SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Erdoğan istifa etti (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=37530)

ready 04.02.2014 12:00

Cevap: Erdoğan istifa etti
 
[B]eger söz konusu istifa haberi transferden dolayı kaynaklanıyorsa yazıklar olsun sivasspor yönetimine[/B]

eurovision 04.02.2014 12:00

Cevap: Erdoğan istifa etti
 
ah yönetim keşke teknik heyeti dinlese

Dua 04.02.2014 12:07

Cevap: Erdoğan istifa etti
 
Arkadaslar bence Sorun Transfer degil.
Su anda UEFA ve FIFA hem Fenerbahce hemde bizim icin karar verecek.
Transfer yapilmamasinin tek sebebi her an küme düsürülme riski oldugundan olabilir.
Dikkat edersiniz yabancilar elden cikarildi ve yerine kimse alinmadi.

Insaalah ben yanilirim ama bunun su an itibari ile baska bir aciklamasi yok.

rezi 04.02.2014 12:12

Cevap: Erdoğan istifa etti
 
Murat Erdoğan çıksın ve gelişmeleri açık açık anlatsın da bakalım doğrular nasıl ve olaylar ne şekilde tezahür etmiş.Giderayak biz taraftarlara yapacağı en güzel jest bu olur.

aciyurt 04.02.2014 12:24

Cevap: Erdoğan istifa etti
 
[QUOTE=Dua;896759]Arkadaslar bence Sorun Transfer degil.
Su anda UEFA ve FIFA hem Fenerbahce hemde bizim icin karar verecek.
Transfer yapilmamasinin tek sebebi her an küme düsürülme riski oldugundan olabilir.
Dikkat edersiniz yabancilar elden cikarildi ve yerine kimse alinmadi.

Insaalah ben yanilirim ama bunun su an itibari ile baska bir aciklamasi yok.[/QUOTE]

Çok doğru bir yaklaşım, kimsenin aklına gelmedi bu olasılık. UEFA adı geçen takımlar için federasyona bazı yaptırımlar uygulayacaktır, belki bunun bilgisini aldılar ve bazı yabancı oyuncuları da elden çıkardılar ve eldeki mevcut kadroyla sezonu tamamlamak niyetinde oldular. Yoksa Borjan kötü bir kaleci değil onun yerine başka bir yedek kaleci neden alınsın? Zaten iyi bir puan var elde küme düşme sıkıntısı da yok. İnşallah bize herhangi bir ceza gelmez yoksa sezon sonu Carlos da gider diğer oyuncular da.

Vardır yönetimin de bir bildiği, şu durumda bile eksiklerimiz olmasına rağmen kadromuz çoğu takımlardan daha kaliteli ve daha iyi oynuyor. Takımımıza destek olalım, bu hafta feneri eli boş yollayalım inşallah.

mksivas 04.02.2014 13:21

Cevap: Erdoğan istifa etti
 
evet eger murat erdogan ıstıfa ettıyse bende cok elestırıyordum meger yonetım oyuncu almıyacakmıs murat bosa kurek sallamıs dıye ıstıfa ettı

Taner180112 04.02.2014 13:22

Cevap: Erdoğan istifa etti
 
Bu sözler murat erdogana aiti ise, yazik olmus. Bunda belki bizlerinde sucu vardir. Ama asil suclular acaba vicdanen rahatmilar? Herhangibi bir yoneticide cikip adam gibi bir aciklama da yapmadilar. Ilk cikan murat erdogan kardesimizdi oda istifasini bildirdi. Acaba bu madalyonun arka yuzunde kimler var. Acaba taraftari biraz kizdirdik mi diye hic sordular mi kendilerine.

Gönülerin Sampionu Sivasspor
en buyuk destekcisi TARAFTAR
Rakibi yöneticiler

PATRON 58 04.02.2014 13:36

Cevap: Erdoğan istifa etti
 
ohhh şükürler olsun sonunda beklenen oldu hiçbir katkısı yok hatta zararı çok güle güle murat kardeş seni severiz ama bu iş sana göre değil yolun açık olsun

yorumyapıyombenya 04.02.2014 14:22

Cevap: Erdoğan istifa etti
 
Beşiktaşın önder özene yaptığı gibi hoca ile köprü arasında olması gerekirken murat Erdoğanı değerlendiremedik, taraftarın sesini dinleyip transfer için uğramasına yönetim onay vermeyince istifa etmiş olmalı Sivasspor için önemli bir kayıp daha verimli kullanılabilirdi kaptana başarılar dilerim

legolass 04.02.2014 14:48

Cevap: Erdoğan istifa etti
 
Bence de UEFA ve FIFA nın vereceği kararlar göz önünde bulundurularak bu hamleler yapıldı.Allah korusun ama eğer bir yaptırımla karşı karşıya kalınırsa büyük bir finansal çöküş yaşanabilir.eldeki yabancı oyuncular gönderildi ve yerine kimse alınmadı.Yoksa yönetimde görüyor takımın halini.


WEZ Format +2. Şuan Saat: 22:34.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005