![]() |
Cevap: Eneramo Beklemede
Aslında başlık şöyle olsa daha güzel olacaktı...
[B]Eneramo beklemedi.[/B] İnşallah yeni sezonda bizimle beraber olur diyorum. Kanımca bu biraz zor görünüyor. Tek beklentim Avrupa arenasında mücadele etme hakkı kazanırsak ve şu belirsiz ortamda yok olursa işte o zaman Siyah puntalı yazı gerçekleşir. Çünkü istatistik yapan oyuncular her zaman bir çok takım tarafından takip edilir. |
Cevap: Eneramo Beklemede
hani 1 yil uzatmisti birakmayin kara çocugu !!! :(
|
Cevap: Eneramo Beklemede
[QUOTE=cılgınsivas58;781549]gitmesi gerekenler,.. kaan, atilla, grosicki sandro , ve cihan özkara ile yollar ayrılmalıdır bitirici bir forvet ve grosickinin yerine futbolcu alırsak tamam[/QUOTE]
hemşerim ne yaptın sen ya grosickide giderse artık böyle yetenekl,i bi adamı nasıl siliyorsunuz hayret ediyorum doğrusu |
Cevap: Eneramo Beklemede
futbolcu gider kalır o ayrı ancak yönetim ve futbolcular biraz dikkat edipte kulübünde maddiyatını düşünüp sözleşmeyei uzatsalarda gitmek isteyen oyuncu yine gitse ama en azından kulübe gelir katarak gitse bundna kimse bahsetmiyor adam şimdi gitse resmen bedava gidecek beni en çok üzen o (bende kalmasından yanayım )
|
Cevap: Eneramo Beklemede
gıtmez bı yere.........
|
Cevap: Eneramo Beklemede
daha çok işi var sıvastaa karaoglanın
|
Cevap: Eneramo Beklemede
[b]eneramo eğer giderse bile yönetimle anlaşıp imza atsa onu alacak takım bonservis parası verse ne iyi olur :Dkalmasından yanayım böyle adamı bu fiyatlara bulmak zor hem muhtemel gelecek yeni forvet şehre alışırmı alışmazmı ligi ve takımları bilirmi bilmezmi eneramo artık türkiyedeki ortamdan futboldan az çok fikri olan kolay kolay sakatlanmayan oyuncu inşallah ikna ederiz [/b]
|
Cevap: Eneramo Beklemede
eneramo kalırsa seneye daha verimli olacaktır gölcu bulmak zor sivasa alıştı sanırım
|
Cevap: Eneramo Beklemede
[url]http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?p=781609#post781609[/url]
Dakika 1:04'den sonra iyi dinleyin. 'Eneramo ligin en isabetli sut atan 4. futbolcusu!' Haydi görelim Eneramo'ya cok gol kaciriyor diyenleri!! Haydi gösterin kendinizi!! Istatistikler herseyi gösteriyor siz daha hala begenmiyorsunuz adami, asil seneye bizde kalsin diye dua edin!! |
Cevap: Eneramo Beklemede
Eneramo bu takımın vazgeçilmezlerinden biridir. Adam golcü bir forvet değil ki. Adam çok iyi top saklayan, takımı ileri taşıyan, rakibe baskı uygulayarak defansı çıkartmayan, böylece orta sahamızı rahatlatan bir özelliğe sahip. Arada birde oturttu mu gol de yapıyor, daha ne istiyorsunuz ki bu adamdan?
Yanına güçlü ve boylu, teknik ve şutör bir golcü alınırsa takımı kimse tutamaz. O zaman Eneramo, forvet arkası oynayarak geriden gelen topları toplar ve dağıtır, rakipten dönen topları alarak ileride baskı kurar. Elinizde ki nimetin kıymetini bilin arkadaşlar. . |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 19:09. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005