SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Transfer (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=9)
-   -   ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=27870)

BeYLeRBeYi58 04.12.2009 14:23

Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
 
inşallah allah razı olsun senden tadımız yerine gelir bu arada almanyada lambamı takıcak o boyla başka iş yapamaz o :)

50sekiz 04.12.2009 14:29

Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
 
Ersen Martin Sivasa niye geldi saniyorsunuz? Avrupa maci oynamak ve sampiyonluga oynamak icin geldi. Bakti simdi takim küme düsmeye oynuyor, pek forma bulamiyor, bu sogugu niye yeyim demistir..

anilolcay 04.12.2009 15:23

Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
 
[QUOTE=noname87;585806]Ersen Martin bundan 5 sene bizim okula gelmişti fotoğraf çekip konuşmuştuk mütavazi birisiydi ama Sivasta sıkalacağı başından beri belliydi antep işi yatınca bizim teklifi kabul etti ne bize yaradı ne ona bir de bu sene gördüğüm hız diye bir şey kalmamış zıplayış zamanlaması kafa vuruşları da eskisi kadar iyi değil iki taraf için de iyi olur bu arada kardeşi Erkan Martin Göztepede oynuyordu diye hatırlıyorum[/QUOTE]

Erkan ın yaş kemale erdi 26 ya geldi Karssporla anlaşacaktı çok uzak diye gitmedi şimdi Avusturyada dükkan başında :)

yigidoğukan 04.12.2009 15:30

Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
 
oooh ooooh güle güle sana güle güle

ekingölü 04.12.2009 15:40

Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
 
ne için alındıysa.gitsin Sivasımız için iyi olur.

oNuR 04.12.2009 15:47

Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
 
Başlı başına bi hataydı zaten...

Salim58 04.12.2009 16:23

Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
 
[B]geldi gidiyorda bi resim bile çekilemedik çok özlerim çok.:)[/B]

sevda58 04.12.2009 17:07

Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
 
[QUOTE=Salim58;585834][B]geldi gidiyorda bi resim bile çekilemedik çok özlerim çok.:)[/B][/QUOTE]
[FONT="Century Gothic"][B]
abi, fotomontaj diye birsey var:D:D.......................[/B][/FONT]

yigidokentli58 04.12.2009 17:22

Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
 
arkadaslarin yerlilerden yasin cakmak ugur kavuk yabancilardan kanaman petkoviç hariç diyerleri gitsin ersene gelince kalsin ilerleyen zamanlarda cok iş yapar

ready 04.12.2009 17:30

Cevap: ERSEN MARTİN DEVRE ARASINDA YOLCU
 
[B]ersen martinden Allahın İzniyle kurtuluyoruz darısı yasine-petko-ugur-hayrettin denen kazmalardan kurtulmaya[/B]


WEZ Format +2. Şuan Saat: 07:17.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005