SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Süperlig (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=27)
-   -   Rakiplerimiz ve Maçları 2009-2010 (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=26597)

yasin2452 15.08.2009 21:05

Cevap: Rakiplerimiz ve Maçları 2009-2010
 
başkanınız çıkıp konuşuyor şampiyonluğun en büyük adayıyız diye şimdi görüyoruzki şampiyonluğun en küçük adayısınız

efsane5858 15.08.2009 21:18

Cevap: Rakiplerimiz ve Maçları 2009-2010
 
tipki gecen hafta bizim yenildigimiz gibi yenildi trabzon futbol iste bu gecen hafta cok kötüydük ama inaniyorumki yarin cok iyi olucaz ve iyi bi skorla ayrilicaz ayrica rakibimiz olan trabzona bi lafimda su bir macda iyi oynadin diye cok havalandin iste futbol budur gelirler havani alirlar.hadi selametle

SenSetik 15.08.2009 21:49

Cevap: Rakiplerimiz ve Maçları 2009-2010
 
Diyarbakırspor'un eline, koluna, yüreğine sağlık...yapamadığımızı yaptılar...helal olsun sana Ziya Doğan...Helal olsun sana Diyarbakır :)))))))))))

LosTie58 15.08.2009 22:26

Cevap: Rakiplerimiz ve Maçları 2009-2010
 
Şu Trabzon yenildi ya yüreğimin yağları eridi resmen.Daha beter olsunlar.Henüz bakmadım maça kesin rezillik çıkarmıştır bunlar maçtan sonra malum hazım sorunları var.

Aşiyan 15.08.2009 22:28

Cevap: Rakiplerimiz ve Maçları 2009-2010
 
Trabzonsporun yenilmesine canı gönülden sevnmiş bulunmaktayım :D

LosTie58 15.08.2009 22:52

Cevap: Rakiplerimiz ve Maçları 2009-2010
 
[QUOTE=Aşiyan;547998]Trabzonsporun yenilmesine canı gönülden sevnmiş bulunmaktayım :D[/QUOTE]

Aynen ya geçen hafta ki maçtan sonra sanırsın şampiyon olmuşlardı.Bütün taraftarları bu takımı yönetimi şampiyon yapmıştı aynı taraftar eminim maç sonu rezillik çıkarıp takımı yuhalamıştır,maçı izlemedim ama tahmin ediyorum.Bu ts taraftarı hep aynı hep aynı hiç değişmeyecekler :D Alma Sivas'ın ahını çıkar aheste aheste..

etzel1967 15.08.2009 22:57

Cevap: Rakiplerimiz ve Maçları 2009-2010
 
trabzonun yenilmesine çok sevindim...inşallah böyle devam ederler....

GokhanTurna 15.08.2009 23:00

Cevap: Rakiplerimiz ve Maçları 2009-2010
 
Tsnin yenilmesi normal bişi şampiyonluga oynucak halleri yok olmazda. Oynanan 3 maçıda tuturdum Ts ve Gs üst, Ankaragücü maçı berabere tuttu.

[B]Ankaraspor - Gençlerbirliği:[/B] İki takımı TSYD Kupa finalinde izlemiştim Ankaraspor gördüğüm kadarıyla Gençlerbirliğinden üstün futbol oynuyor. Ankara alır diyorum.

[B]Eskişehirspor - Bursaspor:[/B] Tam bi beraberlik maçı ama Bursa galibiyeti süpriz olmaz. Tahmini skor 2-2

[B]Fenerbahçe - Sivasspor:[/B] Eksiklerle çıktığımız 2. lig maçı ümidim yok iddaa oynuyanlar için üst

[B]Kasımpaşa - Büyükşehir Bld:[/B] Seyircisiz maç cezası var gerçi bu takımların fazla seyircisi zaten yok:D İstanbul alır

[B]Kayserispor - Gaziantepspor:[/B] Beraberlik %80 diyorum:)

[B]Beşiktaş - Antalyaspor:[/B] Beşiktaş rahat alır

GokhanTurna 15.08.2009 23:09

Cevap: Rakiplerimiz ve Maçları 2009-2010
 
Galatasaray evinde Denizliyi 4-1 mağlup etti lige iyi başladılar. İnşallah bizim takımında geri dönüşü uzun sürmez

joe cole 15.08.2009 23:50

Cevap: Rakiplerimiz ve Maçları 2009-2010
 
[B] HADDİNİZİ BİLECEKSINIZ LAZANYALAR:D[/B]


WEZ Format +2. Şuan Saat: 16:13.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005