SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   İzmirli Yiğidolar (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=113)
-   -   Transferleri beğendiniz mi? (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=31094)

eyuphulagu 21.01.2011 19:07

Cevap: Transferleri beğendiniz mi?
 
Kağıt üzerinde hepsi iyi oyuncular ama futbol sahada oynanan bir oyun..Ne kadar iyi oyuncu olursan ol,istatistiklerin ne kadar iyi olursa olsun sahaya çıkıldığında eğer koşmazsan mücadele etmezsen,formanı ıslatmazsan rakiplerin seni ezer geçer..Yeni, alınan oyunculardan Enaramo geçen yılın Afrika'nın en büyük kupası olan şam.ligi kupasının 5 golle gol kralı olmuş bir oyuncusu;Enramo95 maçta ligde 6 yılda 90 civarında da gol atmış...Kulübü ise kendi liginin en fazla açık ara şampiyon olan takımı olan Esparance kulübü;Enaramo Nijerya milli takımında 10 defa oynayıp 3 tane de gol atamış bir oyuncu ve henüz 25 yaşında...Kamil ise Yeniden eski günlere dönmeye çalışan Polonya futbolunun 22 yaşında genç bir yıldızı.Takımı şu anda Polonya liginde ilk yarıyı lider bitirmiş ve Kamil ilk yarı ligde 6 tane gol atmış ve 10 numara oynayan bir oyuncu..Kamil de Enaramo gibi milli oyuncu....Çek oyuncular Rada ve Tomas'ın takımları da geçen yılın Çek ligi kupa şampiyonu olmuşlar..Bu yılda ilk yarıyı lider olarak bitrimişler...2 oyuncuda defansta emniyet sübabı görevi gören tandem oyuncuları...2 oyuncu fazla milli olmamaışlar ama iyi oyuncu oldukları da takımlarının ligde lider olmasından daha iyi anlaşılıyor..Gelelim Sandroya..Bu oyuncu hakkında konuşamayacağım çünkü bugün TFF nin sitesine baktığımda onun lisansının çıkmadığını gördüm..Sandro yabancılar içinde kampa en önce katılan bir oyuncu..Belki hata olmuştur bilgisayarda gözükmemiştir diyeceğim ama diğer oyuncuların lisansı çıkıyor hatta Enaramo'nun bile çıkmış durumda da onun niye çıkmamış anlamış değilim..Acaba şu sıralar sivassporla adı geçen Sloven oyuncu Dejan KELHAR yüzünden mi bekletiliyor diye düşünmekten kendimi alamıyorum..Ya da orta sahaya başka b,ir oyuncu mu düşünülüyor acaba?Aklıma Uruguaylı 10 numara Mathias Mirabaje adı da gelmiyor değil..Umarım bu dedikodular bir an önce son bulur ve sivassporda oyun kurucusuna bir an ön önce kavuşur...Başta da belirttiğim gibi alınan oyuncular vasat oyuncu değil;kendi takımında oynayan iyi oyuncular..İnşallah bu oyuncular bir an önce takıma uyum sağlarda hepimiz de rahat rahat iyi maçlar izleriz..Gerçekten sivassporda taraftarı heyecanlandıracak,ayağa kaldıracak iyi oyuncular var;ligin başlamasını hepimiz dört gözle bekliyoruz...

Örükcülü 22.01.2011 07:48

Cevap: Transferleri beğendiniz mi?
 
Beğenilip alındıklarına ve geçmişlerine baktığımız da hepsi de iyi futbolcular. Takıma katkı sağlayacakları kuşkusuz. Öyle olmasa Rıza hoca ısrarcı olmazdı. Bence yerinde transferler ben memnunum, bunu zamanda gösterecek. Emeği geçen herkese teşekkürler.

karşıyakalı 22.01.2011 08:56

Cevap: Transferleri beğendiniz mi?
 
şu an ne oldukları belli degil.sahada gösterecekleri performans önemli.zaman gösterecek ne olduklarına ancak geldikleri takımların iyi oyuncuları olduklarını biliyoruz

SivasZara585858 03.02.2011 22:33

Cevap: Transferleri beğendiniz mi?
 
şu ana kadarki 2 maçta Grosickiyi çok beğendim navratil ile rada çok uyumlular eneramo henüz alışma aşamasında ama kumaşı çok ama çok sağlam bir oyuncu bu topu ayağına alışından ve topa vuruşundan açıkça belli oluyor sandro pek etkili olamadı fakat sandroda kaliteli bir oyuncu umarım Herşey Sivassporumuz İçin İyi Olur

birolsvs58 03.02.2011 22:35

Cevap: Transferleri beğendiniz mi?
 
zaman göstrercek ne söylesek bos biz ancak inşallah maşallah deriz elden ne gelirki:D

tekdoktirin 03.02.2011 22:42

Cevap: Transferleri beğendiniz mi?
 
süper bence ama gec kalındı işallah kalırız seneye kafaya oynar takım


WEZ Format +2. Şuan Saat: 07:27.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005