![]() |
--->: LOGOMUZ
[QUOTE=liseli;200388]Çılgınlar 58 grubu olarak bundan sonra yaptırdığımız pankartlarda,kendi yaptıracağımız ürünlerde vb. şeylerde logo olarak kullanmak için kendimize bunları hazırladık umarım sizlerde beğenirsiniz...
[IMG]http://img410.imageshack.us/img410/3387/clogomc4.png[/IMG] [IMG]http://img163.imageshack.us/img163/9593/clogo2xd5.png[/IMG][/QUOTE] [FONT="Comic Sans MS"][COLOR="Red"][B]Bence Sanırım Bir Eli Kancalı Korsan Olsaydı Daha iİİİİ Olurdu ...Elinize Sağlık Güzel Olmuş Eywallah[/B][/COLOR][/FONT] |
--->: LOGOMUZ
hayırlı olsun tum çılgınlara
|
-->: LOGOMUZ
gardaslar cilginlari anlatan bir logo olsaydi daha iyi olmazmiydi bu biraz ölüm dehlikesini gösteriyor ama sizler karar verdiyseniz bizede saygi göstermek düser hayirli olsun.
|
--->: LOGOMUZ
çok ii beyler inşallah daha çok taraftar grubumuz olur
|
--->: LOGOMUZ
[B][COLOR="Navy"]Hayirli olsun kardes .Saygilarimla...[/COLOR][/B]
|
--->: LOGOMUZ
elimizden geldiği kadar bir şeyler çıkarmaya çalıştık herkese yorumları ve eleştirileri için teşekkür ederiz
|
-->: LOGOMUZ
Hayırlı olsun, güzeller ancak üsttekinde siyah yazı rengi kırmızının içinde boğulmuş gibi duruyor.
|
-->: LOGOMUZ
[B]Çılgınlar Trabzonspor taraftarının kurduğu bir oluşumdur.!! Layığıyla yerine getirmektedir. Alacak başka isim bulamadınız mı.?? 1980 den beri kalearkasındayız!! kime sordunuz da aldınız!!!![/B]
|
--->: -->: LOGOMUZ
[QUOTE=Fatih Bayrak;200398]Bencede biraz itici
Ama yönetim olarak siz karar verdiyseniz bizde saygi duyariz gardaslar[/QUOTE] Kardeşş bizim korku vermeyle işimiz olmamalı. SEVGİ en büyük güzümüz olmalıı. SEVGİ SEVGİ SEVGİ. |
--->: LOGOMUZ
[IMG]http://img247.imageshack.us/img247/9377/logo2yt3.png[/IMG]
Bu sadece örnek içindir küçük hataları var.Peki bunu nasıl buldunuz? |
--->: LOGOMUZ
sivaslı demek baba demek bunu öyle bilsin herkes
|
--->: LOGOMUZ
walla logonun biraz ağiırlığı olsa daha iyi olurdu . böyle çizgifilm kahramanlarının rozetlerine benziyo.................. 0==)=======>
|
--->: LOGOMUZ
[COLOR="Red"]ya mecnun abi ben sivaslı taksici kadir başarın kzıyım...tüm sivasspor futbolcularına slm ayrıca tam destek hep destek yensenizde yenilsenizde allahına kadr sivaslıyız bizz...[COLOR="Red"][/COLOR][/COLOR]
|
--->: LOGOMUZ
tüm sivasspor oynvularının gönülden tebrik edrim ankaragücünü çok iyi yandiniz 4-1 güseldi anii... bn 16 yaşında olmam rağmebn tam bi futbol tutkunuyumdur......
|
--->: LOGOMUZ
SİVASSPORA SEVGİLER KADİR BAŞAR
|
--->: LOGOMUZ
[QUOTE=merwe;217210][COLOR="Red"]ya mecnun abi ben sivaslı taksici kadir başarın kzıyım...tüm sivasspor futbolcularına slm ayrıca tam destek hep destek yensenizde yenilsenizde allahına kadr sivaslıyız bizz...[COLOR="Red"][/COLOR][/COLOR][/QUOTE]
bravo merve Hep Destek Tam Destek |
-->: LOGOMUZ
cok guzel olmuş arkadasım ellerınıze sağlık
|
--->: LOGOMUZ
İSMİNİZ ÇAMURDAN DA YAZILSA,BU İSMİNİZE BESMELE ÇEKİLİR.
