SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Rakibimiz Anderlecht (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=26405)

Metal Gear 17.07.2009 13:28

Cevap: Rakibimiz Anderlecht
 
Tüm haber sitelerine bakıyorum da bizim ne çok düşmanımız varmış be...
Eeeee büyüyoruz artık..Kıskananlar,fitne çıkaranlar da olmalı arıtık..:)

Burack 17.07.2009 13:28

Cevap: Rakibimiz Anderlecht
 
Super oldu ben fransadayim, maça gitmeyi dusunuyoruz.

Divriği58- 17.07.2009 13:32

Cevap: Rakibimiz Anderlecht
 
ben demiştim DEMEDİ DEME RAKİBİMİZ ANDERLETH OLACAK DEYÜ

kayaki 17.07.2009 13:32

Cevap: Rakibimiz Anderlecht
 
İstediğimiz kura geldi işte aralarında eleyebilecek düzeyde olduğumuz tek takım anderlecht ti o da oldu artık gerisi futbolcularımızda hadi bakalaım hayırlısı

Metal Gear 17.07.2009 13:32

Cevap: Rakibimiz Anderlecht
 
Avrupa arenasında 5 kez kupayı müzesine götüren Anderlecht'in, Belçika Ligi'nde de 28 şampiyonluğu bulunuyor. Geçen sene 100. yılını kutlayan Belçika ekibi daha önce de Şampiyonlar Ligi 3. Ön Eleme turunda Fenerbahçe'ye 15 Ağustos 2007'de 1-0 ve 29 Ağustos 2007 tarihinde 2-0 mağlup olmuştu.

Belçika'nın güçlü ekibi Anderlecht, kadrosunda 3 Çek Cumuhuriyeti, 3 Arjantin, 1 Fas, 1 Polonya, 1 Macaristan, 1 Ukrayna, 1 Kongo, 1 Fildişi Sahili ve 1 Mısır vatandaşı olmak üzere tam 13 yabancı bulunduruyor...

subasi29 17.07.2009 13:39

Cevap: Rakibimiz Anderlecht
 
hayirli ugurlu olsun insallah bekledigimiz bu takim bize ikinci turu getirir

58isa58 17.07.2009 13:41

Cevap: Rakibimiz Anderlecht
 
Hepimiz için hayırlısı olur inşllh kuramız...Turu atlayan taraf biz olacagız:)

Besyo_cu 17.07.2009 13:50

Cevap: Rakibimiz Anderlecht
 
[B]Şimdiden bazı karaktersiz ve Türk Futbolu dşmanları elenmmiz çin duaya balamışlar. Dikakt edin gökten bişey düşüpte kafanıza gelmesin :D :)[/B]

MeRt5858show 17.07.2009 13:56

Cevap: Rakibimiz Anderlecht
 
allahın sevgili kuluymuşuz anderlecht dedik cıktı sırada elemek var
YİĞİDOLAR anderlechti anTERLETİR:D:D:D:D

artismaho58 17.07.2009 13:56

Cevap: Rakibimiz Anderlecht
 
işte istediğim takım çıktı:D en azından bu takımı yenmemiz lazım hadi yiğidolarr:D


WEZ Format +2. Şuan Saat: 02:50.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005