SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   SivasSpor (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Lig Tv bu nasıl bir başlık ? (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=37517)

psychology58 02.02.2014 20:18

Cevap: Lig Tv bu nasıl bir başlık ?
 
[B]Sıra Lig Tv'ye gelene kadar o kadar çok kişi var ki kızacak...[/B]

sivastatlıbelam 02.02.2014 20:23

Cevap: Lig Tv bu nasıl bir başlık ?
 
[QUOTE=ready;896087][B]adam akıllı transfer yapmayan yönetimi bir kaç kişi dışında kimse eleştirmiyor ne varsa hakem lig tv hakemler tff bunları eleştiriyoruz tabiri cazise deve kuşu gibi kafamızı kuma gömüyoruz [/B][/QUOTE]

çooookkk haklısın kadeşim...doğruları söyleyincede size saldıryor bu taraftar dediğimiz futbol cahilleri.

yigido yakup 02.02.2014 20:30

Cevap: Lig Tv bu nasıl bir başlık ?
 
Galiba bunlar sivastaki konya macini izlememisler

sebobaba 02.02.2014 20:34

Cevap: Lig Tv bu nasıl bir başlık ?
 
[QUOTE=fark58;895975]Sadece futbol dersi olsa iyi bir de transfer dersi diye eklemeleri lazımdı.[/QUOTE]

arkadaşım yerden göge kadar haklısın adamlar trasfer yapmışlar takım takım gibi olmuş aldıkları adamlar cuk diye yerine oturmuş bizim kiler ne yapdı adı sanı duyulmamış 3.lig 5.lig adamlarını aldılar utanmadan birde taraftara transferde süpriz yapacaklarını söylüyorlar gerçekten aldıkları adamlar benim için süprüz oldu yazıklar olsun size

ready 02.02.2014 20:42

Cevap: Lig Tv bu nasıl bir başlık ?
 
[QUOTE=sivastatlıbelam;896093]çooookkk haklısın kadeşim...doğruları söyleyincede size saldıryor bu taraftar dediğimiz futbol cahilleri.[/QUOTE]

[B]Zaten memlekette Abdullah bey sivassporlu yönetim sivassporlu sahaya yabancı madde atan pankart açan küfür eden ceza almamıza sebeb olanlar sivassporlu bunların dışında ayrı düşünen sivassporlu değil ellerinden gelse sivasdan çıkaracaklar[/B]

chatlaq 02.02.2014 21:04

Cevap: Lig Tv bu nasıl bir başlık ?
 
Başlığı görünce argo birsey yazdilar zannettim. Allahinizi seviyorsaniz ne var bunda bu tarz maclarda herzaman bu gibi başlıklar kullanılır. Konya macin daha başından beri bizim sistemi çökertti ve kabul edelim iyi oynadı.

Destek olalım şikayet edelim ama bu oyle bir durum değil. Buyutulecek birsey yok

Besyo_cu 02.02.2014 23:13

Cevap: Lig Tv bu nasıl bir başlık ?
 
[B]Lig Tv'ye yapılan şikayetler neticesinde Lig Tv, bu yazıyı geri sildi... Ne olacak yazdıysa diyenler kusura bakmayın da nerede olursa olsun kimse Sivasspor'u küçük göremez...[/B]

selimdelen 02.02.2014 23:31

Cevap: Lig Tv bu nasıl bir başlık ?
 
eskiden gazeteler hep mizah katarak manşet atardı bence bunda gocunucak bir sey olmaması gerek hatta bundan keyf alarak futbolu eglenceye donusturmek lazım kin nefret hırs acıma duygusunu vijdanını unutmak ne için şiddet holiganlık ne için o sana ders verdi sende ona vereceksin zaten ligtvnin ne halt oldugunu bilmeyen yok yanlı terbiyesiz insanlar bir tane spiker tutamadım bir ercan taner daha cıkmadı

sabanaydn 03.02.2014 00:26

Cevap: Lig Tv bu nasıl bir başlık ?
 
Futbol dersimi topa sahip olma %61 e %39 bizde onlar geldiğiniaaittibiz oözellikleikinci yyerinin ilk 15 dakikasi beraberliği yskalayacagimiz pozisyonlar kacirdik demek orda iki golü atsak bunlar yazılmayacak ne dersi kardeşim küçümseme kucumsedikce kuculeceksin

ihtiyar yiğido 03.02.2014 00:26

Cevap: Lig Tv bu nasıl bir başlık ?
 
Her zaman göze hoş gelen futbolumuzla biz futbol dersi veriyorduk birazda biz ders alalım ki yönetim belki adam akıllı bir transfer yaparlar tabiki alacak iyi futbolcu ve zaman kaldıysa


WEZ Format +2. Şuan Saat: 17:16.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005