21'LİK ÇILGINLAR. 21 SENE SPK MAVİ BORU. HELAL OLSUN ÇILGINLARA. |
-->: LOGOMUZ
GÜZEL OLMUŞ 2007/2008 SEZONUNDA SİVASSPORA BAŞARILAR DİLERİM
|
--->: LOGOMUZ
bu logoda güzel olmus arkadasım ellerıne saglık.;) ;) ;)
|
--->: LOGOMUZ
[I]kardeş kurukafa yerine başka bişey kullansanız bence daha güzel olurdu...[/I]
|
--->: LOGOMUZ
idere eder arkadaşlar yinede güzel olmuş hayırlı olmasını isteriz çılgınlar her zaman güzel şeyler yaparlar
|
--->: LOGOMUZ
DAHA GÜZEL OLMALI BENCE LOGO KARŞI TARAFIN HAFIZASINDA KALABİLECEK AYNI ZAMANDA KORKU SALABİLECEK BİR LOGO BULMAMIZ GEREKİR
|
--->: LOGOMUZ
güzel olmuş eee biz çılgınız bırakında logomuzda biraz deli olsun yawww
|
--->: LOGOMUZ
[B]Arkdaslar ben nasil cilginlar 58 grubunun üyesi olabilirim?? ben almanyadayim bi farki olmaz insallah! sizden cevap bekliyorum, aeo kib, selcuk![/B]
|
--->: LOGOMUZ
[QUOTE=sarkislaliyigido;230693][B]Arkdaslar ben nasil cilginlar 58 grubunun üyesi olabilirim?? ben almanyadayim bi farki olmaz insallah! sizden cevap bekliyorum, aeo kib, selcuk![/B][/QUOTE]
Özelden msj yazdım kardeşim Mesafeler bizim için önemli değil öenmli olan içinizdeki Sivasspor aşkı... |
--->: LOGOMUZ
güzel olmuş hayırlı olsun bu sene inşallah taraftar sayımız dahada artar
|
--->: LOGOMUZ
altaki daha iyi gibime geldi yine de hayırlı olsun
|
--->: LOGOMUZ
hayırlı olsun her ikiside güzel olmuş
|
--->: LOGOMUZ
güzell olmuşş alttakı daha hoşş ellerinize saglık
|
--->: LOGOMUZ
saol kardes güsel paylasım emeğine sağlık
|
-->: LOGOMUZ
alttakı daha guzel.................
|
--->: LOGOMUZ
bana da biraz farklı geldi. ama ortak ve son karar önemlidir.
|
--->: LOGOMUZ
ÜC YILDIZLI DAHA GÜZEL OLURDU DAHA ANLAMLI OLURDU
YINE SIZ KARAR VERIN HAYIRLI OLSUN. |
--->: LOGOMUZ
[QUOTE=ahmetcelik;243674]ÜC YILDIZLI DAHA GÜZEL OLURDU DAHA ANLAMLI OLURDU
YINE SIZ KARAR VERIN HAYIRLI OLSUN.[/QUOTE] kardesım kuru kafanın altında yıldız var dıkkat etmedın heralde kuru kafada kırmızı bı yıldızın ustune yerlestırılmıs sonuc olarak uc yıldız oluyorr cıılgınlarda kı kardeslerımızde bole dusunmustur ... |
--->: LOGOMUZ
cok guzel olmus her ıkısıde cok guzl olmus
|
--->: LOGOMUZ
[CENTER][URL=http://www.yukle.tc][IMG]http://img73.yukle.tc/images/7749SVSS.jpg[/IMG][/URL]
[B]buda benden bir deneme logosu olsun haddimizi aştıysak affola [/B] [B][COLOR="Red"]ŞAMPİYON SİVASSPOR[/COLOR][/B][/CENTER] |
--->: LOGOMUZ
daha güzelde olabılırdı bence ama sız bunlara karar verdıysenız bıze saygı duymak duşer......
[B][/B] |
-->: LOGOMUZ
[B]siyah olanı daha karızma duruyo[/B]
|
--->: LOGOMUZ
[B]teşekkürler logo güzel olmus...[/B]
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 02:42. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005