SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Güzel Transferler Yapacağız (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=39618)

KaanK 05.01.2016 17:16

Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
 
Zaten kosanovic ile görüştük anlaştık diyecek transfer başarınız olsa bu takım başka yerlerde olurdu
[B]
Hasan kabze olayında da kesinlikle tepkilerden dolayı vazgeçildi[/B]. Mesele zaten hani deniyor ya SİVASLI hasan kabzeyi şimdi değil 2010-2011 de almaktı.

[B]35 e dayanınca hasan kabze hemşerimiz oldu birden nedense (bonservissiz olduğu içindir belki de kimbilir )[/B]

pover58 05.01.2016 17:19

Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
 
herkes yönetime kızıyor peki biz taraftarlıgımızı yaptıkmı sezon boyu 35 000 kiş stada gitmiş herkes başkanı eleştiriyor yönetim paramı basıyor beyler her topçu sivasa gelmiyor akıllı olun elbet yönetim biraz cimri davranıyor ama eldeki imkanlar bütçe takım dengeleri herşey öyle kolay degil başkan almak istemezmi isim yapmış oyuncuları ama herkes imkanına göre transfer yapıyor yönetimin hatası eneramoyu almak ümiti ve batuhanı affetmemek sezon başında takımı yeterli görmek oldu ara transferde aklı başında 1 defans 1 orta saha 2 kanat 2 santrofor alabilirseh takım düşmez rahatlar ama laga luga yaparda sadece hasan kabze alınırsa geçmiş ola.

Ferhat06 05.01.2016 17:32

Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
 
[QUOTE=Rallim58;963094][B]
Flaş isimler gelmez bize,
Yazık değil mi? emeğimize,
Gelse gelse sadece "O" gelir,
Onun adı mı? Hasan Kabze...:)[/B][/QUOTE]

Hasan yaşlı gelmesin
Issız acun ölmesin
Nakoulma gider Rize
Aval aval bak bize

adres58 05.01.2016 17:34

Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
 
[QUOTE=asabibaba;963096][B]Yönetim bizi şair yaptı.
Allahta sizi bildiği gibi yapar inşallah....[/B]:D:D:D:D[/QUOTE]

Bizim köyde terelelli diyorlar deyzoolum :D :D

Bahsana dayıma bu gayuğa oda bindi :D

izecson_ea 05.01.2016 17:46

Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
 
Bu keres ne derse ep tersi cıkıyor allah bir dediğine inanırım

rezi 05.01.2016 18:04

Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
 
[QUOTE=pover58;963111]herkes yönetime kızıyor peki biz taraftarlıgımızı yaptıkmı sezon boyu 35 000 kiş stada gitmiş herkes başkanı eleştiriyor yönetim paramı basıyor beyler her topçu sivasa gelmiyor akıllı olun elbet yönetim biraz cimri davranıyor ama eldeki imkanlar bütçe takım dengeleri herşey öyle kolay degil başkan almak istemezmi isim yapmış oyuncuları ama herkes imkanına göre transfer yapıyor yönetimin hatası eneramoyu almak ümiti ve batuhanı affetmemek sezon başında takımı yeterli görmek oldu ara transferde aklı başında 1 defans 1 orta saha 2 kanat 2 santrofor alabilirseh takım düşmez rahatlar ama laga luga yaparda sadece hasan kabze alınırsa geçmiş ola.[/QUOTE]

Bak sen bile güvenemiyorsun yönetime.Hani derler ya ''yaptıklarımız,yapacaklarımızın teminatıdır''diye aynen öyle artık kimsenin güveni kalmadı.Onun içindir bu kadar serzeniş,onun içindir yeter artık deyip tribünleri terkediş.

ihtiyar yiğido 05.01.2016 18:10

Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
 
[B][I]Manda ağaca çıkar yuva yapar da, bizim yönetim iyi transfer yapamaz, bunlar boş laflar. Ama transfer konusunda İNŞALLAH biz yanılırız.[/I][/B]

Rallim58 05.01.2016 18:35

Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
 
[QUOTE=Ferhat06;963113]Hasan yaşlı gelmesin
Issız acun ölmesin
Nakoulma gider Rize
Aval aval bak bize[/QUOTE]

[B]Tepkiler fazla, gayet yoğun tohtor bey,
Almazlar Kabze'yi, O'ndan bizde çohtur bey,
Yönetimin transferleri ciğerimize ohtur bey,
Güzel transferler sözüne "karnımız tohtur" bey..:)[/B]

onur0634 05.01.2016 18:45

Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
 
[QUOTE=furky.b;963063]Su Faruk Tasettene nedense kil oluyorum arkadas.
Su tipteki adamin yapacagi transferden ne beklenir..[/QUOTE]

Güzel espri olmuş :)

yigido yakup 05.01.2016 18:54

Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
 
Baskanim cok iyi niyetlisin caliskansin ama futbola yaklasiminiz bu kadar bize guzel transfer yerine saglam transfer yapin bir bilica veya herve tum gibi


WEZ Format +2. Şuan Saat: 08:40.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005