SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Kulübüne destek ol (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=36197)

58CeZa58 08.06.2013 12:10

Cevap: Kulübüne destek ol
 
[QUOTE=infial§;860562]Formalar çok dandik sanki tişörtün üzerine logoyu uhuyla yapıştırmışlar[/QUOTE]

Ozmn seninki cakma forma bende son 4 senenin formalari var hepsi dikilmis
Yada sana orjinal diyip cakma satan oldu tr de

BOUN 08.06.2013 16:38

Cevap: Kulübüne destek ol
 
[QUOTE=infial§;860562]Formalar çok dandik sanki tişörtün üzerine logoyu uhuyla yapıştırmışlar[/QUOTE]

Mesele sadece formanın kalitesi değil arkadaş. Sen hâlâ anlamadın mı? Hadi mağazaya gel! ;)

yener_sahin 09.06.2013 13:28

Cevap: Kulübüne destek ol
 
Bizim için yıllarca mesele forma olmadı da.logoyu eğri diken, cam bezi gibi tişört üreten, iki yıkamaya sökülen atkı yapan bu storda mesele ne peki? herşeyi aldım giymeyecegimi bile bile, insan biraz da özeniyor diğer takım ürünlerine.kaliteli giymek neden bizim de hakkımız olmasın ? birileri bu sorulara cevap versin.

Rallim58 09.06.2013 20:59

Cevap: Kulübüne destek ol
 
[QUOTE=BOUN;860773]Mesele sadece formanın kalitesi değil arkadaş. Sen hâlâ anlamadın mı? Hadi mağazaya gel! ;)[/QUOTE]

[B]BOUN'um kendine dikkat et "alabora" olursun :D[/B]

Rallim58 10.06.2013 08:31

Cevap: Kulübüne destek ol
 
[B]Storede satılacak ürün kaliteleri ve beden ölçüleri kesinlikle gözden geçirilerek, bu işten anlayan bir kişi mutlaka görevlendirilmelidir.

Ayrıca, Kongre müzesi bahçesinde yer alan büfenin önüne sergi, tezgah vs ile farklı bir konsept seçilmelidir (Tabii Belediyenin ilgili kanun, mevzuat ve genelgelere ne kadar uygun olur?).. [/B]

ankastre 10.06.2013 22:08

Cevap: Kulübüne destek ol
 
geçen sene formayı oğluma diye aldığım forma toruna ancak oldu.sahip çıkan kontrol eden yokmu.çocuk forması gibi formalar yapmışlar hepsi gücücük.

bigacti0n58 11.06.2013 07:24

Cevap: Kulübüne destek ol
 
Tabiki taraftarımızın desteği şart ancak ilk önce büyük iş külüpte iyi bir sivasspor store açmalı suankinin süperlig külüplerinin storesinden uzaktan yakından ilişkisi yok.Dün kanalları geçerken survivor da alex'in oynadığı takımın yani coritibanın storesinin gösteriyolardı hayran kaldım ve üzüldüm o takımda bizimki nee ?..
Carlosunda gelmesinin ardından bu işe bir çare bulurlar heralde.Çünkü Carlos tesisleri vb külübümüzü tanımak için gezmiş eksikleri tespit edip yönetime sunacak die biliyodum bu konu hakkındada bir hamle yapmalı yönetim istanyon cafddesin büyük bir dükkana süper dekarasyonlu bir mağaza yavaş yavaş da ürünlerimizi düzeltirirz çok güzel olur.
Ancak bu yukarda yazdıklarımın olmasını isteriz heraalde hemen hemen herkez.İşte bu yüzden haydi kalkalım sivasspor storeye gidip yamuk yumuk bile olsa ürünleri alarak takımımıza destek olalalım..
Haydi sen hayla oturuyomusun çık dışarıı :D

SivasLady 12.06.2013 09:46

Cevap: Kulübüne destek ol
 
[B]herkes transfer ile ugrasiyor :rolleyes: formalara vakit bulamiyorlar sanirim
yönetim sesimizi duy, formalarida düsünün, hazirlansinlar izinciler gelene kadar[/B]

Serdar63972 12.06.2013 11:04

Cevap: Kulübüne destek ol
 
Hafta sonu Sivastaydım, Rıza Hoca'nın ilk ve son kez giydiği kırmızı tişörtten almak düşüncesiyle Paşa Camii'nin karşısındaki mağazaya girdim. İstediğim tişörtten olmadığını söyledi mağaza sahibi. Dedim bari forma alayım. Turkuaz ve Siyah formayı kabullenemiyorum, Çubuklu formadan istediğimi söyledim. Ondan da olmadığını söyledi. Yanlış anlamayın bütün bunları Zagrep'te - Papua Yeni Gine de veya Yeni Delhi'de yaşamadım.


[B]Memleketimin takımının formasını memlektimde bulamadım. Şimdi nasıl destek olacağız klübe, etkili ve yetkili biri çıkar açıklarsa sevinirim...[/B]

sebasteia 12.06.2013 11:49

Cevap: Kulübüne destek ol
 
[QUOTE=Serdar63972;861378]Hafta sonu Sivastaydım, Rıza Hoca'nın ilk ve son kez giydiği kırmızı tişörtten almak düşüncesiyle Paşa Camii'nin karşısındaki mağazaya girdim. İstediğim tişörtten olmadığını söyledi mağaza sahibi. Dedim bari forma alayım. Turkuaz ve Siyah formayı kabullenemiyorum, Çubuklu formadan istediğimi söyledim. Ondan da olmadığını söyledi. Yanlış anlamayın bütün bunları Zagrep'te - Papua Yeni Gine de veya Yeni Delhi'de yaşamadım. Memleketimin takımının formasını memlektimde bulamadım. Şimdi nasıl destek olacağız klübe, etkili ve yetkili biri çıkar açıklarsa sevinirim...[/QUOTE]

sen çok yanlış gitmişsin kardeş.

sivasspor ürünleri almak için ya stadyumun bahçesindeki mağazaya ya da kongre müzesinin bahçesindeki kulübeye gitmen gerekirdi.


WEZ Format +2. Şuan Saat: 21:33.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005