![]() |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
[QUOTE=1264;566401]Ne olacak Bülent Uygun gidince sampiyon mu olacagiz?[/QUOTE]
Gitmesse küme düsecegiz !!! saygilar |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
[QUOTE=KAMER-ÜL ZEMAN;566322]İDDİA ' ya GİRMEK İSTEYEN DELİKANLI ADINI ŞİMDİDEN YAZSIN' DA SEZON SONU TANIYALIM.[/QUOTE]
Sen gecen seneki sivassporu suan sahada yok !!! hatirlatmak istedim 11 Resmi mac oynadik acaba kac puan aldik ?????? sen bu kadronun neyine güveniyorsun !! yoksa Biz puan aldikta TFT puanlarimizi yazmayimi unuttu ??? |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
sen sayın ODYAKMAZ NEYI BEKLIYORSUUUUUUUNNNNNNNNNNN BUNDAN SONRADA SOYADIN ODYAKMAZ DEGIL TAKIM YAKAR OLSUN IKI SENE SAMPIYONLUGA OYNAYAN TAKIMI NE HALE GETIRDINIZ SUVASTA YIGIT ADAM KALMADIMI ULAN SU YONETIME UYGUNA TEPKISINI BILDIRECEK YONETIMDE BULUNAN ESNAFLARDAN KIMSE ALIS VERIS YAPMASIN BURDA BIR TEPKI OFLAZLARDAN SARILARDAN SAYIN ÖZ SIVASLI1903 GECEN SENEDE SEMIYORDUK HOCAYI ARTISLIKLERI BIR TURKIYENIN DILINE DUSTU HOCAYI BEGENENLER SAMPIYONLUGU SON HAFTALARDA BASKALARINA ARMAGAN EDIP IKINCILIGI GURUR ONUR SAYAN SIG DUŞUNCELI BEYINSIZLERDI BAK O MANTIK NE HALE GETIDI O TAKIM ALIN BU GELINEN DURUM ONLARA KAPAK OLSUN BU GECE IYI BIR UYKU CEKIN herkes bırgun MAHŞER e hesapverecek MMMAAAHHHŞŞŞEEERRR
|
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
kımsenın takımı degıl sıvasspor.taraftar gıtmesını ıstıyor cunkı kredısı bıttııııııı......artık gıtme vaktı bu takım sampıyonda olsa hoca gıdecek..antıpatık ve kendıne ozelestırısı olmayan bı hoca...yanlıs yaptı topcuları satarken sımdıde mevcut futbolculara saldırmakla bu ıs olmazzzzz..
|
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
[B][COLOR="Red"]:mad: İstifaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :mad:[/COLOR][/B]
[COLOR="Blue"]Benim Sivasspor'um bu değil...[/COLOR] SivasSpor'u bu hale getiren tek suçlu Bülent Uygun'dur.. 2 yıldır tüm Türkiye'nin sempatiyle baktığı takımdan bu yıl herkes gıcık oluyo. nedeni apaçık ortada [COLOR="Magenta"]BÜLENT UYGUN[/COLOR]. Bırak git artık yeter bu kadar zarar verdiğin. Mahalleden 3-5 arkadaş toplanıp gitsek 7 haftada en az 1 puan bizde toplardık yazıklar olsun.. bu sezon artık kümede kalalımda başka bişey istemiyoruz.. |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
bülent uygun falan gecıcı sıvasspor kalıcıdır 2.lıgden aldık gerekırse orda bırakırız zihniyetinde olanlar mantık dısındadır Sivassporumuzun duzelmesı ıcın degısım sarttır sivaslı hakan kardesim bende ahad hocayı basında gormek ısterım paf takımı sampıyon yaptı yıllarca kaptanlıgını yaptı sivassporun ama sivaslı birini sivasspora koymazlar kardesim malesefki
|
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
[QUOTE=DaRiCi58;566283]Neyin arkasindasin sen Kardesim bu Bülentden bi .... olmaz. ******** Takimimizin oyuncularini satti, Herkese Antipatik yaptirdi ondan sonra Her macda yenilgi buu neee yaa olamaz böyle sey dayanamiyorum artik Bi care bulun devolun gitsin bu mehnumiyetsiz adam.
