![]() |
-->: M.YILDIZ 5 MİLYON DOLAR!
bence fiyatı az bile hala zamanla alıcaklar çıkar avrupaya bile gidebilir
|
--->: M.YILDIZ 5 MİLYON DOLAR!
[QUOTE]2.ligdeyken oldukya????
bence bu fiyat onun ayarında bi topçu için normal...[/QUOTE] 2.Ligde olduk ama Mehmet Yıldız ikinci yarı transfer olmuştu o zamanda zaten sivasspor şampiyonluğa oynuyordu. Mehmet Yıldızın fiyatı da abartılı bence o paraya avrupadan iyi futbolcular getirirsin.İnşallah sivasın uefa kupalarına katılacağına inanıyorum.. |
--->: M.YILDIZ 5 MİLYON DOLAR!
[QUOTE=1967DERNEK_EMRE;246063][FONT="Comic Sans MS"][COLOR="Blue"][B][CENTER]MADEM M.YILDIZIN OLDUĞU TAKIM ŞAMPİYON OLUYOR BİZ NEDEN OLAMADIK
BU DA KAFALARDA AYRI BİR SORU İŞARETI???:confused:[/CENTER][/B][/COLOR][/FONT][/QUOTE] bence kafaları karıstaracak bir soru:D |
--->: M.YILDIZ 5 MİLYON DOLAR!
BENCEDE ALMASINLAR KALSIN ÇOK PAAHLI HEP PAHALI OLSUN HİÇ SATILMASIN YAW
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 23:10. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005