![]() |
Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
hoca sen yol yakınken evine git dah sivasa gelme bide sana bilet parası ödemiyelim
|
Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
[B]Tek suclu yönetim.
Hocayi getiren yine yönetim. Transfere yeterince para ayirmayan yine yönetim Yani olaya nerden bakarsaniz bakin yolun sonu yönetime varir![/B] |
Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
[QUOTE=sebasteia;655342]her sene şampiyonluğa oynayalım diyen kim?????????
her sene düşmemeye oynamayalım diyoruz ya da adam gibi bir sezonda düşelim de acı çekmeyelim her yıl![/QUOTE] 2.ligte sampıyonluga oynaamak daha zevklı gelıo sanırım??? |
Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
[QUOTE=yigido_furkan;655351]2.ligte sampıyonluga oynaamak daha zevklı gelıo sanırım???[/QUOTE]
sürekli 15 ve 18. sıralar arasında gezinip her hafta birisinin fatmagül'ü olmaktansa kardeş bir alt ligde bir kaç haftada bir galibiyet almak daha zevkli evet! |
Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
Disiplin Hiç Yok Takımda !!!....
oyuncular çok disiplisiz hemen kopuyorlar...93 dk gol yenirmi Allah aşkına iki haftadır hep aynı...Mesut hoca yönetemiyor artık hepimiz görüyoruz... Asıl suçlu yönetimdir..Bence.. |
Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
Şu takımda antremansız beni,hangi mevkiye koyarsanız koyun hepsinden daha iyi oynarım!Hatta gözümü de bir bezle bağlayın yine iyi oynarım!
|
Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
[QUOTE=sebasteia;655358]sürekli 15 ve 18. sıralar arasında gezinip her hafta birisinin fatmagül'ü olmaktansa kardeş bir alt ligde bir kaç haftada bir galibiyet almak daha zevkli evet![/QUOTE]
en azından reziliğimizi gizleriz..Haklısın |
Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
[FONT="Arial Black"][COLOR="black"][COLOR="Black"]TEK SUÇLU BİZİZ GALİBA BUNLARA GÜVENDİĞİMİZ İÇİN.[/COLOR][/COLOR][/FONT]
|
Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
suçlu başta hoca tabi ama yönetimde suçlu
|
Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
Biz asıl yanlışı sezona Mesut hoca ile başlamakla yaptık
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 21:45. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005