Haftaya kimse gitmesin maca stad bos kalsin gösterelim Tepkimizi Bülent ve Yönetim ISTIFAAAAAA[/QUOTE] kardeş mecnun başkanımızla sorunumuz yok saolsun iyi başkan ancak bülent hocanın gitmesi gerekli |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
ligin dörtte biri bitti nerdeyse takım hızla küme düşmeye doğru gidiyor bu hızla gidersek gözümüzü bankasyada açarız demedi demeyin. takıma devre arasında derhal takviye şart kesenin ağzını açın artık. bülnet hocanın yerinede daha iyi çok konuşmayan tecrübeli bir hoca lazım.
|
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
evet sivasspor en kötü dönemini yasiyor her takimin basina gelebilir ancak sivasta yapilan ankette bile sivasspor 3 sirada cikiyorsa fazla söze gerek yok imkansizliklarla bir yere kadar gidersiniz sonra tikanirsiniz birde bülent uygun istifa diyenlere soruyorum neden? takimi oynatamiyormu yenildigi nerdeyse tüm maclarda en fazla atak yapan sivasspor en fazla gol pozisyonuna giren sivasspor bence bülent uygun bundansora degil istifa etmesi takima dahada fazla yapismali eksik olan tecrübesinide bu sekilde kazanmis oldu bundan sonra sivasi cok iyi günler bekliyor ben buna cani gönülden inaniyorum yeterki bülente bu durumunda sahip cikilsin bu kötü gidis er gec bitecek ve burdan biz büyük bir tecrübe kazanacaz ve daha sonraki sezonlarda sampiyon adayi olarak ve dahada emin adimlarla ilerleyecegiz saygilarimla.
|
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
[QUOTE=1264;566401]Ne olacak Bülent Uygun gidince sampiyon mu olacagiz?[/QUOTE]
BASIMIZDA OLDUDA SAMPIYONMU OLDUK |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
Sonuna kadar Bülent Uygun.Hersene sampiyonluga oynayacagiz diye bir kanun mu var.Birileri kösteklemeyi biraksin bence iyi sonuclar almaya baslayacagiz.Bülent uygun gitsin diyenler bunu sivas basariliyken de istiyorlardi fakat bahaneleri yoktu.Bülent Uygun özellikle GS ve TS taraftarlarina antipatik buda gayet normal.
|
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
Bülent Uygun icin bu saate kadar birakip gitsin demedim ama artik bu saat den sonra kalmasi hem Takima hemde kendisine zarardir. cünki kaldikca yaptigi yanlislarin dogrulugunu kanitlamak icin hep yanlis insanlarla baslayacak yanlis isler yapacak ve Bülent hoca egolarini tatmin etsin diye biz daha fazla hezimet yasayacagiz...
Bülent Uygun Kalsin diyenlerin Bir kesminin kaninin sari lacivert aktigini herkes bilir ama bu arkadaslar keske kendi televizyonlarida(FB Tv) bugün öylen saatlerinde Haftanin maclarinin degerlendirmelerini dinlemelerini isterdim.. Buradaki konuklar bülent Uygunu bu takimin bu duruma getirilmesinde bas sorumlu oldugunu ve tüm basariyi kendine mal ettigini futbolcularda bile mücadele azmi ve hirsini bitirdigini söylüyordu konuk eski futbolculari Semih... onun icin FB lilik adina artik bu adamin arkasinda durmayin.... Bir kesimde Bu takimin icerisinde sorumluluk düzeyinde görev alanlar ve onlarin cevresinde nemalanan kesimler var bu kesimlerde hem bu sürecin omuzlarina hata olarak binmsesinden korkuyorlar...... Sorumululuk alanlar ve yalakalari Bu hatayi su ana kadar kabul etmediler... cünki Daha düne kadar söyledikleri,bu takim gecen yilki kadrodan daha iyi masali oldu onun icin cikip yüreklice hatalarinin arkasinda duramiyorlar... nasil iyi