SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Prensipte 4 İsim! (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=22905)

furky.b 13.01.2009 23:47

Cevap: Prensipte 4 İsim!
 
[B]Arkadaslar Daha Yeni Youtube'da Kamanan'in Klibini Izledim..[/B]

[I]*Kendisi Forvet Oyuncusu..
*Bana Göre Super Bir Santrafor..
*Bitirici Özellige Sahip..
*Iki Ayaginida Kullaniyor..
*Özellikle Sol Ayagini Iyi Kullaniyor ve etkili sutlari var..
*Aradan Atilan Toplari.. Iyi Degerlendiriyor Ve Göl Atiyor..
*Kontra Atak Tarzi Bir Oyuncu.. (Tam Bize Göre)
*Hizli..[/I]

[B]Not:[/B]
[COLOR="Red"]Bana Göre Alabilirsek,2009'un En Isabetli Transferimiz Olur.. Ve Forvet Hattimizi Güclendirmis Oluruz..[/COLOR]

masumserseri58 14.01.2009 14:01

Cevap: Prensipte 4 İsim!
 
prensipte anlaştıysak imzayı attırıp kadroya dahil etmemiz gerekiyor.neden bekleniliyor anlamıyorum bakın Ufuk Bayraktar başka bi takımla anlaştı.çok iyi bi yetenekti elimizden kaçırdık diğerlerini alalım onlarada üzülmeyelim

sivaslimete 14.01.2009 14:26

Cevap: Prensipte 4 İsim!
 
insallah bu 4üde gelir imza atar özellikle namouchi cok yi bir futbolcu

yigidomustafa58 14.01.2009 14:28

Cevap: Prensipte 4 İsim!
 
[B]o isimler yalan oldu heralde hep geliyorlar bi forma giyeni göremedik...[/B]

yeniceri_can 15.01.2009 10:45

Cevap: Prensipte 4 İsim!
 
[B]benim bi tek tufan tosunoğlundan haberim var.akrabam oluor kendisi.duyduğum kadarıyla sıcak bakmıyor kendisi gelmeye.ama ilerde ne olur ne olmaz bilemem.kamanan ı ise bi tek inter le hazırlık maçları vardı 1 2 sene önce .sonradan oyuna girmşti girerken spiker gerçekten dikkat edilmesi gereken savaşçı bir oyuncu deişti bakalım hayırlısı..[/B]


WEZ Format +2. Şuan Saat: 07:21.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005