SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Rövanş Hazırlıkları Başladı (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=26895)

58svsvs58 22.08.2009 16:19

Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
 
boşuna yorulmayın oralara kadar mübarek günde oruç oruç. bizim futbolcular iyi yada kötü olabilirler. ama ne oynadıklarını anlayamıyorumki. 9 kişi savunma yapıyor. ersen martin tek başına kimseden haberi yok. kamanan maraton koşucusu. ersen tek başına kalıyor pas verecek adam yok bir kişi geçiyor ikinci kişye ya sille çakıyor yada tekme atıyor. faul tabii. bakın shaktar takımına hem iyi savunma yapıyor. hem orta sahada varlar. hemde gole giderken çoğalıyorlar. bizmkiler hiçbir varyasyonu olmayan robotlar. topu kaptırınca herkes petkoviçin yanına koşuyor ersen martin tek başına ileride. neyi bekliyon oğlum sana top gelene kadar oyun bitecek.10 dakikada rakip sahaya gidiyoruz. kaptırınca hepimiz petkoviçe koşuyoruz. hiçbir müdahale yok. onlar sahamıza 2 saniyede geliyorlar. çok uyuz bir oyun anlayışı yav

tekdoktirin 22.08.2009 18:24

Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
 
AVRUPA SEVDASI BİTTİ BEYLER DÖNELİM LİGE VE SENEYE AVRUPAYA BENCE ARTIK LİG ÖNEMLİ MALESEF YAPACAK BİRŞEY YOK

TS58 22.08.2009 22:10

Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
 
4-0 YENECEĞİZ. TARİH YAZACAĞIZ.

ilteriş58 22.08.2009 22:12

Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
 
[QUOTE=TS58;551617]4-0 YENECEĞİZ. TARİH YAZACAĞIZ.[/QUOTE]

keşke senin kadar ümitli olabilsek

carizma0658 23.08.2009 01:21

Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
 
[QUOTE=subasi29;551035]hayırya gulmek istemiyorum. 3-0 ğıbi bır sonucun rovansi nasıl olur? Orda bekleyen felaket anderlecht in gosterime girmemis versiyonu.[/QUOTE]

YENILIRIZ YENILMEYIZ EYVALLAH TA AZINI Bİ HAYIR ACMAZMISIN SEN BE SEN NASIL Bİ SİVASLISIN ÇOK MU SEVINCEN ÇOK GOL YERSEK YADA KAHINMISIN SEN SEN MACI İZLEMEDIN HERHALDE SİVASIN BU MACI KAYBETMESI TAMAMEN TALIHSIZLIK ADAMLARIN GÖZLERINDEKI KORKUYU GÖRDÜM BEN SİVAS SAVUNMAYI SIKI TUTARSA KONTRA ATAKLARLA NİYE Bİ SÜPRİZ YAPAMAZMI KANUNMU VAR YENILIR DİYE ELEŞTIRI YAP AMA YERINDE OLSUN anderlecht ın gösterıme gşrmemış versıyonuymuş akıllı yorum yaz ben bir sivaslı oalarak kabul etmıyorum yazdıklarını YORUM YAZIOSAN ELEŞTIRILEREDE ACIK OLACAKSIN

carizma0658 23.08.2009 11:25

Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
 
[QUOTE=ilteriş58;551619]keşke senin kadar ümitli olabilsek[/QUOTE]

olacaksın kardeşım olacaksın biz maç hangı maç olursa olsun yenmeye gideriz aksı olur ama SİVAS HERZAMAN BAŞIMIZIN TACIDIR

kaya0758 23.08.2009 12:25

Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
 
[QUOTE=etzel1967;551143]donetsk güzel bir şehirmiş...gezip gelmiş olurlar...bizim için de gezsinler bari...bu arada sevgili yasin, hoca seni kadroya alsa bile sen bir iyilik yap, maç esnasında yerine bir ağaç dik ve ortadan kaybol...muhtemelen senden daha başarılı olacaktır o ağaç...en azından rakibe al da at dercesine asist yapmaz...[/QUOTE]

[B][I]kardeşim herkesin gördüğünü birde bülent uygun görse.adam takmış yasine.başka kimseyi oynatmıyo o mevkide.
yahu birde bu yasinden başka açıklama yapacak kimse yokmu koskoca sivassporda.
takım ne hallere gemişde haberimişz yok[/I][/B]

eyupk 23.08.2009 13:15

Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
 
SİVASSPORUMUZ, UKRAYNAYA ARTIK TATİL İÇİN GİDER :)

eyupk 23.08.2009 13:17

Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
 
DENİZLİSPOR'ADA YENİLİRSEĞİZ ARTIK, BÜLENT UYGUN TAKIMDAN GİTSİN DERİM.


WEZ Format +2. Şuan Saat: 03:50.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005