kadro ise 7 macta 1 poan cekiyor takim avaraj takimi olmus gelen 3 cekiyor giden 3 cekiyor kaybetsekde en basarili maclarimizidan birini bu gün oynadik onlarin mantigi ile hicdegilse 3 yemedik.... [B]Bu takim altenatifsiz degil... bu takimi alternatifsiz görüp yanlislarinda ilkesizce sorumsuzca israrci olanlar; Bu sehrin Her ferdine En büyük saygisizligi yapmislardir... hic kimse merak etmesin herkesin alternatifi var... yönetimin yüreginde Sivaslilik adina zirnik kadar bir kan varsa... Eger her seyleri ucuz tüccarlik degilse, vurguncu degillerse,Gerekeni yaparlar.. Aksi takdirde Sivas Sehrinin kara sayfasini en baslarinda kendilerine yer bulacaklarinida unutmasinlar. Takimin basina 2 yil önce paf takimi sampiyon yapan sivasli hocayi getirsinler Transfer sezonuna kadar. yeni biride geldiginde yanina biraksinlar bu hocayi... Sivasliyi asalayan onu kücümseyen adam yerine koymayan, Bir hocayla Takimi kümeye gitmesini seyredecegime.Bir laf var kasaba minnet edecegime etimi keser yerim bu saatden sonra bu hoocadan gelecek hayir Allahdan gelsin..[/B] |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
ben daha bu taraftara birşey demiyorum inanın hak veriyorum daha halen ümidiniz var ha bu hoca bitmiş takımıda bitirdi neyin peşinde bu taraftar anlamıyorum yazık oluyor şu memlekete yazık neden inat ediliyor bulunmaz bossa kumaşımı oldu bu adam tamam yaptı etti sağolsun ama bitti bitti daha olmuyor işte bırakalım gitsin hocamı kalmadı türkiyede yazık değilmi şu memlekete şu taraftara istifasını versin bizde kurtaralım takımda
|
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
Ben Geçen senenin sonlarindan itaberen bülent beyyy in istifasini istiyordum fakat diye diye yoruldum.
Bugün pozisyonlarimiz varmis fakat biri bana anlatsin neden kamanani oynatmiyor? Degisiklerine bakin : sen maça 1 puan için mi geldin ? Ibrahim sahinin yerine erseni sokuyorsun.Zita yi neden çikartiyorsun? Kadiri çikartmasi dogru fakat uguru neden sokuyorsun. Birtek dogru karari yasini oynatmamakta. Kamanani oynatsaydi, istifasini istemezdim belki, fakat yine her zamanki gibi yanlis kadro kurarak istifa diyenlerin yanindayim. Bulent uygun istifa tabiki ,onun yerine kim gelirse gelsin sanki onunla çok puan aldik da gelen hoca bundan kötü mü olacak. Siz devam edin desteklemiye Bulent babanizi, size basari üstüne basari getirir. Geçen sene Bülent degil oyuncular elde etti basariyi. |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
ISTIFA ISTIFA BULEN UYGUN ISTIFA
TEPKINI KOY BU HAFTA MACA GITME YONETIMDEKI ESNAFLARDAN AKIŞVERİŞ YAPMA |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
bu takımdaki futbolcuların aldıgı para bunra haram olsun .son dakikada o golü mahalle takımı yemez .yazıklar olsun size. bunları acından öldüreceksin .çünkü bu takım artık düşer ara transfere kadar bunlar hiç bir takımdan üç puan alamazlar.bülent allah aşkına ne olur bırak artık şu ruhsuzları .bunlardanhiç bişi olmaz.eserinle övün artık senin katkın çok artık bu işte.bu takım ilk yarıda kimseyi yenemez.bülent hoca seninde pisikolecin bozulmuş takıma zararın oluyor.istanbuldan gelme ne olur.
|
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
[QUOTE=sabanoh;566428]Ben Geçen senenin sonlarindan itaberen bülent beyyy in istifasini istiyordum fakat diye diye yoruldum.
