![]() |
--->: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
Maçı izledik ama izleyemedik:rolleyes: sadece gollere bağırmakla yetindik :Diçeride o kadar Renkli muhabbetler güzel insanlar vardıki memlekete dahir tanışmaya dahir muhabbetler uzadıkça uzadı :)şahsen ben sadece golün bir tanesini Mehmet yıldız atarken gördüm diğerlerini ise sonradan golden bir kaç sn sonra tekrarında izledim;) Volume çokdu bizim yiğidolar coşmuşdu :Dhehehe
|
--->: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
mehmet yıldızı hala eleştirebiliosanız size helal olsun.ben olsam bir dakika kalmam bu takımda.
adam daha ne yapsın beee.. faruk bilica tum bunlar yeni oyuncular ama çok ii oynuolar. faruk hayrettinden 2 gömlek daha üstün... bu takıma muhammed ve sedat dahil olunca daha da güzel olucak inşALLAH... hep destek, tam destek... |
--->: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
[B]Ben FABIO BILICA dedim ama ne yapmak lazim bir oy kullanmak mumkun[/B]
|
--->: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
Mehmet yıldız bence adam ezdı gectı duvarları
|
--->: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
onların hepsi birer yıldız tabiki ama mehmet yıldız ve musa çok iyi oynadı.ayrıca bir gol atmasına rağmen tumu beğenmedim hep ayağının altından top kaçırdı.
|
--->: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
Maçın yıldızı Bilica-faruk-musa aydındı.Bazı arkadaşlar Tum'u begenmiyor ama bana göre kanat böyle oynadıgı sürece cok gol atar.Şahsen ben begeniyorum.Hem defansı yıpratıyor hem de kanatlardan gelecek toplarda rakip takımı fıstırıyor:D
|
--->: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
takım halinde çok iyiydik.ama bilica bir başkaydı.hatasız mükemmel bir top oynadı.başarılar sivasspor şampiyon sivasspor...
|
--->: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
musa çok çalıştı dün .................
|
--->: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
dünki maçda yıldız seçmek biraz zor hepsi birer yıldızdı bilica süperdi sıfır hata ile oynadı musada bitmez bir enerji vardı ibrahim dağaşan sahada ayak basmadık yer bırakmadı tum hemen hemen bütün hava toplarını indirdi mehmet yıldızaa farukk kendi koridorunu mükemmel kurtardı birde attığı şut gol olsaydı jeneriklere girecek gol olurdu sezer yine orta sahada toplara sağlam basıyor bir topu direkden döndü amaa ileriki haftalardaa gollerini bekliyoruzzz en son bence maçın yıldızı soyadı gibi mehmet yıldızdıı o heryerdeydi forvette rakip takımın duran toplarındaa defansdaa muhteşemdii insan onu izledikcee futboldan zevk alıyorr.
bir yıldızda bülent hocamız çok yerinde değişiklikler yaptı maçı güzel okudu güzel analiz ettii |
--->: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
golü atan attıran mehmet yıldız bence maçın adamı, herkes görevini yapıyorsa bu adamlık meselesi önemli değil o kadar
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 00:21. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005