![]() |
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
inşallah onca taraftar stadı doldurur da bizim takım da geçen seneden kalan intikamımızı belediyeden alır.onlarla yarım kalan bi hesabımız vardı.
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
[QUOTE=yener_sahin;564795]şu istanbulu bilenler bana bir yol tarif etsin,bursadan gelecem.nerede inmem lazım[/QUOTE]
yener kardeş esenler otogara geldiginizde haberverin bende minübüs var sizi otogardan alırım.dönüştede kavacıkta bırakırım.ayrıca güngören civarından maça gelmek isteyen yiğidolar varsa ulaşımda yardımcı olurum. |
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
gün aşkımıza sahip çıkma günü gün birlik günü haydi yiğidolar kötü gün dostu olmaya zaten iyi günde herkez sahip çıkıyor önemli olan bu kötü ortamda kenetlenerek kötü gidişatı durdurmak
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
keşke istanbulda olsam da gelebilsem mersindeyim ama umarım sıtadı doldurup maçtan sonra oyuncularla iyi bir diyalog içerisinde sonuçlanır maç..
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
[B]desteğe devam Recep abi her çıkışın bir inişi olduğu gibi her inişinde bir çıkışı vardır olmasa bile yine ölümüne Sivassporluyuz şimdiden teşekkürler sizlere..[/B]
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
bende 3 arkadasımla gelıyorum bız ıyı gun taraftarı degılız bu bole bılıne her zamn arkasındayız ve bu macla eskı sıvasspor gucune kavusacaktır mehmet yıldız gelır dertler bıter...
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
Bence sadece stadi doldurmak yetmez sanki sampiyonluga oynuyormusuz gibi bir hava yaratmak lazim.sanki 6da 6da yapmis gibi bir atmosfer olmasi lazim o stadda iste o zaman sivasspor gercekden yanliz yürümez
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
arkadaşlar sivasspor game over artık.
ben bursa maçını kaybedeceğimizden adım gibi emindim. ve iddia ediyorum bu maç da i.b.b nin. artık mental değişiklik şart. bu kadro ve düşünceyle biz bank asyada bile mücadele edemeyiz.:mad: |
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
istanbuldaki sivaslıları bu maça bekliyoz bizim taraftarımızın büyüklüğünü göstereceğimiz arene olimpiyat stadıdır..haydi yiğidolar 30 bin kişilik tribün dolsun cümle alem görsün iyi günde kötü günde taaraftarımızın takıma sahip çıktığını...
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
istanbulda yaklaşık irilik ufajlı 1300 tane sivaslılar derneği var hepsi 10-15 kişi gönderse yaklaşık 15-20 bin kişi eder.
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 22:18. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005