SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Eneramo Beklemede (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=34105)

sivaslıadem 18.04.2012 11:59

Cevap: Eneramo Beklemede
 
emeramo kalmalı bence yanına bitirici yani beleşci bir golcü lazım
Şu an mehmet yıldızın yaptığı işi yapıyor güçlü fiziğiyle
Son vuruşları daha iyi olmalı takviye edilecek forvetin

cılgınsivas58 18.04.2012 13:46

Cevap: Eneramo Beklemede
 
enaramonun kalmasından yanayım bazen basit golleri kaçırsada iyi bir futbolcu
işallah kalır

cılgınsivas58 18.04.2012 13:49

Cevap: Eneramo Beklemede
 
gitmesi gerekenler,.. kaan, atilla, grosicki sandro , ve cihan özkara ile yollar ayrılmalıdır bitirici bir forvet ve grosickinin yerine futbolcu alırsak tamam

Anadoluvoyages 18.04.2012 14:18

Cevap: Eneramo Beklemede
 
Enaramo ve Grosicki'nin kesinlikle kalmasi lazim Sivasspor icin. Hele hele de Grosicki....Grosicki biraz tecrube kazanir ve tribunlere degil takim icin oynarsa o zaman takimi ucurur. Kalitesi ve kumasi cok iyi... Tabii bunlarin yanina son vuruslari iyi olan bir de forvet lazim gelecek seneye. 2-3 sene evvel Cvetkov vardi bizde, gel de arama simdi....

58 SiVaSıM 58 18.04.2012 16:12

Cevap: Eneramo Beklemede
 
takımda kalması gereken oyuncuların başında geliyor mutlaka kadroda tutmalıyız baskan paraya kıymalı bu adamı kaçırmamalıyız

bigacti0n58 18.04.2012 18:04

Cevap: Eneramo Beklemede
 
Michael Eneramo gidiyor....
Elveda Eneramo kara boğa seni unutmucazz :(

bigacti0n58 18.04.2012 18:05

Cevap: Eneramo Beklemede
 
arkadaşlar kaan bir maçta kötü oynadı die gönderilmeli dememelisinişz bence oyuncu genç ve çalışkan zamanla takıma alışır gelişir

kamışlı58 18.04.2012 19:43

Cevap: Eneramo Beklemede
 
kalmasını istiyorum en azından takımı ortamı tanıdı gitmesi hiç iyi olmaz

risale69 18.04.2012 19:49

Cevap: Eneramo Beklemede
 
takmayın kafanıza. rıza hoca "karar kendisinin, giderse ondan daha iyi oyuncular buluruz" dedi.ben güveniyorum rıza hocaya. hayırlısı ne ise o olsun.

58SARKISLALI58 18.04.2012 20:19

Cevap: Eneramo Beklemede
 
biz kal diyoruz kendisinide gosterdiya onemli olan sivas biri gider biri gelir


WEZ Format +2. Şuan Saat: 19:09.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005