SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   SivasSpor (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Koçak’la bir yıl daha (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=36147)

eroldeger 30.05.2013 18:28

Cevap: Koçak’la bir yıl daha
 
erman m.nas uğu8r kavuk bunların dışında herkes kalmalı

ROMANTİK KATİL 30.05.2013 19:09

Cevap: Koçak’la bir yıl daha
 
Adem iyi kötü idare ediyor. Takımda kalması bence olumlu olmus.


WEZ Format +2. Şuan Saat: 04:47.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005