![]() |
[QUOTE=Onur Büyükdere][COLOR="Blue"][CENTER][I]SON İKİ KUPAYA GİDEMEDİK..TERİMDEN ÖNCE NİYE SAĞLAM BİR ALT YAPI HAZIRLANMADI.TERİMİN UZUN VADEDE ÇOK DEĞİŞİK PLANLARI VAR..İNŞALLAH MİLLİ TAKIMI DÜZE ÇIKARACAK..[/I][/CENTER][/COLOR][/QUOTE]
[B]inşallah...........[/B] |
Ümit Milli adayları kampa girdi...
Türkiye Futbol Federasyonu'nca belirlenen 13 bölge arasında bulunan Doğu Marmara Bölgesi'ndeki Sakarya, Kocaeli, Darıca ve Gölcük'ten 21 sporcunun yer aldığı takım kampa girdi. Ümit Milli Takım Bölge Antrenörü Erol Kolcu, yardımcısı Gürcan Alkan ve kaleci antrenörü Adem Beşli eşliğinde çalışacak olan sporcular, 4 gün kamp yapacaklar.
Aqua Park'ta gerçekleşecek kampın ardından sporcular [B]3-6 Ocak 2006 [/B]tarihlerinde Antalya'da 13 bölge takımının yer alacağı turnuvaya katılacaklar. [B]Turnuvada Ümit Milli Takım kadrosunun oluşturulması hedefleniyor. [/B] |
La Gardasim 1 Futbolcu az degilmi
La Gardasim bu kadar oyuncudan bir Sivassporlu Futbolcu az degilmi. La düsünüyomda bizim Hakki baba da Milli takimda iyi olmazmiydi. gerci benim aklimda bir kac oyuncu daha var ama, Fatih hoca almadiktan sonra...:confused:
|
bu kadar geniş kadroda sivassporumuzdan futbolcu olmasaydı
terim hoca ayıp ederdi.hayrettininde kadroda olması bizim için büyük mutluluk |
[QUOTE=Onur Büyükdere][COLOR="Blue"][CENTER][I]SON İKİ KUPAYA GİDEMEDİK..TERİMDEN ÖNCE NİYE SAĞLAM BİR ALT YAPI HAZIRLANMADI.TERİMİN UZUN VADEDE ÇOK DEĞİŞİK PLANLARI VAR..İNŞALLAH MİLLİ TAKIMI DÜZE ÇIKARACAK..[/I][/CENTER][/COLOR][/QUOTE]
[COLOR="Blue"][B][I]işallah terim takımın başında kalırda gene futbola bir hareket gelir. yoksa işimiz yaş.[/I][/B][/COLOR] |
Fatih hoca ersun yanal yerine deilde, ilk o gecseydi takımın basına 2006de almanyadaydık.............
|
en baştan terimi getirselerdi başa her şey çok farklı olabilirdi
|
terım hoca ısını bılıyo ınsallah bu degısıklıklerle bizien ust duzeye cıkaracaktır hayrettını gormek onur verıcı bızı en ıyı sekılde temsıl edecegıne ınanıyoruz
|
ARTIK TAKIM BIRAZ GENCLESTIRILMELI
|
[QUOTE=AYDIN1985]La Gardasim bu kadar oyuncudan bir Sivassporlu Futbolcu az degilmi. La düsünüyomda bizim Hakki baba da Milli takimda iyi olmazmiydi. gerci benim aklimda bir kac oyuncu daha var ama, Fatih hoca almadiktan sonra...:confused:[/QUOTE]
[COLOR="Magenta"][B][I][FONT="Comic Sans MS"]kayseri ile kıyaslanırsa tabiki az,ama diğer takımlara bakıldığın adaletli bi dağıtım olmuş..hepside kaliteli oyuncular şimdi iş terim hocaya kalıyor gerekli dağılımları yapabilirse iyi sonuçlar alabilir.(inşaallah)[/FONT][/I][/B][/COLOR] |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 02:46. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005