![]() |
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
Zaten kosanovic ile görüştük anlaştık diyecek transfer başarınız olsa bu takım başka yerlerde olurdu
[B] Hasan kabze olayında da kesinlikle tepkilerden dolayı vazgeçildi[/B]. Mesele zaten hani deniyor ya SİVASLI hasan kabzeyi şimdi değil 2010-2011 de almaktı. [B]35 e dayanınca hasan kabze hemşerimiz oldu birden nedense (bonservissiz olduğu içindir belki de kimbilir )[/B] |
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
herkes yönetime kızıyor peki biz taraftarlıgımızı yaptıkmı sezon boyu 35 000 kiş stada gitmiş herkes başkanı eleştiriyor yönetim paramı basıyor beyler her topçu sivasa gelmiyor akıllı olun elbet yönetim biraz cimri davranıyor ama eldeki imkanlar bütçe takım dengeleri herşey öyle kolay degil başkan almak istemezmi isim yapmış oyuncuları ama herkes imkanına göre transfer yapıyor yönetimin hatası eneramoyu almak ümiti ve batuhanı affetmemek sezon başında takımı yeterli görmek oldu ara transferde aklı başında 1 defans 1 orta saha 2 kanat 2 santrofor alabilirseh takım düşmez rahatlar ama laga luga yaparda sadece hasan kabze alınırsa geçmiş ola.
|
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
[QUOTE=Rallim58;963094][B]
Flaş isimler gelmez bize, Yazık değil mi? emeğimize, Gelse gelse sadece "O" gelir, Onun adı mı? Hasan Kabze...:)[/B][/QUOTE] Hasan yaşlı gelmesin Issız acun ölmesin Nakoulma gider Rize Aval aval bak bize |
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
[QUOTE=asabibaba;963096][B]Yönetim bizi şair yaptı.
Allahta sizi bildiği gibi yapar inşallah....[/B]:D:D:D:D[/QUOTE] Bizim köyde terelelli diyorlar deyzoolum :D :D Bahsana dayıma bu gayuğa oda bindi :D |
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
Bu keres ne derse ep tersi cıkıyor allah bir dediğine inanırım
|
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
[QUOTE=pover58;963111]herkes yönetime kızıyor peki biz taraftarlıgımızı yaptıkmı sezon boyu 35 000 kiş stada gitmiş herkes başkanı eleştiriyor yönetim paramı basıyor beyler her topçu sivasa gelmiyor akıllı olun elbet yönetim biraz cimri davranıyor ama eldeki imkanlar bütçe takım dengeleri herşey öyle kolay degil başkan almak istemezmi isim yapmış oyuncuları ama herkes imkanına göre transfer yapıyor yönetimin hatası eneramoyu almak ümiti ve batuhanı affetmemek sezon başında takımı yeterli görmek oldu ara transferde aklı başında 1 defans 1 orta saha 2 kanat 2 santrofor alabilirseh takım düşmez rahatlar ama laga luga yaparda sadece hasan kabze alınırsa geçmiş ola.[/QUOTE]
Bak sen bile güvenemiyorsun yönetime.Hani derler ya ''yaptıklarımız,yapacaklarımızın teminatıdır''diye aynen öyle artık kimsenin güveni kalmadı.Onun içindir bu kadar serzeniş,onun içindir yeter artık deyip tribünleri terkediş. |
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
[B][I]Manda ağaca çıkar yuva yapar da, bizim yönetim iyi transfer yapamaz, bunlar boş laflar. Ama transfer konusunda İNŞALLAH biz yanılırız.[/I][/B]
|
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
[QUOTE=Ferhat06;963113]Hasan yaşlı gelmesin
Issız acun ölmesin Nakoulma gider Rize Aval aval bak bize[/QUOTE] [B]Tepkiler fazla, gayet yoğun tohtor bey, Almazlar Kabze'yi, O'ndan bizde çohtur bey, Yönetimin transferleri ciğerimize ohtur bey, Güzel transferler sözüne "karnımız tohtur" bey..:)[/B] |
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
[QUOTE=furky.b;963063]Su Faruk Tasettene nedense kil oluyorum arkadas.
Su tipteki adamin yapacagi transferden ne beklenir..[/QUOTE] Güzel espri olmuş :) |
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
Baskanim cok iyi niyetlisin caliskansin ama futbola yaklasiminiz bu kadar bize guzel transfer yerine saglam transfer yapin bir bilica veya herve tum gibi
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 08:40. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005