![]() |
SÜPER LİGE ÇIKTIKTAN SONRA TARAFTAR TAKIMINA SAHİP ÇIKTIMI?
Diye bir anket yapılabilir benim aklıma da bu geldi. |
SÜPER LİGE ÇIKTIKTAN SONRA TARAFTAR TAKIMINA SAHİP ÇIKTIMI?
Sanki ikinci ligte taraftar daha çok ilgiliydi. Benim beklentim İstanbulda süperlig takımlarıyla yapılacak maçlarda yer yerinden oynar,stat ful dolar geliyordu bana. Ama ne yazıkki beklenen olmadı. |
ANKET ÜZERİNE
SEVGİLİ RÜŞTÜ KARDEŞİM VE SAYGIDEĞER YİĞİDO ARKADAŞLARIM;
-BENCE TÜRKİYENİN BİR ÇOK İLİNDE SİVASIMIZ VE ÇEVRESİ İLE İLGİLİ DERNEKLERİMİZ VAR,BU BÜYÜK POTANSİYELİ NASIL VE NE ŞEKİLDE HAREKETE GEÇİREBİLİRİZ BU BİR ANKET KONUSU OLABİLİR, -SİVASSPORUMUZ İÇİN KALICI VE SÜREKLİ GELİR KAYNAKLARI NELER OLABİLİR ? (ANKET KONUSU OLABİLİR) -SİTEDEKİ BİRLİKTELİĞİMİZİ NASIL DAHA ETKİLİ KULLANABİLİRİZ?(SİVAS VE SİVASSPORLA İLGİLİ OLARAK) -SİTEMİZİ DAHADA ETKİLİ BİR HALE GETİRMEK İÇİN NELER YAPABİLİRİZ? HEPİNİZİ SAYGIYLA SELAMLIYORUM. |
rüştü abi benmde bir fikrim var
sivaslı taraftarlar takımlarına sizce yeterli desteği gösterbiliyormu....????? |
[B]mesela sitemizde ayın golü yarışma olsun her golümüz bir birinden güzel ödüllü falan ..[/B]
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 00:53. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005