SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Çılgınlar 58 Grubu (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=93)
-   -   LOGOMUZ (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=10510)

By Karayel+58 31.03.2007 21:11

--->: LOGOMUZ
 
[QUOTE=liseli;200388]Çılgınlar 58 grubu olarak bundan sonra yaptırdığımız pankartlarda,kendi yaptıracağımız ürünlerde vb. şeylerde logo olarak kullanmak için kendimize bunları hazırladık umarım sizlerde beğenirsiniz...

[IMG]http://img410.imageshack.us/img410/3387/clogomc4.png[/IMG]

[IMG]http://img163.imageshack.us/img163/9593/clogo2xd5.png[/IMG][/QUOTE]




[FONT="Comic Sans MS"][COLOR="Red"][B]Bence Sanırım Bir Eli Kancalı Korsan Olsaydı Daha iİİİİ Olurdu ...Elinize Sağlık Güzel Olmuş Eywallah[/B][/COLOR][/FONT]

mesut_koçak_58 31.03.2007 21:13

--->: LOGOMUZ
 
hayırlı olsun tum çılgınlara

gardasin.58 31.03.2007 21:21

-->: LOGOMUZ
 
gardaslar cilginlari anlatan bir logo olsaydi daha iyi olmazmiydi bu biraz ölüm dehlikesini gösteriyor ama sizler karar verdiyseniz bizede saygi göstermek düser hayirli olsun.

svs_çapkın_58 31.03.2007 22:24

--->: LOGOMUZ
 
çok ii beyler inşallah daha çok taraftar grubumuz olur

Engin58 31.03.2007 23:17

--->: LOGOMUZ
 
[B][COLOR="Navy"]Hayirli olsun kardes .Saygilarimla...[/COLOR][/B]

asil58 01.04.2007 18:35

--->: LOGOMUZ
 
elimizden geldiği kadar bir şeyler çıkarmaya çalıştık herkese yorumları ve eleştirileri için teşekkür ederiz

Nurullahz 01.04.2007 18:46

-->: LOGOMUZ
 
Hayırlı olsun, güzeller ancak üsttekinde siyah yazı rengi kırmızının içinde boğulmuş gibi duruyor.

trabzonsporlu 05.04.2007 17:28

-->: LOGOMUZ
 
[B]Çılgınlar Trabzonspor taraftarının kurduğu bir oluşumdur.!! Layığıyla yerine getirmektedir. Alacak başka isim bulamadınız mı.?? 1980 den beri kalearkasındayız!! kime sordunuz da aldınız!!!![/B]

serhatcan 05.04.2007 17:36

--->: -->: LOGOMUZ
 
[QUOTE=Fatih Bayrak;200398]Bencede biraz itici
Ama yönetim olarak siz karar verdiyseniz bizde saygi duyariz gardaslar[/QUOTE]

Kardeşş bizim korku vermeyle işimiz olmamalı. SEVGİ en büyük güzümüz olmalıı. SEVGİ SEVGİ SEVGİ.

liseli 07.04.2007 21:32

--->: LOGOMUZ
 
[IMG]http://img247.imageshack.us/img247/9377/logo2yt3.png[/IMG]

Bu sadece örnek içindir küçük hataları var.Peki bunu nasıl buldunuz?

mito 18.04.2007 20:05

--->: LOGOMUZ
 
sivaslı demek baba demek bunu öyle bilsin herkes

hamit__58 19.04.2007 18:00

--->: LOGOMUZ
 
walla logonun biraz ağiırlığı olsa daha iyi olurdu . böyle çizgifilm kahramanlarının rozetlerine benziyo.................. 0==)=======>

merwe 20.05.2007 20:55

--->: LOGOMUZ
 
[COLOR="Red"]ya mecnun abi ben sivaslı taksici kadir başarın kzıyım...tüm sivasspor futbolcularına slm ayrıca tam destek hep destek yensenizde yenilsenizde allahına kadr sivaslıyız bizz...[COLOR="Red"][/COLOR][/COLOR]

merwe 20.05.2007 21:03

--->: LOGOMUZ
 
tüm sivasspor oynvularının gönülden tebrik edrim ankaragücünü çok iyi yandiniz 4-1 güseldi anii... bn 16 yaşında olmam rağmebn tam bi futbol tutkunuyumdur......

merwe 20.05.2007 21:13

--->: LOGOMUZ
 
SİVASSPORA SEVGİLER KADİR BAŞAR

asil58 21.05.2007 11:57

--->: LOGOMUZ
 
[QUOTE=merwe;217210][COLOR="Red"]ya mecnun abi ben sivaslı taksici kadir başarın kzıyım...tüm sivasspor futbolcularına slm ayrıca tam destek hep destek yensenizde yenilsenizde allahına kadr sivaslıyız bizz...[COLOR="Red"][/COLOR][/COLOR][/QUOTE]

bravo merve Hep Destek Tam Destek

can_yigido 04.06.2007 12:23

-->: LOGOMUZ
 
cok guzel olmuş arkadasım ellerınıze sağlık

mermer yusuf 04.06.2007 16:06

--->: LOGOMUZ
 
İSMİNİZ ÇAMURDAN DA YAZILSA,BU İSMİNİZE BESMELE ÇEKİLİR.

