![]() |
Cevap: Eneramo Beklemede
emeramo kalmalı bence yanına bitirici yani beleşci bir golcü lazım
Şu an mehmet yıldızın yaptığı işi yapıyor güçlü fiziğiyle Son vuruşları daha iyi olmalı takviye edilecek forvetin |
Cevap: Eneramo Beklemede
enaramonun kalmasından yanayım bazen basit golleri kaçırsada iyi bir futbolcu
işallah kalır |
Cevap: Eneramo Beklemede
gitmesi gerekenler,.. kaan, atilla, grosicki sandro , ve cihan özkara ile yollar ayrılmalıdır bitirici bir forvet ve grosickinin yerine futbolcu alırsak tamam
|
Cevap: Eneramo Beklemede
Enaramo ve Grosicki'nin kesinlikle kalmasi lazim Sivasspor icin. Hele hele de Grosicki....Grosicki biraz tecrube kazanir ve tribunlere degil takim icin oynarsa o zaman takimi ucurur. Kalitesi ve kumasi cok iyi... Tabii bunlarin yanina son vuruslari iyi olan bir de forvet lazim gelecek seneye. 2-3 sene evvel Cvetkov vardi bizde, gel de arama simdi....
|
Cevap: Eneramo Beklemede
takımda kalması gereken oyuncuların başında geliyor mutlaka kadroda tutmalıyız baskan paraya kıymalı bu adamı kaçırmamalıyız
|
Cevap: Eneramo Beklemede
Michael Eneramo gidiyor....
Elveda Eneramo kara boğa seni unutmucazz :( |
Cevap: Eneramo Beklemede
arkadaşlar kaan bir maçta kötü oynadı die gönderilmeli dememelisinişz bence oyuncu genç ve çalışkan zamanla takıma alışır gelişir
|
Cevap: Eneramo Beklemede
kalmasını istiyorum en azından takımı ortamı tanıdı gitmesi hiç iyi olmaz
|
Cevap: Eneramo Beklemede
takmayın kafanıza. rıza hoca "karar kendisinin, giderse ondan daha iyi oyuncular buluruz" dedi.ben güveniyorum rıza hocaya. hayırlısı ne ise o olsun.
|
Cevap: Eneramo Beklemede
biz kal diyoruz kendisinide gosterdiya onemli olan sivas biri gider biri gelir
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 19:09. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005