SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Eneramo Beklemede (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=34105)

adres58 18.04.2012 20:44

Cevap: Eneramo Beklemede
 
Aslında başlık şöyle olsa daha güzel olacaktı...

[B]Eneramo beklemedi.[/B]

İnşallah yeni sezonda bizimle beraber olur diyorum. Kanımca bu biraz zor görünüyor. Tek beklentim Avrupa arenasında mücadele etme hakkı kazanırsak ve şu belirsiz ortamda yok olursa işte o zaman Siyah puntalı yazı gerçekleşir. Çünkü istatistik yapan oyuncular her zaman bir çok takım tarafından takip edilir.

HALIL 18.04.2012 20:46

Cevap: Eneramo Beklemede
 
hani 1 yil uzatmisti birakmayin kara çocugu !!! :(

34orhan58 18.04.2012 22:17

Cevap: Eneramo Beklemede
 
[QUOTE=cılgınsivas58;781549]gitmesi gerekenler,.. kaan, atilla, grosicki sandro , ve cihan özkara ile yollar ayrılmalıdır bitirici bir forvet ve grosickinin yerine futbolcu alırsak tamam[/QUOTE]

hemşerim ne yaptın sen ya grosickide giderse artık böyle yetenekl,i bi adamı nasıl siliyorsunuz hayret ediyorum doğrusu

34orhan58 18.04.2012 22:20

Cevap: Eneramo Beklemede
 
futbolcu gider kalır o ayrı ancak yönetim ve futbolcular biraz dikkat edipte kulübünde maddiyatını düşünüp sözleşmeyei uzatsalarda gitmek isteyen oyuncu yine gitse ama en azından kulübe gelir katarak gitse bundna kimse bahsetmiyor adam şimdi gitse resmen bedava gidecek beni en çok üzen o (bende kalmasından yanayım )

dogan5880 19.04.2012 00:56

Cevap: Eneramo Beklemede
 
gıtmez bı yere.........

dogan5880 19.04.2012 00:57

Cevap: Eneramo Beklemede
 
daha çok işi var sıvastaa karaoglanın

58MUAMMER58 19.04.2012 07:28

Cevap: Eneramo Beklemede
 
[b]eneramo eğer giderse bile yönetimle anlaşıp imza atsa onu alacak takım bonservis parası verse ne iyi olur :Dkalmasından yanayım böyle adamı bu fiyatlara bulmak zor hem muhtemel gelecek yeni forvet şehre alışırmı alışmazmı ligi ve takımları bilirmi bilmezmi eneramo artık türkiyedeki ortamdan futboldan az çok fikri olan kolay kolay sakatlanmayan oyuncu inşallah ikna ederiz [/b]

4eylül 19.04.2012 08:27

Cevap: Eneramo Beklemede
 
eneramo kalırsa seneye daha verimli olacaktır gölcu bulmak zor sivasa alıştı sanırım

EneS ElmaS 19.04.2012 08:35

Cevap: Eneramo Beklemede
 
[url]http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?p=781609#post781609[/url]

Dakika 1:04'den sonra iyi dinleyin.

'Eneramo ligin en isabetli sut atan 4. futbolcusu!'


Haydi görelim Eneramo'ya cok gol kaciriyor diyenleri!! Haydi gösterin kendinizi!! Istatistikler herseyi gösteriyor siz daha hala begenmiyorsunuz adami, asil seneye bizde kalsin diye dua edin!!

izmirliyigido 19.04.2012 09:18

Cevap: Eneramo Beklemede
 
Eneramo bu takımın vazgeçilmezlerinden biridir. Adam golcü bir forvet değil ki. Adam çok iyi top saklayan, takımı ileri taşıyan, rakibe baskı uygulayarak defansı çıkartmayan, böylece orta sahamızı rahatlatan bir özelliğe sahip. Arada birde oturttu mu gol de yapıyor, daha ne istiyorsunuz ki bu adamdan?

Yanına güçlü ve boylu, teknik ve şutör bir golcü alınırsa takımı kimse tutamaz. O zaman Eneramo, forvet arkası oynayarak geriden gelen topları toplar ve dağıtır, rakipten dönen topları alarak ileride baskı kurar.

Elinizde ki nimetin kıymetini bilin arkadaşlar.







.


WEZ Format +2. Şuan Saat: 19:09.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005