21'LİK ÇILGINLAR.

21 SENE SPK MAVİ BORU.

HELAL OLSUN ÇILGINLARA.

osman1990 06.06.2007 08:57

-->: LOGOMUZ
 
GÜZEL OLMUŞ 2007/2008 SEZONUNDA SİVASSPORA BAŞARILAR DİLERİM

Ss--58--Ss 06.06.2007 09:15

--->: LOGOMUZ
 
bu logoda güzel olmus arkadasım ellerıne saglık.;) ;) ;)

Ülkücü_Gençlik 06.06.2007 10:12

--->: LOGOMUZ
 
[I]kardeş kurukafa yerine başka bişey kullansanız bence daha güzel olurdu...[/I]

s_MeÇHuL_s58 23.06.2007 09:29

--->: LOGOMUZ
 
idere eder arkadaşlar yinede güzel olmuş hayırlı olmasını isteriz çılgınlar her zaman güzel şeyler yaparlar

yerliturkuaz 23.06.2007 11:07

--->: LOGOMUZ
 
DAHA GÜZEL OLMALI BENCE LOGO KARŞI TARAFIN HAFIZASINDA KALABİLECEK AYNI ZAMANDA KORKU SALABİLECEK BİR LOGO BULMAMIZ GEREKİR

wanted58 29.06.2007 12:47

--->: LOGOMUZ
 
güzel olmuş eee biz çılgınız bırakında logomuzda biraz deli olsun yawww

sarkislaliyigido 22.07.2007 18:38

--->: LOGOMUZ
 
[B]Arkdaslar ben nasil cilginlar 58 grubunun üyesi olabilirim?? ben almanyadayim bi farki olmaz insallah! sizden cevap bekliyorum, aeo kib, selcuk![/B]

liseli 22.07.2007 20:15

--->: LOGOMUZ
 
[QUOTE=sarkislaliyigido;230693][B]Arkdaslar ben nasil cilginlar 58 grubunun üyesi olabilirim?? ben almanyadayim bi farki olmaz insallah! sizden cevap bekliyorum, aeo kib, selcuk![/B][/QUOTE]

Özelden msj yazdım kardeşim Mesafeler bizim için önemli değil öenmli olan içinizdeki Sivasspor aşkı...

hollywarnrvn 03.08.2007 01:24

--->: LOGOMUZ
 
güzel olmuş hayırlı olsun bu sene inşallah taraftar sayımız dahada artar

halterci 03.08.2007 08:28

--->: LOGOMUZ
 
altaki daha iyi gibime geldi yine de hayırlı olsun

boun_58 03.08.2007 08:50

--->: LOGOMUZ
 
hayırlı olsun her ikiside güzel olmuş

semihkilic_58 03.08.2007 11:02

--->: LOGOMUZ
 
güzell olmuşş alttakı daha hoşş ellerinize saglık

mehmet_585858 09.08.2007 16:42

--->: LOGOMUZ
 
saol kardes güsel paylasım emeğine sağlık

çılgın-sedat 09.08.2007 20:36

-->: LOGOMUZ
 
alttakı daha guzel.................

tekniker58 31.08.2007 20:14

--->: LOGOMUZ
 
bana da biraz farklı geldi. ama ortak ve son karar önemlidir.

ahmetcelik 31.08.2007 20:42

--->: LOGOMUZ
 
ÜC YILDIZLI DAHA GÜZEL OLURDU DAHA ANLAMLI OLURDU
YINE SIZ KARAR VERIN HAYIRLI OLSUN.

merkez_ismail 31.08.2007 23:03

--->: LOGOMUZ
 
[QUOTE=ahmetcelik;243674]ÜC YILDIZLI DAHA GÜZEL OLURDU DAHA ANLAMLI OLURDU
YINE SIZ KARAR VERIN HAYIRLI OLSUN.[/QUOTE]

kardesım kuru kafanın altında yıldız var dıkkat etmedın heralde kuru kafada kırmızı bı yıldızın ustune yerlestırılmıs sonuc olarak uc yıldız oluyorr cıılgınlarda kı kardeslerımızde bole dusunmustur ...

karakuş58 12.10.2007 14:17

--->: LOGOMUZ
 
cok guzel olmus her ıkısıde cok guzl olmus

CiHaNKeŞ 12.11.2007 18:44

--->: LOGOMUZ
 
[CENTER][URL=http://www.yukle.tc][IMG]http://img73.yukle.tc/images/7749SVSS.jpg[/IMG][/URL]

[B]buda benden bir deneme logosu olsun
haddimizi aştıysak affola [/B]

[B][COLOR="Red"]ŞAMPİYON SİVASSPOR[/COLOR][/B][/CENTER]

vlkn58 16.11.2007 23:05

--->: LOGOMUZ
 
daha güzelde olabılırdı bence ama sız bunlara karar verdıysenız bıze saygı duymak duşer......
[B][/B]

yigido_bekir 16.11.2007 23:08

-->: LOGOMUZ
 
[B]siyah olanı daha karızma duruyo[/B]

SeraX 18.11.2007 11:13

--->: LOGOMUZ
 
[B]teşekkürler logo güzel olmus...[/B]


WEZ Format +2. Şuan Saat: 02:42.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005