SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   KAMPIN YILDIZI... (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=9833)

Yiğiter 19.01.2007 13:19

-->: KAMPIN YILDIZI...
 
mehmette gördüğüm tek yıldız soyismindeki yıldız.tamam hırslı ama gol atma becerisi 0 bence

by_maffayy 20.01.2007 10:19

-->: KAMPIN YILDIZI...
 
ne olursa olsun mehmet yıldız cok ıyı bı futbolcu defansı dagıtıyor adeta perısan edıyor her futbolcu klas olamaz ama her takımda boyle futbolcular olmak zorunda.sana cok guvenıyoruz mehmet YILDIZZZZ.cok ıyı ısler yapacagına emınım.andersondanda kat kat ıyı bı futbolcu

Flavio 20.01.2007 10:24

-->: KAMPIN YILDIZI...
 
[i]Ne olursa olsun ona destek olmak zorundayız.Şuanda Balili ve Mehmet forvetlerimiz.Andersonun gitmesiyle üzerine daha fazla yük binecektir.Umarım bu yükü kaldırır.Gol yollarında Sivası uçurur.[/i]

serhankaburcuk 20.01.2007 18:43

--->: KAMPIN YILDIZI...
 
[B][I][FONT="Comic Sans MS"][COLOR="Navy"]2.yarı senden büyük işler bekliyoruz Vieri Mehmet....[/COLOR][/FONT][/I][/B]

FurkaN 20.01.2007 19:04

-->: KAMPIN YILDIZI...
 
[B][FONT="Comic Sans MS"][COLOR="Navy"]Elimizde bir Mehmet bir de Balili kaldı destek olmaktan başka şansımız yok....[/COLOR][/FONT][/B]

burak_bionces 20.01.2007 22:37

--->: KAMPIN YILDIZI...
 
mehmett bitaneee yaa oo ıkıncı lıge alışkın bırazdaha alışsında sız ozamn gorun mehmet yıldızıı ona boga mehmet derlerr kımse kolay kolyda yıkamaz yere cunkuu boga gıbı kafasıı aşşagıı bakar kosarr vallaa

sivasli_tufan 20.01.2007 23:00

--->: KAMPIN YILDIZI...
 
abi cok gol kaciriyor ya cok yavas o yuzden cok seviyorum amacok yavas

sinan58_34 20.01.2007 23:05

--->: KAMPIN YILDIZI...
 
[B][I]insallah 2. sezon beni yanıltır mehmet yıldız ben pek fazla bisey beklemıyorum [/I][/B]

çılgın-sedat 21.01.2007 03:22

-->: --->: KAMPIN YILDIZI...
 
[QUOTE=besyo_cu;182173]Vaybe biz mehmet yıldızı mudurnu spordan almışız :D nerden nereye[/QUOTE]

yani kardeş nerden nereye
mehmet çok kaliteli oyuncu ve süperde oynuyor böyle giderse milli takımada girebilir

aldair 21.01.2007 16:54

-->: --->: KAMPIN YILDIZI...
 
[QUOTE=çılgın-sedat;182874]yani kardeş nerden nereye
mehmet çok kaliteli oyuncu ve süperde oynuyor böyle giderse milli takımada girebilir[/QUOTE]

yapmayın be abi,mehmet milli takıma gitsin ben hükümet meydanında sırtıma semer takıp anırırım gözünüzü seveyim,nasıl futbol izlemek bu.a kategorisine gitmesinde milli takımmış:)))))))))


WEZ Format +2. Şuan Saat: 04:41.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005