SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Eskişehirspor 2-1 Sivasspor -ikinci yarı- (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=35849)

58_SEMİH_58 07.04.2013 17:37

Cevap: Eskişehirspor-Sivasspor
 
[QUOTE=DoomsDay58;846143]Grosicki ve Eneramo'nun sakat olduklarına dair bi bilgi daha önce var mıydı? ben hiç görmedim[/QUOTE]

Maç seçme sakatlıkları varmış.

ressam58 07.04.2013 17:48

Cevap: Eskişehirspor-Sivasspor
 
Hiç şansımız yok gibi görünüyor malesef..... :(

Respect58 07.04.2013 17:56

Cevap: Eskişehirspor-Sivasspor
 
[B]Piech ve Erman Eskişehir'in ağır stoperlerini zor durumda bırakabilir.Tabi Erkan Zenginde bizimkileri :) [/B]

infial§ 07.04.2013 18:08

Cevap: Eskişehirspor 0-0 Sivasspor -ilk yarı-
 
Grosicki ve eneramosuz kazanırız,varlıkları külliyen zarar

keko 58 07.04.2013 18:24

Cevap: Eskişehirspor-Sivasspor
 
[QUOTE=58_SEMİH_58;846145]Maç seçme sakatlıkları varmış.[/QUOTE]

Eneramo bilmen de ama Kamil secmiyor Riza bana öyle davranarsa ben

de Sakatlanacam bu is böyle!! bana göre Kamil her Zaman

ilk 11 de yer almazi lazim ve sürekli 90dk oynasin!!

avare 07.04.2013 18:27

Cevap: Eskişehirspor 0-0 Sivasspor -ilk yarı-
 
hakeme hic guvenmiyorum bizi yakacak bu gun

Respect58 07.04.2013 18:32

Cevap: Eskişehirspor 0-0 Sivasspor -ilk yarı-
 
[B]Şuan ki oyun anlayışı ile çok fazla dayanabileceğimizi sanmıyorum..[/B]

Salim58 07.04.2013 18:46

Cevap: Eskişehirspor-Sivasspor
 
[QUOTE=keko 58;846151]Eneramo bilmen de ama Kamil secmiyor Riza bana öyle davranarsa ben

de Sakatlanacam bu is böyle!! bana göre Kamil her Zaman

ilk 11 de yer almazi lazim ve sürekli 90dk oynasin!![/QUOTE]

[B]Grosicki'nin bana göre ya başı ağrıyordur yada dişi ağrıyordur.:)[/B]

yigido yakup 07.04.2013 18:48

Cevap: Eskişehirspor 0-0 Sivasspor -ilk yarı-
 
Eskisehir cok iyi gibi gözüksede bu Kadar cok pozisyon yakalayabilecegimizi hic tahmin edemezdim bu oyun böyle devam ederse puan almak pekte zor olmaz.

Caner POLAT 07.04.2013 18:52

Cevap: Eskişehirspor 0-1 Sivasspor -ilk yarı-
 
Koçum benim bee


WEZ Format +2. Şuan Saat: 02:47.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005