SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Tek Hedefimiz Karabükspor (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=36052)

kaplanlı 11.05.2013 19:23

Cevap: Tek Hedefimiz Karabükspor
 
rıza hoca bence bu tepkinin nedenini bile anlayamadı.biz elendiğimiz için tepki vermiyoruz.rezil kepaze olduğumuz için,sahada taraftarı satan bir takım gördüğümüz için,maçı analiz edememiş hocamız olduğu için bu kadar tepkiliyiz.

kaplanlı 11.05.2013 19:29

Cevap: Tek Hedefimiz Karabükspor
 
keşke bu maç bu kadar önemli olmasaydı da trabzon maçındaki rezillerin ilk 11 de yeri olmasaydı.

hatzivrettas 11.05.2013 19:51

Cevap: Tek Hedefimiz Karabükspor
 
Sezona nokta koyma maçı.Olumsuzluklar olmaz umarım.

adres58 11.05.2013 20:01

Cevap: Tek Hedefimiz Karabükspor
 
[QUOTE=Çılgın Türk;853519][B]Sivasspor galibiyetine 250 bin TL prim[/B]

KARDEMİR A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Mutullah Yolbulan, Sivasspor galibiyetine 250 bin TL prim vereceklerini açıkladı

Kardemir D.Ç Karabükspor’a Gerede etabı çalışmalarının son gününde Karabük Valisi İzzettin Küçük, Belediye Başkanı Rafet Vergili, Kardemir A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Mutullah Yolbulan, Kardemir A.Ş. Yönetim Kurulu Başkan Vekili Kamil Güleç ve Kardemir A.Ş. Genel Müdürü Fadıl Demirel moral ziyaretinde bulundular. Kulüp başkanı Nevzat Şahin ve yönetim kurulu üyelerinin de yer aldığı ziyaretin ardından kent protokolü Karabükspor takımı ile beraber akşam yemeği yenildi.

Yemekte Karabükspor’un ana sponsoru olan KARDEMİR A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Mutullah Yolbulan ise Sivas galibiyetine 250 bin TL prim vereceğini söyleyerek, “Burada söylenecek çok laf var da, biz geriye gitmeyelim. Bu saatten sonra biz ligde kalmanın imkanlarını arayalım. Arkadaşlar, eğer lig de kalırsanız sizin kulüpte olan alacaklarınızı ödemeyi taahhüt ediyoruz bu bir. İkincisi, ligde kaldığınızda size biz sponsorunuz KARDEMİR olarak ek bir prim vereceğiz. Bu rakamı şimdilik 250 bin lira olarak düşünüyoruz. Onu artırmanın da çaresini arayacağız, ama ligde kalırsanız. Artık kalmadığınız takdirde dükkan kapanır” ifadelerini kullandı.

Yolbulan, Karabükspor’un golcü oyuncusu Lua Lua’ya da takılarak senden iki gol bekliyorum dedi.

Kulüp Başkanı Nevzat Şahin ise, "Önemli bir süreçten geçiyoruz. Bizim ve takımımız için iki hafta çok önemli. Oyuncularımız inşallah Sivasspor ve Fenerbahçe maçlarını alarak ligde kalacaklarına söz verdiler. Yeni teknik heyetimizle birlikte inşallah bu işi başaracağız” dedi.

Karabük Valisi İzzettin Küçük takıma hitaben yaptığı konuşmasın da, "Sizler bizlere büyük gurur ve mutluluklar yaşattınız. Karabük gibi orta ölçek bir ilin ismini Süper Lig’de bulunan bu takımımızla birlikte sürekli duyurduk. Yıllar boyunca bir çok kişinin kulağı Karabük’te oldu veya Karabükspor’da. Karabükspor üzerinden Karabük ili kendini daha iyi ifade edebildi. Her takımın başına gelebilecek olan bu süreç bizim başımıza geldi. Biraz sıkıntılı bir dönemdeyiz. Ama Karabükspor daha önceleri de birçok sıkıntılar yaşadı. Biz bu sıkıntıyı aşacağız, çünkü yinede bizim durumumuz ne Ordu’nun nede Mersin’in durumu, her şey bizim elimizde. Her şey bizim elimizde ve bizim ayağımızda. Biz kimsenin merhametine muhtaç değiliz" diye konuştu.

Takım kaptanlarından Birol Hikmet ve İlhan Parlak Karabükspor’un buraları hak etmediğini vurgularken kalan 2 maçı da kazanarak ligde kalacaklarını belirtiler[/QUOTE]

Off paraya bak be.. Bizde bu paraya bonservisi olan topçu var... Düşündürücü bir durum...

babapiton 11.05.2013 20:08

Cevap: Tek Hedefimiz Karabükspor
 
[QUOTE=adres58;853580]Off paraya bak be.. Bizde bu paraya bonservisi olan topçu var... Düşündürücü bir durum...[/QUOTE]

Bizde bu sene kişi başı 25 bin tl prim verilen 3-4 maç var (Ordu,Antalya,Galatasaray,Trabzonspor) ligde kalma maçına az bile bu rakam...

KIZILCAN 11.05.2013 20:45

Cevap: Tek Hedefimiz Karabükspor
 
inşallah bizim futbolcular ligde kalma mücadelesini son haftaya bırakmazlar.stresi haftaya taşıyacak mecalimiz kalmadı.haftalarca ligin dibinde olup düştü gözüyle bakılan elazığ bile küllerinden doğdu lige tutundu.son hafta bizim samsuna yaptığımızı onlar da bize yapmasın sonra.

HababamHa 12.05.2013 09:36

Cevap: Tek Hedefimiz Karabükspor
 
hedefimiz karabük deyip saldırmalıyız.

çeliktepelim 12.05.2013 09:48

Cevap: Tek Hedefimiz Karabükspor
 
rıza hoca kredisini bir hafta uzatmak için bu maçtan puan almak zorunda

adres58 12.05.2013 09:55

Cevap: Tek Hedefimiz Karabükspor
 
Karabükspor Yönetimi, Karabükspor vekilleri ve üst düzey yöneticileri bu maça takımlarını adeta hazırlıyorlar. Bizde ne olup bitiyor bilmiyorum ama Karabüksporun galibiyet primi 400 bin olacağı tahmin ediliyor. Hadin burdan yakın. Acaip bir motivasyon ve teknik direktör değişimi ile geliyorlar. Bu maç çok zor olacağa benziyor.

savaş2 12.05.2013 10:13

Cevap: Tek Hedefimiz Karabükspor
 
[QUOTE=asabibaba;853541][B]Eneramo pazartesi yok mu ? Adem 'le Eneramo sakat diyorsa ikiside yok demektir.[/B][/QUOTE]



***inşlh kamilde olmaz kadroda


WEZ Format +2. Şuan Saat: 23:56.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005