine ,kendinee bu kadar ihanet etmez ,etmemeli,yöneticiler yada hoca buna müsaade etmemeli, bu hafta bu sorunun çözülmesi gerekiyor.[/b]

Turan 59 20.02.2016 10:02

Cevap: Aatif Yeter Artık
 
Yeter ulan oynayacaksan oyna;yok sa defol git.Bırak bu egoistliği Sivasspor'dan ne Atıf'lar geldi-geçti.Sen kendini ne sanıyorsun bir şehrin kaderiyle oynuyorsun.Egoist sevimsiz yaratık.

MMK 20.02.2016 10:20

Cevap: Aatif Yeter Artık
 
**********************

Editörün notu : Büyük harfle yazılan yorumlar silinmektedir. Lütfen küçük harfler kullanınız


WEZ Format +2. Şuan Saat: 15:34.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005