![]() |
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
""Turu geçmeyi istediklerini belirten Ünsal, ''İlk maçımız Belçika'da olacak. Belçika'da hem Türk çok, hem Sivaslı çok. Bu nedenle taraftar açısından hiçbir sıkıntımız olmayacak'' dedi.""
[B]Trabzonlular Anderlecht tarafında olacak onları sayma başkanım..:D[/B] |
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
inşallah bu turu geçiceğimize inanıyorum.allah takımımızn yardımcısı olsun.başarılar yiğidom..
|
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
[url]http://www.rsca.be/article.php?aid=24105&menu=1[/url]
RSC Anderlecht know their opponent in the third qualifying round of the Champions League. RSCA will take on the Turkish Sivasspor. Anderlecht will first receive Sivasspor at home on 28th or 29th July and the return in Turkey will take place one week later, on 4th or 5th August 2009. (more later on) |
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
merhaba arkadaşlar...
bir kayserispor taraftarı olarak sivassporumuza şampiyonlar liginde başarılar diliyorum...çekebiliceğimiz en güzel kurayı çektik inşallah turu geçeriz ve gruplara kalırız ve eger kısmetse sivasdaki maça gelicem...kayseriden herkese iyi günler :) |
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
hayırlısı olsun çok güzel bir kura oldu .şimdi acilen takıma bir orta saha lazım.degerli ygidolar ben kombinemi aldım lütfen herkez üzerine düşeni yapsın.ondan sonra yönetimden isteme hakkımız olsun saygılar...
|
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
[url]http://keyf-ifutbol.blogspot.com/[/url]
anderlecht hakkında bilgi |
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
Anderlecht İle Fenerbahçe Oynamıştı Ordan Tanıyorum Lucas Biglia Ve Boussfua'ya Dikkat Etmeliyiz
|
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
arkadaşlar bülent hoca radyosporda konuştu. kadromuzda 4 yabancı var 2 tane daha alacağız biri brezilyalı diğeri afrika kökenli olabilir dedi. şimdilik görüşülüyormuş. petkoviç, agbetu, kamanan, mbamba 4 ediyor. ozaman omotoyossi olmadı mı? hani kampa katılmıştı. yabancı kadromuz zayıfladı bence :(
|
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
[B]inş geceriz bu turu hayırlısı olsun haydi sivaspor göster kendını bu gruru da yaşat bıze [/B]
|
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
[QUOTE=levent87;536708]Anderlecht İle Fenerbahçe Oynamıştı Ordan Tanıyorum Lucas Biglia Ve [B]Boussfua'[/B]ya Dikkat Etmeliyiz[/QUOTE]
Boussfua oynayamayacak herhalde.. |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 04:14. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005