![]() |
Cevap: Koçak’la bir yıl daha
erman m.nas uğu8r kavuk bunların dışında herkes kalmalı
|
Cevap: Koçak’la bir yıl daha
Adem iyi kötü idare ediyor. Takımda kalması bence olumlu olmus.
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 04:47. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005