![]() |
Cevap: Aydın Sivas Yolunda!..
[B]Bencede mükemmel bir transfer olur ve uyum sağlarsa emin olun takıma büyük katkı yapar..[/B]
|
Cevap: Aydın Sivas Yolunda!..
eger aldıysak hayirli ugurlu olsun insallah takima faydasi olur.
|
Cevap: Aydın Sivas Yolunda!..
[QUOTE=elleshar;460622]tekrar bi oku istersen yazdıklarımı mehmet yıldızın oyunu futbolculuğu hakkında en ufak yorum yapmışmıyım veya o yıldız değil demişmiyim veya herhangi bir karşılaştırma yapmışmıyım :):):) ben orda arkadaşın ümit karana kötü futbolcu diyen arkadaşa rakamlarla cevap verdim
[B] metin akçevre, ismail doğan, tolga doğantez, ilker dalçiçek (lahcen abrami, nihat baştürk, maimane alfred phiri, mehmet şimşek, hakan biçici , christian schandl, [U]ümit karan [/U][/B] yukarda verdiğim kadro ümitkaranın 133 maçta 60 gol atmış olduğu gençlerbirliğinin o zamanlardaki kadrosu hangisi komple yıldız bunlardan futboldan pek anlamadığım için göremedim bi sen göstersene :) :):):)[/QUOTE] kardeşim örneklemen yine yanlışşş. hadi gençlerbirliğindeki ümit karanın pynadığı kadroyu saydınnn. pekiii gençlerbirliği sivassporun gösterdiği başarıyı gösterdimi. yaniii bu kadar puan topladımı,2 yıl üst üste ilkyarıyı lider bitirdimi. bırak bitirmeyi lider oldumu. işte verdiğin örnek bile mehmetin ümit karandan daha komple bir futbolcu olduğunu gösteriyor. kendi kendini çürütmüşsün. |
Cevap: Aydın Sivas Yolunda!..
Sayfa Aydın sayfası ama nıeyse umıt karanla mehmet yıldız tartısılmıs. bu konuda tabıkı hemserılerım haklıda. neyse konuyla ılgılı fıkrıme geleyım. aydın yılmaz son 3 senedır ılerde cok buyuk yıldız olck telkınlerıyle basınımızın(ozellıkle gs basının) sısırmesınden baska bısı dııldır. sahsen lıgımızde aydından daha ıı daha teknık okadar futbolcu varkı. tek artısı aydının gs alt yapısında yetısıp gs lobısı tarafından kollanmasıdır.. haberdekı resmıne bıle 3 sene once konyaya son dakıkada attıgı gol.. son 2 senedır baska bır ıcraatı baska bır goze batısı varda benmı hatırlamıyorum. yoksa son 3 sezondur sadece konya macında oynadıgı futbollamı akıllarda kalmıs. ayrıca gecen sene ıstanbul buyuk sehıre verılmedımı.. kendılerıne karsı kapalı savunma yapılmayan ... yeterınce acık alan bulabılcegı bır takımda bıle nedense goze batmamıs bır futbolcu gecen sene kotu dedıgımız ıbrahım akın bıle aydından daha cok goze battı.. gelmemesıne sevınırım cunku gecen sene ist.beledıye-gs macında bılerek nasıl oynadıgını topu kaptırarak ne kadar guzel goller yedırdıgını gayet ıyı hatırlıorum. oyuzden ınsallah gelmez....
|
Cevap: Aydın Sivas Yolunda!..
[QUOTE=serhatcan;460870]kardeşim örneklemen yine yanlışşş. hadi gençlerbirliğindeki ümit karanın pynadığı kadroyu saydınnn. pekiii gençlerbirliği sivassporun gösterdiği başarıyı gösterdimi. yaniii bu kadar puan topladımı,2 yıl üst üste ilkyarıyı lider bitirdimi. bırak bitirmeyi lider oldumu. işte verdiğin örnek bile mehmetin ümit karandan daha komple bir futbolcu olduğunu gösteriyor. kendi kendini çürütmüşsün.[/QUOTE]
arkadaşım ben ümit karanla mehmet yıldızı karşılaştırmıyorumki neden ikisininde farklı özellikleri var ben ümit karanın kötü futbolcu olmadığını belirtmeye çalıştım neden mehmet yıldıza olayı bağladın kendi kendimi çürüttüğümü sölemişsin ben baştada ümit karanın iyi futbolcu olduğunu söledim halda sölüyorum mehmet yıldızla hiç kaşılaştırma yapmadım :) |
Cevap: Aydın Sivas Yolunda!..
[QUOTE=D_Mrsic;460887]Sayfa Aydın sayfası ama nıeyse umıt karanla mehmet yıldız tartısılmıs. bu konuda tabıkı hemserılerım haklıda. neyse konuyla ılgılı fıkrıme geleyım. aydın yılmaz son 3 senedır ılerde cok buyuk yıldız olck telkınlerıyle basınımızın(ozellıkle gs basının) sısırmesınden baska bısı dııldır. sahsen lıgımızde aydından daha ıı daha teknık okadar futbolcu varkı. tek artısı aydının gs alt yapısında yetısıp gs lobısı tarafından kollanmasıdır.. haberdekı resmıne bıle 3 sene once konyaya son dakıkada attıgı gol.. son 2 senedır baska bır ıcraatı baska bır goze batısı varda benmı hatırlamıyorum. yoksa son 3 sezondur sadece konya macında oynadıgı futbollamı akıllarda kalmıs. ayrıca gecen sene ıstanbul buyuk sehıre verılmedımı.. kendılerıne karsı kapalı savunma yapılmayan ... yeterınce acık alan bulabılcegı bır takımda bıle nedense goze batmamıs bır futbolcu gecen sene kotu dedıgımız ıbrahım akın bıle aydından daha cok goze battı.. gelmemesıne sevınırım cunku gecen sene ist.beledıye-gs macında bılerek nasıl oynadıgını topu kaptırarak ne kadar guzel goller yedırdıgını gayet ıyı hatırlıorum. oyuzden ınsallah gelmez....[/QUOTE]
aydın yılmazın yeteneklerini sadece basın değil fatih terim ve bülent hoca dahil herkes kabul ederken senin bu olayı basının şişirmesi olarak görmen ilginç tabi futbol sadece gol atmak değil aydın yılmazın o kadar çok maç içinde göze batan hareketi varki istatistiklere geçmeyen o bile aydının ne kadar yetenekli olduğunun göstergesi galiba istanbul belediye maçındaki 3 puan baya seni üzmüş lincoln o müthiş golüde aydın sayesinde attı zaten :) işte galatasaray gazetelerinin şişirdiği aydın yılmaz :D [url]http://www.youtube.com/watch?v=g-mih8F9-Ng[/url] ek olarak aydının kaç tane maçını izlediğinide cidden sorgulamak istiyorum :D |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 14:04. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005