SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Mağazayı Yıldırım Açtı! (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=21054)

omercoskun 29.09.2008 20:22

--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
 
[QUOTE=RECEP_YÜKSEL;420342][COLOR="Red"][B]Burda ben aziz yıldırıma teşekür ediyorum kim ne derse desin

yıllar önce yaşamış bir hikaye var anlayanlara

yazacam

mehmet emmi kimseye iyilik yapmazmış hep kötülük yaparmış

birgün mikser olan bir adam gelmiş demişki hey mehmet emmi

hasan dayı senin hakkında demedik laf etmedik söz bırakmaış

hatta kahvede herkezin içinde sana sövmüş

mehemt emmi kendinden emin bir şekilde

yok öyle birşey demiş hasan dayı yapmaz demiş adam ısrar etmiş

ya mehmet emmi vallaha dedi billaha dedi demiş

mehmet emmi yine kendinden emin adama gardaş demiş

kendini hiç paralama ben onlara hiç iyilik yapmadım

hep kötülük yaptım onun için ki onlar

benim hakkımda konuşmaz

eğerki ben onlara [/B][/COLOR]
[COLOR="DarkGreen"][B]

SERVET VERSEYDİM ONLAR O SERVETİ KULANAMAZ

ZİYAN EDERLERDİ

YOK BEN ONLARA HER KONUDA DESTEK VERSEYDİM

ONLAR HEP BANA SÖVERLERDİ

O YÜZDEN RAHAT OL GARDAŞ BEN İYİLİK YAPMADIM

DEMİŞ!!!!![/B][/COLOR][/QUOTE]

usta çok güzel anlatmışsın ama bu olaydan anlam ve maana çıkartmak ta her insana nasib olmaz yanii !!!!!
mağaza halkımıza ve sivasımıza hayırlı olur inşallah.
artık stadda mağazamız da olduğuna göre lisanslı ürün alımları başlar inşallah !!!!!

yerliturkuaz 29.09.2008 20:39

--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
 
[B]Tüm Sivas'lılara hayırlı uğurlu olsun bu mağaza..

En sonunda kendimize ait bir mağazamız oldu...

Bu mağazaya sahip çıkmalı korsan ürünler almayaral mağazamızdan alışveriş yapmalıyız...[/B]


WEZ Format +2. Şuan Saat: 00:20.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005