SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Maçın ardından (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=31201)

turks 05.02.2011 08:31

Cevap: Maçın ardından
 
[QUOTE=Elbeyliliyiz;689916]Kasimpasa nin bile 3-1 yendigi bursayla berabere bile oynayamiyorsak düsmeyi haketmedikmi.[/QUOTE]

bursanın kupada şansı kalmadığı bir maçı gelip burda lig maçı ile karşılaştırıyorsan senin futbol bilginden şüphe ederim

MEVLUTHOCAOGLU 05.02.2011 08:38

Cevap: Maçın ardından
 
[QUOTE=gogohan;689673]tamam hocam cok iyi oynadık cok iyi mücadele ettik hakeminde % 100 etkiside vardı sonuçta ama sende çok geç kaldın değişikliklerde. orta saha oyundan düşyü tamamen oyunu kontrol etcek topu ileriye atcak bi cihanı gol yedikten sonra oyuna dahil ediyosun... çok çok yazık oldu ama takım çok iyi yolda sadece biraz daha sabır trabzon maçından sonra bu takım ın önünde kimse duramaz içerde dışarıda diye düşünüyorum....[/QUOTE]

BENCEDE AYNEN KATILIYORUM BİRAZDAHA SABIR LAZIM ARKADAŞLAR GÖRECEKSİNİZ Kİ BU TAKIMI KİMSE TUTAMAYACAK ÇOK GÜZEL BİR FUTBOL OYNUYORUZ FİKSTÜR LEHİMİZE DÖNÜYOR VE SİVASSPOR İÇİN ÇIKIŞA GEÇME FIRSATI DOĞACAKTIR VE BU TAKIM LİGTE KALACAKTIR

Ahmet92 05.02.2011 11:33

Cevap: Maçın ardından
 
Hocam yapacak cok sey yok sadece Savunmaya daha cok önlem alinmasi lazim okadar. Insallah haftaya Trabzon karsisinda hamsileri yeriz maci aliriz.

yigidocengiz 05.02.2011 11:41

Cevap: Maçın ardından
 
hayrettinin artık şu takımda yeri yok hocam.kalitesizliği ve beceriksizliği sırıtıyor.iki golüde bu adam yüzünden yedik ya.topu kaybeden de onun saz arkadaşı memo efendi.ALLAH aşkına şunları artık kadroya bile alma hocam ya...

B.Demirci 05.02.2011 11:44

Cevap: Maçın ardından
 
Amatör maçlarda bile böyle goller seyretmek mümkün değil artık. Şu hale bakın. İlk golü Hayrettin kendi kalesine atıyor. Dokunmasa hiçbir şey olmayacak. İkinci gol evlere şenlik iki pasta gol yiyioruz. Yine Hayrettin rakibine kafa vurduruyor. Defans seyrediyor ve gol. Amatörlerde bile göremezsiniz böyle goller. Yazık oldu. 3 puanla döneceğimiz maçtan eli boş döndük..

fanatikyigido 05.02.2011 13:47

Cevap: Maçın ardından
 
Hocam,hayrettin cabuk bir oyuncu ama baskıya dayanamıyor .Başka bir bölgede kullan.

58Sivaslilar 05.02.2011 13:58

Cevap: Maçın ardından
 
Ftbolcunun iyisi kendi kalesine gool atandir onu her fbolcu beceremez HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

58Sivaslilar 05.02.2011 14:05

Cevap: Maçın ardından
 
HAKEM VE ÖBÜR hakemler 7 Sülalenize rahmet okundu böyle devam edin IYI yoldasiniz milyonlarin gözü önünde cok sevap kazandiniz

58Sivaslilar 05.02.2011 14:12

Cevap: Maçın ardından
 
PARDIEL SUEREZ yurumekte bile gucluk cekiyor topa bile dokunamadan oyun bitti ONdan goolcü filan olmaz

58Sivaslilar 05.02.2011 14:20

Cevap: Maçın ardından
 
COK Iyi oynadik bursaya dogru dürüs gool pozüsyonu vermedik kendimze attigimiz golü saymmassak oyunun hakkini verdik fakat hakemle bas edemedik tabiki o kadar stresten sonra 1 de hata


WEZ Format +2. Şuan Saat: 12:44.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005