SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Süperlig (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=27)
-   -   Tek suçlu hoca mı acaba (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=30219)

bulutbey27 26.09.2010 22:00

Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
 
hoca sen yol yakınken evine git dah sivasa gelme bide sana bilet parası ödemiyelim

50sekiz 26.09.2010 22:00

Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
 
[B]Tek suclu yönetim.
Hocayi getiren yine yönetim.
Transfere yeterince para ayirmayan yine yönetim
Yani olaya nerden bakarsaniz bakin yolun sonu yönetime varir![/B]

yigido_furkan 26.09.2010 22:00

Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
 
[QUOTE=sebasteia;655342]her sene şampiyonluğa oynayalım diyen kim?????????

her sene düşmemeye oynamayalım diyoruz ya da adam gibi bir sezonda düşelim de acı çekmeyelim her yıl![/QUOTE]

2.ligte sampıyonluga oynaamak daha zevklı gelıo sanırım???

sebasteia 26.09.2010 22:03

Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
 
[QUOTE=yigido_furkan;655351]2.ligte sampıyonluga oynaamak daha zevklı gelıo sanırım???[/QUOTE]

sürekli 15 ve 18. sıralar arasında gezinip her hafta birisinin fatmagül'ü olmaktansa kardeş bir alt ligde bir kaç haftada bir galibiyet almak daha zevkli evet!

hasan5884 26.09.2010 22:03

Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
 
Disiplin Hiç Yok Takımda !!!....
oyuncular çok disiplisiz hemen kopuyorlar...93 dk gol yenirmi Allah aşkına iki haftadır hep aynı...Mesut hoca yönetemiyor artık hepimiz görüyoruz...

Asıl suçlu yönetimdir..Bence..

Metal Gear 26.09.2010 22:04

Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
 
Şu takımda antremansız beni,hangi mevkiye koyarsanız koyun hepsinden daha iyi oynarım!Hatta gözümü de bir bezle bağlayın yine iyi oynarım!

hasan5884 26.09.2010 22:05

Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
 
[QUOTE=sebasteia;655358]sürekli 15 ve 18. sıralar arasında gezinip her hafta birisinin fatmagül'ü olmaktansa kardeş bir alt ligde bir kaç haftada bir galibiyet almak daha zevkli evet![/QUOTE]

en azından reziliğimizi gizleriz..Haklısın

zkrllh58 26.09.2010 22:13

Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
 
[FONT="Arial Black"][COLOR="black"][COLOR="Black"]TEK SUÇLU BİZİZ GALİBA BUNLARA GÜVENDİĞİMİZ İÇİN.[/COLOR][/COLOR][/FONT]

şarkışla 58 26.09.2010 22:26

Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
 
suçlu başta hoca tabi ama yönetimde suçlu

şarkışla 58 26.09.2010 22:28

Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
 
Biz asıl yanlışı sezona Mesut hoca ile başlamakla yaptık


WEZ Format +2. Şuan Saat: 21:45.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005