![]() |
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
[QUOTE=RECEP_YÜKSEL;420342][COLOR="Red"][B]Burda ben aziz yıldırıma teşekür ediyorum kim ne derse desin
yıllar önce yaşamış bir hikaye var anlayanlara yazacam mehmet emmi kimseye iyilik yapmazmış hep kötülük yaparmış birgün mikser olan bir adam gelmiş demişki hey mehmet emmi hasan dayı senin hakkında demedik laf etmedik söz bırakmaış hatta kahvede herkezin içinde sana sövmüş mehemt emmi kendinden emin bir şekilde yok öyle birşey demiş hasan dayı yapmaz demiş adam ısrar etmiş ya mehmet emmi vallaha dedi billaha dedi demiş mehmet emmi yine kendinden emin adama gardaş demiş kendini hiç paralama ben onlara hiç iyilik yapmadım hep kötülük yaptım onun için ki onlar benim hakkımda konuşmaz eğerki ben onlara [/B][/COLOR] [COLOR="DarkGreen"][B] SERVET VERSEYDİM ONLAR O SERVETİ KULANAMAZ ZİYAN EDERLERDİ YOK BEN ONLARA HER KONUDA DESTEK VERSEYDİM ONLAR HEP BANA SÖVERLERDİ O YÜZDEN RAHAT OL GARDAŞ BEN İYİLİK YAPMADIM DEMİŞ!!!!![/B][/COLOR][/QUOTE] usta çok güzel anlatmışsın ama bu olaydan anlam ve maana çıkartmak ta her insana nasib olmaz yanii !!!!! mağaza halkımıza ve sivasımıza hayırlı olur inşallah. artık stadda mağazamız da olduğuna göre lisanslı ürün alımları başlar inşallah !!!!! |
--->: Mağazayı Yıldırım Açtı!
[B]Tüm Sivas'lılara hayırlı uğurlu olsun bu mağaza..
En sonunda kendimize ait bir mağazamız oldu... Bu mağazaya sahip çıkmalı korsan ürünler almayaral mağazamızdan alışveriş yapmalıyız...[/B] |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 00:20. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005