![]() |
Ozur!!
gürünlü arkadasan ozur diliyorum belki kınıyorum diyerek agır bi laf ettim ama hepimiz yigidoyuz.ama yine de lafdlarımıza dikkat edelim.futbol o kadar basit bi oyun degil ne olacagı belli olmaz.ayrıca mohammedi kücük görmüyorum .takımın yıldızı konumunda umarım milli takıma secilir.sevgiler ...j.j.OKOCHA
|
Daha Inşalah Bir çok Yiğidoyu Milli Takimda Göreceğiz
|
kendisini tebrik ediyor başarılar diliyorum inşallah a milli takıma da seçilir ve sivaslıyı ve sivas sporu en iyi şekilde temsil eder
kendisiyle gurur duyuyorum |
[QUOTE=emreOKOCHA]gürünlü arkadasan ozur diliyorum belki kınıyorum diyerek agır bi laf ettim ama hepimiz yigidoyuz.ama yine de lafdlarımıza dikkat edelim.futbol o kadar basit bi oyun degil ne olacagı belli olmaz.ayrıca mohammedi kücük görmüyorum .takımın yıldızı konumunda umarım milli takıma secilir.sevgiler ...j.j.OKOCHA[/QUOTE]
arkadas bende senden özür diliyorum |
[b]A2 millilerin maçı ne zaman??? veya oynandımı??? bu bilgiye sahip olan varsa kendisine zahmet forma yazabilirmi?[/b]
|
Dün Aksam Herkes Gördükü Milli Takimin En Kötü Yeri Sol Kanat ümit özat Milli Takimda Oynayacak Bir Futbolcu Değil Hayrettinin Takima Alinmasi Lazim Bence Eger Dün Hayrettin Olsaydi Romendala Adim Bile Attirmazdi...
|
........
Takimimiz, Böyle Seviyeli Oyununu Ve Puanlari Toplayip;
üst Siralarda Olmaya Devam Ettikçe, Daha Nice Yiğidoyu Milli Takimda Görürüz Inşallah... Hayrettin'e Helal Olsun. Inşallah Bu Bir çiğir Olur Ve Arkadan Devami Gelir. |
[QUOTE=GeCeVeMaVi58pRf]Dün Aksam Herkes Gördükü Milli Takimin En Kötü Yeri Sol Kanat ümit özat Milli Takimda Oynayacak Bir Futbolcu Değil Hayrettinin Takima Alinmasi Lazim Bence Eger Dün Hayrettin Olsaydi Romendala Adim Bile Attirmazdi...[/QUOTE]
[b]Evet dün milli takmımızda kanatlar çok aksadı...Eğer ki dün Ümit Özatın yerine Hyrettin oynasaydı bencede çok başarılı olurdu...[/b] |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 15:34. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005