Bugün pozisyonlarimiz varmis fakat biri bana anlatsin neden kamanani oynatmiyor? Degisiklerine bakin : sen maça 1 puan için mi geldin ? Ibrahim sahinin yerine erseni sokuyorsun.Zita yi neden çikartiyorsun? Kadiri çikartmasi dogru fakat uguru neden sokuyorsun. Birtek dogru karari yasini oynatmamakta. Kamanani oynatsaydi, istifasini istemezdim belki, fakat yine her zamanki gibi yanlis kadro kurarak istifa diyenlerin yanindayim. Bulent uygun istifa tabiki ,onun yerine kim gelirse gelsin sanki onunla çok puan aldik da gelen hoca bundan kötü mü olacak. Siz devam edin desteklemiye Bulent babanizi, size basari üstüne basari getirir. Geçen sene Bülent degil oyuncular elde etti basariyi.[/QUOTE] arkadası destekliyorum ... macı izleyemedim lig tvdede yoktu radyoyu acmadım cok atak oynadık dediler ama daha zor toparlanırız bülent hocanın istifası geldi artık |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
[QUOTE=edebiyatisyen;566385]Tamam siz bunları yaptıysanız gerçek tarftarsınız(!)Taraftarlığın ölçütü belli oldu, hayırlı olsun(!)[/QUOTE]
YAV DE GETT, SİZİN GİBİ İNSANLARLA YOLA ÇIKILMAZ ZATEN. DOĞRU TARAFTAR NEDİR SENCE, SEN NE VERDİN SİVASSPORA SÖYLERMİSİN... |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
[QUOTE=sivasfutbol;566394]BÜLENT HOCAYI SAVUNANLAR ARTIK YETER BIRAKIN ŞU İNADI...[/QUOTE]
Öncelikle size şunu söyleyeyim.Size göre ben Bülent Uygun u savunanlardanım. Ben Bülent Uygun u savunmuyorum.Buradaki herkesin ortak paydası olan Sivassporu savunuyorum.Bülent Uygunun gönderilmemesini istemek teslimiyetcilik değildir.Bu takımı Bülen Uygun kurdu.Bu oyuncuları Bülent Uygun getirdi.Bir futbolcu Bülent Uygun varken gol atamıyorsa X ve ya Y kişisi varkende atamaz.Adamın kapasitesi odur.Kimseden kapasitesini aşan şeyler bekleyemezsin.Haa beklersin.Ancak sadece beklemekle kalırsın. Bülent hoca yanlışlarını görüp düzeltmek yerine halaa bu yanlışlarının üstüne gidiyor.Bir türlü hata yaptığını söylemiyor.Suç sadece Bülenttemi? Hayır.Zamanında Bülent hoca saçma sapan konuşurken yönetim müdahele edecekti.Gel bakalım Bülent kardeşim böyle böyle demişsi ancak bu tür eylemler yanlış.Sen sadece işine bak diyecekti... Bu sezon Bülent hocayla,kurduğu takımla devam edilmesi taraftarıyım.Bülentten baska hoca yokmu diyenler.Boş muhabbet yapmayın.Bu takımı Bülent kurdu o devamını getirecek. Ayrıca artık yönetiminde olaya müdahele etmesi lazım.Bülent hocanın Kamananla ne alıp veremediği var öğrenmesi lazım.Sezon sonunda ise Bülent Uyguna teşekkür edilip sen sağ ben selamet denmesi lazım. |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
siz inancınızı kaybetmişsiniz ama; GEREKİYORSA:
[B]MECNUN ÇIKARDI MECNUN DÜŞÜRSÜN! BÜLENT YÜKSELTTİ BÜLENT İNDİRSİN![/B] [B]kötü gün tellarları sizi!![/B] |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
GÜLÜ GÜLE SÜPER LİG
MERHABA BANK ASYA dememek için A-)Bülent Uygun gitmeli. B-)Bülent Hoca gimeli. C-)Bülent gitmeli. D-)Uygun Ya git ya da git. E-)İstesen biz gönderek. bülent uygunun gitmesini isteyenler 1 teşekkürle kendinizi öne çıkarın lütfen ;) |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
[QUOTE=mahser;566423]BASIMIZDA OLDUDA SAMPIYONMU OLDUK[/QUOTE]
Iki defa smpiyonluga oynadin.Rüyandami görmüstün daha önce? |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
Aslinda bizlere Büent Uygun da cok,iyi bir Sivasspor da.
|
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
7 maçta 1 puan avrupada hüsran hala bülent uygunu savunanlar var
|
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
İçim yanıyor yahu..Hayattan zevk bile alamaz oldum.Ha bu nte bile binbir isteksizlikle giriyorum..Yeter artık yeter!
Kimin gitmesi lazımsa hepsi defolsun gitsin! Artık kimse umrumda değil.. |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
BÜLENT UYGUN İSTİFA! ET BİR KAÇ MAÇ DAHA KAYBEDERSEN TOPLU HALDE KÜFÜRLERDE BAŞLIYACAK ARTIK TADINDAYKEN BIRAK. ARTIK SENİNLE OLMUYOR HOCAM.
İSTİFA ET BÜLENT UYGUN. |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
[QUOTE=ONUR;566435]Öncelikle size şunu söyleyeyim.Size göre ben Bülent Uygun u savunanlardanım.
