![]() |
Cevap: Eskişehirspor-Sivasspor
[QUOTE=DoomsDay58;846143]Grosicki ve Eneramo'nun sakat olduklarına dair bi bilgi daha önce var mıydı? ben hiç görmedim[/QUOTE]
Maç seçme sakatlıkları varmış. |
Cevap: Eskişehirspor-Sivasspor
Hiç şansımız yok gibi görünüyor malesef..... :(
|
Cevap: Eskişehirspor-Sivasspor
[B]Piech ve Erman Eskişehir'in ağır stoperlerini zor durumda bırakabilir.Tabi Erkan Zenginde bizimkileri :) [/B]
|
Cevap: Eskişehirspor 0-0 Sivasspor -ilk yarı-
Grosicki ve eneramosuz kazanırız,varlıkları külliyen zarar
|
Cevap: Eskişehirspor-Sivasspor
[QUOTE=58_SEMİH_58;846145]Maç seçme sakatlıkları varmış.[/QUOTE]
Eneramo bilmen de ama Kamil secmiyor Riza bana öyle davranarsa ben de Sakatlanacam bu is böyle!! bana göre Kamil her Zaman ilk 11 de yer almazi lazim ve sürekli 90dk oynasin!! |
Cevap: Eskişehirspor 0-0 Sivasspor -ilk yarı-
hakeme hic guvenmiyorum bizi yakacak bu gun
|
Cevap: Eskişehirspor 0-0 Sivasspor -ilk yarı-
[B]Şuan ki oyun anlayışı ile çok fazla dayanabileceğimizi sanmıyorum..[/B]
|
Cevap: Eskişehirspor-Sivasspor
[QUOTE=keko 58;846151]Eneramo bilmen de ama Kamil secmiyor Riza bana öyle davranarsa ben
de Sakatlanacam bu is böyle!! bana göre Kamil her Zaman ilk 11 de yer almazi lazim ve sürekli 90dk oynasin!![/QUOTE] [B]Grosicki'nin bana göre ya başı ağrıyordur yada dişi ağrıyordur.:)[/B] |
Cevap: Eskişehirspor 0-0 Sivasspor -ilk yarı-
Eskisehir cok iyi gibi gözüksede bu Kadar cok pozisyon yakalayabilecegimizi hic tahmin edemezdim bu oyun böyle devam ederse puan almak pekte zor olmaz.
|
Cevap: Eskişehirspor 0-1 Sivasspor -ilk yarı-
Koçum benim bee
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 02:47. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005