SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Toraman sezonu kapadı (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=38825)

Ahmet Ateş 24.02.2015 10:39

Cevap: Toraman sezonu kapadı
 
Değerli Arkadaşlar

İbrahim Toraman BJK'de kadro dışı bırakıldığı için bu yıl bize kiralandı. Oynadığı maçlarda kimse Toramanı sahalarda göremedi. Şimdi de ameliyat olacakmış. Yani bir sezon Sivasspor'a katkısı koca bir sıfır.

İbrahim'den yiğidoluğunu göstermesini ve gelecek sezon ücretsiz olarak Sivas'ta oynamasını beklerim...

onur0634 24.02.2015 11:42

Cevap: Toraman sezonu kapadı
 
Transfer yapma özürlü sözde yönetim olduğu sürece ibrahim toroman eneramo aydın karabulut gibi daha niceleri gelir takıma hiç bir katkı sağlamadan sezon sonu takımdan ayrılır giderler...

4eylül 24.02.2015 12:49

Cevap: Toraman sezonu kapadı
 
İbrahim toraman sivasa geldiğinden beri sezonu zaten kapatmıştı

badof58 24.02.2015 14:56

Cevap: Toraman sezonu kapadı
 
Batuhan ve Utaka'dan da kurtulursak bir yerlere geliriz.

ezelşener 24.02.2015 19:43

Cevap: Toraman sezonu kapadı
 
geldi geleli hiç bir faydası olmadı.sanki her an bjk ya dönecekmiş hissi vardı.veee ayrıca her zaman ben bjk nın oyuncusuyum havası vardı.ve katkısıda olmadı.bence derhal sözleşmesi bitirilmeli.

ankastre 24.02.2015 22:35

Cevap: Toraman sezonu kapadı
 
bu sene yapılan transferlere bakın

i.toraman
eneramo
aydın karabulut

nerde bunlar şimdi.bu transferi yapanlara sormalı.

iboya 1 trilyon para veridiği söyleniyor doğruysa çooooooook büyük hata.

subasi29 25.02.2015 10:38

Cevap: Toraman sezonu kapadı
 
Geçmiş olsun ! Pek birşey vermesinde en azından sivAslı OLDUĞUNU hatırladık .. O forma yakişmişti sana hemşoo

Turan 59 25.02.2015 11:03

Cevap: Toraman sezonu kapadı
 
Bence hiç mahsuru yok.

Rallim58 25.02.2015 18:01

Cevap: Toraman sezonu kapadı
 
[B][FONT="Comic Sans MS"]İbrahim Toraman; "Fıtık olayı yeni değil. Beşiktaş'ta Samet Aybaba'nın teknik direktörlük yaptığı dönemde takımın bana ihtiyacı vardı. Fıtık rahatsızlığı o zaman teşhis edildi. Ben, takıma faydalı olma adına oynamaya devam ettim. Şimdi o sakatlık nüksetti. Ameliyat olarak kurtulacağım" dedi.
[/FONT][/B]
[U]Demekki sakata gelmişiz.
[/U]
Umarız, memleketine karşı fedakarlık yapar "hak etmediği parayı, iade eder"...

MOS-BY-58 25.02.2015 23:56

Cevap: Toraman sezonu kapadı
 
Gecmis olsun ama Sivasspor icin bir kayip degil. Hicbir faydayi yoktu. Zaten kendisinden bir beklentim de yoktu.


WEZ Format +2. Şuan Saat: 02:31.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005