Ben Bülent Uygun u savunmuyorum.Buradaki herkesin ortak paydası olan Sivassporu savunuyorum.Bülent Uygunun gönderilmemesini istemek teslimiyetcilik değildir.Bu takımı Bülen Uygun kurdu.Bu oyuncuları Bülent Uygun getirdi.Bir futbolcu Bülent Uygun varken gol atamıyorsa X ve ya Y kişisi varkende atamaz.Adamın kapasitesi odur.Kimseden kapasitesini aşan şeyler bekleyemezsin.Haa beklersin.Ancak sadece beklemekle kalırsın. Bülent hoca yanlışlarını görüp düzeltmek yerine halaa bu yanlışlarının üstüne gidiyor.Bir türlü hata yaptığını söylemiyor.Suç sadece Bülenttemi? Hayır.Zamanında Bülent hoca saçma sapan konuşurken yönetim müdahele edecekti.Gel bakalım Bülent kardeşim böyle böyle demişsi ancak bu tür eylemler yanlış.Sen sadece işine bak diyecekti... Bu sezon Bülent hocayla,kurduğu takımla devam edilmesi taraftarıyım.Bülentten baska hoca yokmu diyenler.Boş muhabbet yapmayın.Bu takımı Bülent kurdu o devamını getirecek. Ayrıca artık yönetiminde olaya müdahele etmesi lazım.Bülent hocanın Kamananla ne alıp veremediği var öğrenmesi lazım.Sezon sonunda ise Bülent Uyguna teşekkür edilip sen sağ ben selamet denmesi lazım.[/QUOTE] Senin söylediklerini hiç katılmıyorum bülent uygunun takıma taktik verecek bilgisi yok artık daha diolar ki 4 tane net pozisyon var atamadık HATİCEYE DEİL KARDEŞİM NETİCEYE BAKACAKSIN ben bülent uygun gittikten sonra gelen hocanın dahada başarılı olacağına inanıyorum geçen yıllarda havalandı havası indi artık onu bank asyada bile alan olmaz takımına ama adam hala fb peşinde:@ |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
Ben Geçen senenin sonlarindan itaberen bülent beyyy in istifasini istiyordum fakat diye diye yoruldum.
Bugün pozisyonlarimiz varmis fakat biri bana anlatsin neden kamanani oynatmiyor? Degisiklerine bakin : sen maça 1 puan için mi geldin ? Ibrahim sahinin yerine erseni sokuyorsun.Zita yi neden çikartiyorsun? Kadiri çikartmasi dogru fakat uguru neden sokuyorsun. Birtek dogru karari yasini oynatmamakta. Kamanani oynatsaydi, istifasini istemezdim belki, fakat yine her zamanki gibi yanlis kadro kurarak istifa diyenlerin yanindayim. Bulent uygun istifa tabiki ,onun yerine kim gelirse gelsin sanki onunla çok puan aldik da gelen hoca bundan kötü mü olacak. Siz devam edin desteklemiye Bulent babanizi, size basari üstüne basari getirir. Geçen sene Bülent degil oyuncular elde etti basariyi. |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
defoll defooolll. sivassporu yedin bitirdin.
sivasspor sayesinde tanındın. bizi düşürdüğün hallere bak. bırak yakamızı artık. nedir senden çektiğimz. konuşmalarınla herkese antipatik yaptın bizi. icraat yok sadece konuş |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
HOCA KENDİNİ KAYBETMİŞ DURUMDA NE YAPTIĞINI KENDİ BİLMİYORKİ TOPÇULAR BİLSİN SONUÇLARDA NORMAL YANİ HALEN ÜMİTLERİ OLANLAR VAR DÜZELECEK DİYE BU TAKIMDANDA HOCADANDA BİŞİ OLMAZ İSTİFASINI VERSİN GİTSİN SAĞOLSUN ŞİMDİYE KADARKİ VERDİKLERİNE TEŞEKKÜR ETTİK
|
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
Uygunun gitmesini istemeyen kişilere söylüyorum bülent uygun bugün gitmezse yarın gidecek en iyisi erken müdahale edip ayrılmak aksi halde sivasspor seyircisi binleri bırak dahada inecek zaten maçlara gelen bi kombineliler var onlarda bin pişman aldıklarını bende alacaktım neseki almamışım şükür maçların zevki yokki gidipte izleyesin..
