![]() |
Cevap: Eneramo Beklemede
eneramo ayrılmaz inşallah çok begendigim bir oyuncu 14
|
Cevap: Eneramo Beklemede
gidecegini sanmiyorum yigido olmak kolaymi kardedsim var harman ol yigidin yerinde ne isin var orda burda sanli formayi tasimak dururken
|
Cevap: Eneramo Beklemede
[QUOTE]eneramo ayrılmaz inşallah çok begendigim bir oyuncu 14[/QUOTE]
Açıkçası ben hiç beğenmiyorum. Gidebilir. |
Cevap: Eneramo Beklemede
İki taraf içinde iyi olacak bir sonuç cıkar inşallah ama pedriel yerine iyi bir oyuncu alırsak o dahada iyi olur...
|
Cevap: Eneramo Beklemede
güclü ve cabuk bir futbolcu eger takimda kalirsa iyi olur ama son vuruslari iyi degil o yüzden bir golcü transferi sart
|
Cevap: Eneramo Beklemede
YA şu aneromayı beyen meyen leri merak ediyorum ya biz anlamı yoruz yada bunlar ayıp beyler ya da akıllı olun ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
|
Cevap: Eneramo Beklemede
Doğru söylüyorsun, ya ben anlamıyorum ya da sen.
Adamın işi gol atmak, forvetlik falan değil. Ha defansta oynarsa belki olur. |
Cevap: Eneramo Beklemede
eğer sivasspor avrupa kupalarına katılırsa eneramo kalır bence. beklemede olmasının sebebi bu olabilir.
|
Cevap: Eneramo Beklemede
[B]Eneramo'ya Almanya'dan ve Türkiye'den teklifler varmış.Kararını sezon sonu verecekmiş.[/B]
|
Cevap: Eneramo Beklemede
Kesinlikle kalmalı. Takımın uyladığı sistemde kritik öneme sahip (rakip sahada top tutması) bir oyuncu. Bitiriciliği tartışılır ama çok faydalı olduğu kesin. Hatta yanına kanat da oynayabilen bir forvet alınırsa süper olur.
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 20:35. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005