![]() |
[QUOTE=Onur Büyükdere][COLOR=BLUE]AYIPSIN GÜNAY ÇOK DİKKATLİYİM DİR ÖZELLKLE RAKİBİMİZ SÖZ KONUSU OLURSA..:D..ZATEN SERHANI SAF DIŞI BIRAKTIK O TERCANDA CIRMALASIN DURSUN..[/COLOR][/QUOTE]
[B]:D :D :D aha tek rakibin ben yani gunay airlines :D[/B] |
TEK RAKIBIM GÜNAY AİRLİNES
[QUOTE=Gunay][B]:D :D :D aha tek rakibin ben yani gunay airlines :D[/B][/QUOTE]
[COLOR=BLUE]ONUR AİRLİNES'E KARŞI GÜNAY AİRLİNES:D UÇUŞLAR BAŞLAMIŞTIR..TEK RAKIBIM GÜNAY AİRLİNES..[/COLOR] |
[QUOTE=Onur Büyükdere][COLOR=BLUE]ONUR AİRLİNES'E KARŞI GÜNAY AİRLİNES:D UÇUŞLAR BAŞLAMIŞTIR..TEK RAKIBIM GÜNAY AİRLİNES..[/COLOR][/QUOTE]
[B]senin işin kolay onur en azından şirketini kurdun uçuşlara başladın.. :D ben daha fizibilite aşamasındayım :D[/B] |
[QUOTE=Gunay][B]senin işin kolay onur en azından şirketini kurdun uçuşlara başladın.. :D ben daha fizibilite aşamasındayım :D[/B][/QUOTE]
[COLOR=BLUE]BENDEN HABERSİZ KURMUŞ BENİM ORTAKLAR MERAK ETME YAKINDA SENDE TEMELİNİ ATARSIN..[/COLOR] |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 03:50. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005