|
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
bülen tle olmaz arklar zorlamayın daha fazla rezil olmayalım tsl
|
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
İlk önce birilerinin taraftardan bazılarına Bülent yalakası demesi kada çirkin birşey olamaz.. Beyler hepimiz aynı gemideyiz.. Hepimiz Sivasspor taraftarıyız.. Gelelim istifa konusuna Beşiktaş gibi bir takımın puanı kaç arkadaşlar?? 6 puandalar..Bizim beşiktaştan daha mı iyi oyuncularımız var daha mı iyi imkanlarımız var daha mı iyi seyircimiz var.. Hayır ama biz daha üçüncü haftadan başladık bBülent istifa sözlerine.. Burda istafa diye bağıran arkadaşların taraf olmadan önyargısız İSTİFA BEKLEYENLERE CEVAP yazısını okumalarını tavsiye ederim.. Aynı şeyleri burda yazmak istemiyorum.. Bülent yalakası diyenlere de şunu söylüyorum bana o yaftayı yapıştıranlar Bülent hoca ile görüşmüş belkide konuşmuştur ama ben daha statlardaki 100 metre mesafeden daha yakın Bülent hocayı görmedim..
|
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
Çok bilmiş Bülent Uygun İstifa et artık 7 maçta 1 puan utanıyorum bu halimizden bu takım geçen sene nasıl şampiyonluğa oynadı diyorum ayrıca sivaslı olmayanlar sivasın bu haline seviniyorlar düşmesini istiyorlar onlarında istedikleri buydu zaten bunların Hepsi çok bilmiş bülent uygunun eseri.
|
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
ya yeter artık birbirimizi yemeyi bırakalım.hepimiz SİVASımız bu durumdan nasıl çıkar onun derdindeyiz.herkesin bi fikri var ve herkeste fikrini serbestçe söyleyebilmeli,kimse kimseyi aşağılayamaz düşüncelerinden dolayı.bazı arkadaşlar maalesef kendini kaybediyo lanlı manlı konuşuyo yakışmıyo bize(bende bu şekilde bir iki kere hitap etmedim değil o yüzden herkesten özür dilerim kendi adıma).biz SİVAS çocuğuyuz arkadaşlar.bizi çekemeyenler fırsat kolluyo ayağımızı kaydırmak için,bize belaltı vurmak için...
biz birbirimizi yedikçe onların ekmeğine yağ sürüyoruz.tamam bazılarımız bülentin gitmesini istiyo bazılarımız kalmasını... ama bunu bize yakışır şekilde ifade etmeliyiz,birilerinin istediği şekilde değil.ve bir konuda birleşmeliyiz o da;tek yumruk olmamız gerektiğidir.sadece tek bir ses çıkmalı,çoğunluk neyi istiyorsa o ses haykırılmalıdır.dışarıya karşıda tekyumruk olmalıyız,bizi yek vücüt olarak görmeliler.o yüzden site yöneticilerinden anket yapmalarını istiyorum.ve bu anket sonucuna görede kaybeden taraf(yani bülentin gitmesini isteyen veya kalması taraftarı olan grup)sonuna kadar sesini çıkarmasın.bir daha bu konuda yorum yapmasın.ben bülentin kalması taraftarı değilim ama herkesin fikrinede saygım var. |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
[QUOTE=sivaslihakan;566261]Arkadaslar bende simdiye kadar bülent uyguna zaman taninmasi aceleci olunmamasi
gerektigini düsünenlerdenim ama artik bicak kemige dayandi takimin hali ortada taze bi kan gelmesi mlazim ancak yeni hocayla basari saglanabilir bu saatten sonra hic zaman kaybetmeden BÜLENT UYGUNUN istifa etmesi lazim hemde bugün bu is bitmesi lazim getirsinler ahad hocayi inanin bundan kötü olmaz cünki kim olsa basta 7 haftada bir puan alirdi MODLARDAN RICAM LÜTFEN SILMEYIN,ZATEN BÖYLE KONULARI HEP SILIYORSUNUZ![/QUOTE] Nooldu da bıçak kemiğe dayandı arkadaş ligdenmi düştü takım hemen istifa kolaymı o kadar şimdiye kadar bülentin yaşattıklarını bizler hayal bile edemezdik şimdi nooldu ne kadar kolay adam satıyonuz yaaa istifaymış sen istifa et sivassporluluktan |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
