![]() |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
[QUOTE=edebiyatisyen;566341]Peki geçen sene istifa etse senin düşüncen ne olurdu???????????????????????[/QUOTE]
SORDUĞUN SORU ÇOOOK MANTIKSIZ, GEÇEN YILLA BU YILIN NE ALAKASI VAR BİRAZ MANTIKLI OL... |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
[QUOTE=kakikli;566346]BAK BAKALIM ÜYELİK TARİHİMDE NE YAZIYO(DİPNOT OLARAK EKLEYEYİM,BU SİTENİN 2003 YILINDAKİ İLK ÜYELERİNDEN BİRİDE BENİM), BENCE YENİ ÜYELER SAHİP ÇIKIYOR BÜLENT UYGUN A...
BİZ ADANALARDA, ÇARŞAMBALARDA, MERZİFONLARDA, ADIYAMANLARDA 3.Lİ 2. LİG DE SÜRÜNÜYORKEN SİZ NEREDEYDİNİZZZ... BİLMİYORSANIZ EMEĞİNİZ YOKSA KONUŞMAYIN...[/QUOTE] Genellikle ne demek? Eleştirenlere bir bak, adam yeni üye olmuş, başkana bile laf söylüyor? 3 tane mesaj yazmış, iddia oynayıp kaybetmiş, nereli olduğu kim olduğu belli değil. |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
[QUOTE=kakikli;566357]SORDUĞUN SORU ÇOOOK MANTIKSIZ, GEÇEN YILLA BU YILIN NE ALAKASI VAR BİRAZ MANTIKLI OL...[/QUOTE]
Alıntı yaptığım kişinin sorusu mantıklı mı?Size gelince siz ve sizin gibiler iyi gün taraftarıdır.Geçen yılla bu yılın ne alakası var diyerek ıspat etmiş oldunuz. |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
[QUOTE=kurtay58;566316]Bülent Uygunu ve yönetimi eleştirenler, istifa etsin diyenler genellikle yeni üyeler, bu da beni biraz düşündürüyor.[/QUOTE]
Bu tür elestirileri dile getirmek icin üye oldum . Sen fazla düsünme. Yahu ben gercekten anlamiyorum bazi seyleri.Bu sene 5-6 Mac izledim Sivasda (Anderlecht ve shaktar dahil) hic bir macda , lan yenildik ama iyi oynadik demedik . Hep arkamiza baka baka sesimizi gikimizi cikarmadan evimize gittik .Ama yeter artik . Ben özelikle cok sevdigim Baskanimizdan,aciklamalar bekliyorum. Bilmedigimiz neler oluyor , neden galip gelemiyoruz , birak onu neden mücadelemizi etmiyoruz. Sunuda söylemeden gecmiyecem . Diyarbakirspor maci ,staddayim 2. golü yemisik . Maraton Tribünü hakli olarak tepki gösteriyor Uygun beye ve futbolculara . O kücük bölüm (cogu coluk cocuk) Maratondaki Bay-Bayan-Cocuk ´lara olmadik küfürleri etiler ve el kol hareketleri yaptilar. Bu anlayisi destekleyenleri kiniyorum. Fazlada birsey yazmak istemyorum aslinda. Daha dogrusu kolay kolay degiscegine inanmiyorum, bazi seylerin Tribünler bir olur , ayri gayri degil . Ayri olan bir Misafir takimi icin bölüm vardir , digerleri hep bir olmali. Ha fikir ayriligi olur , ben elestiririm sen desteklersin , o problem olmaz asla. saygilar |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
ikinci liğde fenerbahçenin pilot takımı olur artık
|
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
[QUOTE=KAMER-ÜL ZEMAN;566333]İSTİ,FA NARALARI ATANLARIN HENÜZ FUTBOL KÜLTÜRÜ GELİŞMEMİŞ. GENEL KÜLTÜRLERİDE NASIL BİLMEM. VESSELAM.[/QUOTE]
SİZİN GİBİ 1950 MODEL İNSANLARIN YÜZÜNDEN SİVASSPOR VE SİVAS İLERLEME KAYDEDEMİYOR. YILLARDIR HEP KADERCİLİK OYNUYORSUNUZ NEREYE KADARRR.. YENİ NESİLİN HAKKINI YİYORSUNUZ, PARANIZ VAR DİE KOMBİNE ALIYORSUNUZ ÇEKİRDEK ÇİTLEYİP GÜNÜNÜZÜ DOLDURUYORSUNUZ. CİDDEN SİZE 3.LİG LAYIK, SİZİN MANTIĞINIZ BUNDAN ÖTESİNİ ALMAZ... OLDUUU BİZİM TAKIMA KÜMEDE KALMAYA OYNAYACAK TAKIM DEĞİL, EN KÖTÜ TAKIM İLK ÇIKTIĞIMIZ YILKİ TAKIMDİ O ZAMAN BİLE OYNAMADIK KÜMEDE KALMAYA, DEDİĞİM GİBİ SİZLER VE SİZİN GİBİ DÜŞÜNEN İHTİYARLAR 3.LİGLERE LAYIK:mad: |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
[B]eger takımda bişeyler ters gidiyorsa yanlışlıklara devam ediliyorsa o yanlışlıkların düzeltilmesi lazım [/B]
|
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
Başkanın Bülent uygunu kovmasının zamanı geldi eğer külüp başkanıysa Türkiyede 7 maçta 1 puan toplayan birisini yerinde tutarki dünyada bile öyle olsaydı kovardı kovmaya gerek yok istifa ederdi Sivasspor Babasının malları değil
|
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
bence bülent uygununu eleştirenleri kavun gibi koklayın bakın yeni üye kaale almayın adamların işi gücü hocayı savunmak beylerr fikir sunun takımımız kümeye gidiyor 7 haftada 1 puan bırakın hocayı hoca kendini savunur sizin avukatlığınıza ihtiyaç yok
birde ben 5 lira verip trübüne giden kişilerin sözüyle istifa etmem demiş biraz rahat olun hoca sezon sonuna kadar burda agresif olmayın |
Cevap: BÜLENT UYGUN ISTIFA
ikinci lige düşeriz evet hakkikatan düşeriz ordan 3 liğe düseriz ordan amatör kümeye ah sivas ah geceleri uykumu kaçırıyorsun Allah için bülent uygun istifa et ve şu forumda yazan yalakalarınıda alda hangi takıma gidersen, onlar senin yanında olurlar sana destek verirler onlar için sivas önemli değil SEN BİRTANESİN. TUM AĞLAMADIMI BENİ GÖNDERMEYİN DİYE DİALLO YİNE ÖYLE AHLARINI ALDINIZ
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 02:27. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005