SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Milli Takım Hakkında (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Terim yeni bir Milli Takım kuruyor (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=3716)

DJMuRaT 16.12.2005 17:39

[QUOTE=Onur Büyükdere][COLOR="Blue"][CENTER][I]SON İKİ KUPAYA GİDEMEDİK..TERİMDEN ÖNCE NİYE SAĞLAM BİR ALT YAPI HAZIRLANMADI.TERİMİN UZUN VADEDE ÇOK DEĞİŞİK PLANLARI VAR..İNŞALLAH MİLLİ TAKIMI DÜZE ÇIKARACAK..[/I][/CENTER][/COLOR][/QUOTE]


[B]inşallah...........[/B]

Dağcı 26.12.2005 14:24

Ümit Milli adayları kampa girdi...
 
Türkiye Futbol Federasyonu'nca belirlenen 13 bölge arasında bulunan Doğu Marmara Bölgesi'ndeki Sakarya, Kocaeli, Darıca ve Gölcük'ten 21 sporcunun yer aldığı takım kampa girdi. Ümit Milli Takım Bölge Antrenörü Erol Kolcu, yardımcısı Gürcan Alkan ve kaleci antrenörü Adem Beşli eşliğinde çalışacak olan sporcular, 4 gün kamp yapacaklar.

Aqua Park'ta gerçekleşecek kampın ardından sporcular [B]3-6 Ocak 2006 [/B]tarihlerinde Antalya'da 13 bölge takımının yer alacağı turnuvaya katılacaklar. [B]Turnuvada Ümit Milli Takım kadrosunun oluşturulması hedefleniyor. [/B]

AYDIN1985 26.12.2005 14:55

La Gardasim 1 Futbolcu az degilmi
 
La Gardasim bu kadar oyuncudan bir Sivassporlu Futbolcu az degilmi. La düsünüyomda bizim Hakki baba da Milli takimda iyi olmazmiydi. gerci benim aklimda bir kac oyuncu daha var ama, Fatih hoca almadiktan sonra...:confused:

NAUGHTYBOY58 26.12.2005 15:15

bu kadar geniş kadroda sivassporumuzdan futbolcu olmasaydı
terim hoca ayıp ederdi.hayrettininde kadroda
olması bizim için büyük mutluluk

drummer 12.01.2006 01:29

[QUOTE=Onur Büyükdere][COLOR="Blue"][CENTER][I]SON İKİ KUPAYA GİDEMEDİK..TERİMDEN ÖNCE NİYE SAĞLAM BİR ALT YAPI HAZIRLANMADI.TERİMİN UZUN VADEDE ÇOK DEĞİŞİK PLANLARI VAR..İNŞALLAH MİLLİ TAKIMI DÜZE ÇIKARACAK..[/I][/CENTER][/COLOR][/QUOTE]
[COLOR="Blue"][B][I]işallah terim takımın başında kalırda gene futbola bir hareket gelir.
yoksa işimiz yaş.[/I][/B][/COLOR]

MERİÇ 12.01.2006 09:09

Fatih hoca ersun yanal yerine deilde, ilk o gecseydi takımın basına 2006de almanyadaydık.............

dj_sado_88 12.01.2006 09:14

en baştan terimi getirselerdi başa her şey çok farklı olabilirdi

sinan58_34 12.01.2006 09:36

terım hoca ısını bılıyo ınsallah bu degısıklıklerle bizien ust duzeye cıkaracaktır hayrettını gormek onur verıcı bızı en ıyı sekılde temsıl edecegıne ınanıyoruz

alimuharrem58 12.01.2006 10:56

ARTIK TAKIM BIRAZ GENCLESTIRILMELI

FATIMA 12.01.2006 12:50

[QUOTE=AYDIN1985]La Gardasim bu kadar oyuncudan bir Sivassporlu Futbolcu az degilmi. La düsünüyomda bizim Hakki baba da Milli takimda iyi olmazmiydi. gerci benim aklimda bir kac oyuncu daha var ama, Fatih hoca almadiktan sonra...:confused:[/QUOTE]


[COLOR="Magenta"][B][I][FONT="Comic Sans MS"]kayseri ile kıyaslanırsa tabiki az,ama diğer takımlara bakıldığın adaletli bi dağıtım olmuş..hepside kaliteli oyuncular şimdi iş terim hocaya kalıyor gerekli dağılımları yapabilirse iyi sonuçlar alabilir.(inşaallah)[/FONT][/I][/B][/COLOR]


WEZ Format +2. Şuan Saat: 02:46.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005