SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Taraftar (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   3000'LER KLUBÜ.... (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=3023)

GuNaY 17.11.2005 12:10

[QUOTE=Onur Büyükdere][COLOR=BLUE]AYIPSIN GÜNAY ÇOK DİKKATLİYİM DİR ÖZELLKLE RAKİBİMİZ SÖZ KONUSU OLURSA..:D..ZATEN SERHANI SAF DIŞI BIRAKTIK O TERCANDA CIRMALASIN DURSUN..[/COLOR][/QUOTE]
[B]:D :D :D aha tek rakibin ben yani gunay airlines :D[/B]

1967_DERNEK_10UR 17.11.2005 12:13

TEK RAKIBIM GÜNAY AİRLİNES
 
[QUOTE=Gunay][B]:D :D :D aha tek rakibin ben yani gunay airlines :D[/B][/QUOTE]
[COLOR=BLUE]ONUR AİRLİNES'E KARŞI GÜNAY AİRLİNES:D UÇUŞLAR BAŞLAMIŞTIR..TEK RAKIBIM GÜNAY AİRLİNES..[/COLOR]

GuNaY 17.11.2005 12:14

[QUOTE=Onur Büyükdere][COLOR=BLUE]ONUR AİRLİNES'E KARŞI GÜNAY AİRLİNES:D UÇUŞLAR BAŞLAMIŞTIR..TEK RAKIBIM GÜNAY AİRLİNES..[/COLOR][/QUOTE]
[B]senin işin kolay onur en azından şirketini kurdun uçuşlara başladın.. :D ben daha fizibilite aşamasındayım :D[/B]

1967_DERNEK_10UR 17.11.2005 12:16

[QUOTE=Gunay][B]senin işin kolay onur en azından şirketini kurdun uçuşlara başladın.. :D ben daha fizibilite aşamasındayım :D[/B][/QUOTE]
[COLOR=BLUE]BENDEN HABERSİZ KURMUŞ BENİM ORTAKLAR MERAK ETME YAKINDA SENDE TEMELİNİ ATARSIN..[/COLOR]


WEZ Format +2. Şuan Saat: 03:50.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005