SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   İstanbul Sivasspor Taraftar Derneği (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=79)
-   -   YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=27301)

fatihtuztas 22.09.2009 13:27

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
inşallah onca taraftar stadı doldurur da bizim takım da geçen seneden kalan intikamımızı belediyeden alır.onlarla yarım kalan bi hesabımız vardı.

özgühertaş 22.09.2009 13:57

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
[QUOTE=yener_sahin;564795]şu istanbulu bilenler bana bir yol tarif etsin,bursadan gelecem.nerede inmem lazım[/QUOTE]

yener kardeş esenler otogara geldiginizde haberverin bende minübüs var sizi otogardan alırım.dönüştede kavacıkta bırakırım.ayrıca güngören civarından maça gelmek isteyen yiğidolar varsa ulaşımda yardımcı olurum.

özgühertaş 22.09.2009 13:59

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
gün aşkımıza sahip çıkma günü gün birlik günü haydi yiğidolar kötü gün dostu olmaya zaten iyi günde herkez sahip çıkıyor önemli olan bu kötü ortamda kenetlenerek kötü gidişatı durdurmak

davudi 22.09.2009 14:01

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
keşke istanbulda olsam da gelebilsem mersindeyim ama umarım sıtadı doldurup maçtan sonra oyuncularla iyi bir diyalog içerisinde sonuçlanır maç..

YiğidoGençlik 22.09.2009 14:30

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
[B]desteğe devam Recep abi her çıkışın bir inişi olduğu gibi her inişinde bir çıkışı vardır olmasa bile yine ölümüne Sivassporluyuz şimdiden teşekkürler sizlere..[/B]

serkan_ozcan58 22.09.2009 15:17

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
bende 3 arkadasımla gelıyorum bız ıyı gun taraftarı degılız bu bole bılıne her zamn arkasındayız ve bu macla eskı sıvasspor gucune kavusacaktır mehmet yıldız gelır dertler bıter...

sivaslimete 22.09.2009 15:33

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
Bence sadece stadi doldurmak yetmez sanki sampiyonluga oynuyormusuz gibi bir hava yaratmak lazim.sanki 6da 6da yapmis gibi bir atmosfer olmasi lazim o stadda iste o zaman sivasspor gercekden yanliz yürümez

sivastatlıbelam 22.09.2009 15:41

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
arkadaşlar sivasspor game over artık.

ben bursa maçını kaybedeceğimizden adım gibi emindim.
ve iddia ediyorum bu maç da i.b.b nin.
artık mental değişiklik şart.

bu kadro ve düşünceyle biz bank asyada bile mücadele edemeyiz.:mad:

karyola 22.09.2009 16:07

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
istanbuldaki sivaslıları bu maça bekliyoz bizim taraftarımızın büyüklüğünü göstereceğimiz arene olimpiyat stadıdır..haydi yiğidolar 30 bin kişilik tribün dolsun cümle alem görsün iyi günde kötü günde taaraftarımızın takıma sahip çıktığını...

karyola 22.09.2009 16:09

Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
 
istanbulda yaklaşık irilik ufajlı 1300 tane sivaslılar derneği var hepsi 10-15 kişi gönderse yaklaşık 15-20 bin kişi eder.


WEZ Format +2. Şuan Saat: 22:18.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005