![]() |
Cevap: Prensipte 4 İsim!
[B]Arkadaslar Daha Yeni Youtube'da Kamanan'in Klibini Izledim..[/B]
[I]*Kendisi Forvet Oyuncusu.. *Bana Göre Super Bir Santrafor.. *Bitirici Özellige Sahip.. *Iki Ayaginida Kullaniyor.. *Özellikle Sol Ayagini Iyi Kullaniyor ve etkili sutlari var.. *Aradan Atilan Toplari.. Iyi Degerlendiriyor Ve Göl Atiyor.. *Kontra Atak Tarzi Bir Oyuncu.. (Tam Bize Göre) *Hizli..[/I] [B]Not:[/B] [COLOR="Red"]Bana Göre Alabilirsek,2009'un En Isabetli Transferimiz Olur.. Ve Forvet Hattimizi Güclendirmis Oluruz..[/COLOR] |
Cevap: Prensipte 4 İsim!
prensipte anlaştıysak imzayı attırıp kadroya dahil etmemiz gerekiyor.neden bekleniliyor anlamıyorum bakın Ufuk Bayraktar başka bi takımla anlaştı.çok iyi bi yetenekti elimizden kaçırdık diğerlerini alalım onlarada üzülmeyelim
|
Cevap: Prensipte 4 İsim!
insallah bu 4üde gelir imza atar özellikle namouchi cok yi bir futbolcu
|
Cevap: Prensipte 4 İsim!
[B]o isimler yalan oldu heralde hep geliyorlar bi forma giyeni göremedik...[/B]
|
Cevap: Prensipte 4 İsim!
[B]benim bi tek tufan tosunoğlundan haberim var.akrabam oluor kendisi.duyduğum kadarıyla sıcak bakmıyor kendisi gelmeye.ama ilerde ne olur ne olmaz bilemem.kamanan ı ise bi tek inter le hazırlık maçları vardı 1 2 sene önce .sonradan oyuna girmşti girerken spiker gerçekten dikkat edilmesi gereken savaşçı bir oyuncu deişti bakalım hayırlısı..[/B]
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 07:21. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005