degerli hocamız yapmış oldugun hizmetlerinden dolayı teşekür ederiz .sizinle buraya kadar mış demeni cok isterdim umarım bu acıklaman en kısa zamanda yaparsın saygılarımla istifanı dört gözle bekliyorum saygılarımla.murat:mad:
|
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
[QUOTE=1264;566440]Iki defa smpiyonluga oynadin.Rüyandami görmüstün daha önce?[/QUOTE]
SEN BULET UYGUN BASIMIZDA OLDUGU SURECE ANCAK RUYANDA GORURSUN SAMPIYONLUGU BIRDE SUNU LIGDE HEDEF SAMPIYONLUGA OYNAMAK DEGIL SAMPIYON OLMAKTIR BUNU BILDIGINI ZANNEDIYORUM SANA BIR TAVSIYE HEDEFLERINI VE HAYELLERINI HER ZAMAN BUYUK TUTKI BUYUYESIN |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
[QUOTE=Agcalli;566457]İlk önce birilerinin taraftardan bazılarına Bülent yalakası demesi kada çirkin birşey olamaz.. Beyler hepimiz aynı gemideyiz.. Hepimiz Sivasspor taraftarıyız.. Gelelim istifa konusuna Beşiktaş gibi bir takımın puanı kaç arkadaşlar?? 6 puandalar..Bizim beşiktaştan daha mı iyi oyuncularımız var daha mı iyi imkanlarımız var daha mı iyi seyircimiz var.. Hayır ama biz daha üçüncü haftadan başladık bBülent istifa sözlerine.. Burda istafa diye bağıran arkadaşların taraf olmadan önyargısız İSTİFA BEKLEYENLERE CEVAP yazısını okumalarını tavsiye ederim.. Aynı şeyleri burda yazmak istemiyorum.. Bülent yalakası diyenlere de şunu söylüyorum bana o yaftayı yapıştıranlar Bülent hoca ile görüşmüş belkide konuşmuştur ama ben daha statlardaki 100 metre mesafeden daha yakın Bülent hocayı görmedim..[/QUOTE]
peki senin mantığına göre manisa,diyarbakır,bursa,gaziantep,kayseri...bunlar beşiktaştan daha mı iyi kadroya sahip:confused::confused::confused: |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
SİZLERE SÖYLÜYORUM BÜLENT UYGUNUN HALA TAKIMDA KALMASINI İSTEYENLER GEÇEN 2 YILDA YAŞANANLARI SÖYLÜYORSUNUZ GEÇEN SENE Kİ BAŞARILAR BÜLENT UYGUNUN DEĞİL GEÇEN SENEKİ BAŞARI FUTBOLCULARINDI FUTBOLCULARI İSE BÜLENT UYGUN GETİRDİ ANCAK BÜLENT UYGUNUN FUTBOLCULARIN OYUNU İLE HİÇ BİR BAĞLANTISI YOK FUTBOLCULAR KENDİ MEVKİİLERİNDE OYNADILAR KENDİ ARALARINDA DOSTLUK SAĞLADILAR KENDİ OYUNLARINI KURDULAR VE O BAŞARILARI YAŞATTILAR - DİYELİM Kİ GEÇEN YILLARDAKİ BAŞARILARI BÜLENT UYGUN YAŞATTIYSA TAKIMI BU DURUMA GETİRENDE AYNI KİŞİ HALA BÜLENT UYGUNUN KALMASINI İSTEYENLER BİRDE ŞİMDİ DÜŞÜNÜN BAKALIM EĞER YENİ BİR TEKNİK HOCA GELMEZSE SİVASSPOR KÜME DÜŞER BU DA KESİNDİR 12. HAFTAYA KADAR SÜRE TANINMIŞ BÜLENT HOCAYA SAYGIMIZ SONSUZ ANCAK 12. HAFTAYA KADAR SİVASSPOR SİVASSPORLUKTAN ÇIKAR.
______________________________ ______________________ BÜLENT UYGUN GİDER,ESKİ SİVAS DÖNER. BÜLENT UYGUN KALIR,SİVAS KÜME DÜŞER. BU İŞ BU KADAR BASİT DAHA HALA BU GİDİŞATI PEYNİR GİBİ SÜNDÜRMENİN LUZUMU YOKTUR. |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 02:44. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005