SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Diğer Konular (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=34)
-   -   EFSANE DAVULCU SAKATLANDI!!! (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=6721)

LütfiÜnal 17.03.2006 21:24

-->: EFSANE DAVULCU SAKATLANDI!!!
 
ÖZGÜR BENDE ARKADASLARIN DILEKLERINE TAMAMEN KATILIYORUM .SANA VE GENC TARAFTARTARLAR DERNEGINE GECMIS OLSUN.KUSURA BAKMA BIRAZ GEC KALDIM AMA ANCAK HABERIM OLDU.

ErdalGüler 17.03.2006 21:28

-->: EFSANE DAVULCU SAKATLANDI!!!
 
Büyük geçmiş olsun... Kısa sürede tribünlere döner İnşallah...

serhankaburcuk 17.03.2006 22:38

-->: EFSANE DAVULCU SAKATLANDI!!!
 
[QUOTE=TracyMcGrady58]gecmis olsun gardas.insallah en kisa zamanda iyilesir.yedek davulcumuz var mi?[/QUOTE]


[I][B][CENTER][FONT="Comic Sans MS"][COLOR="Navy"]Davulcu çok var ama bu işin piri Özgür....İnşallah en kısa sürede sahalara döner....[/COLOR][/FONT][/CENTER][/B][/I]

serhankaburcuk 17.03.2006 22:41

-->: EFSANE DAVULCU SAKATLANDI!!!
 
[B][I][CENTER][FONT="Comic Sans MS"][COLOR="Navy"]Özgür kardeşimin davul çalması mükemmel ama bağırması tezahürat yapmasıda ayrıca güzel....Bu hafta çok güzel şekilde takımına yine destek olacak...Ama bu hafta sesiyle destek olacak görevini yine yapacak şartlar ne olursa olsun....[/COLOR][/FONT][/CENTER][/I][/B]

1967_DERNEK_10UR 17.03.2006 22:41

-->: EFSANE DAVULCU SAKATLANDI!!!
 
[QUOTE=1967_Dernek_Ayhan]can kardeşim geçmiş olsun ................

ama neyi merek ediyorum.....

sakatlıktan sonra K.S.G ? :D[/QUOTE]
[B][I][CENTER][FONT="Comic Sans MS"]HARBİDEN ÖZGÜR..TEK EL YOK ZORLUK ÇEKME:D K.S.G??:D[/FONT][/CENTER][/I][/B]

1967_CLUB_ÖZGÜR 18.03.2006 13:13

-->: EFSANE DAVULCU SAKATLANDI!!!
 
[QUOTE=LütfiÜnal]ÖZGÜR BENDE ARKADASLARIN DILEKLERINE TAMAMEN KATILIYORUM .SANA VE GENC TARAFTARTARLAR DERNEGINE GECMIS OLSUN.KUSURA BAKMA BIRAZ GEC KALDIM AMA ANCAK HABERIM OLDU.[/QUOTE]


[B][FONT="Comic Sans MS"]allah razı olsun abım.düşünmen yeter teşekkürler:)[/FONT][/B]

GrP_GARDAŞLAR 18.03.2006 13:35

-->: EFSANE DAVULCU SAKATLANDI!!!
 
Özgürcüm hele iyileş senin yanına öğrenci gönderecem.artık bu işi birilerine öğretmen lazım yüksek lisas için bir kaç maç yanında kalsında bari senden birşeyler kapsın.Zaten sen heralde bir maç daha yaparsanbu hırsla kadrolu davuldu ünvanı alacann....:)

cemal58yiğido 18.03.2006 13:36

-->: EFSANE DAVULCU SAKATLANDI!!!
 
SITEMIZIN GÜLÜ "EFSANE DAVULCU ÖZGÜR´E" BÜYÜK GECMIS OLSUN.ACIL SIFALAR DILIYORUZ

bugrakova 19.03.2006 15:30

efsane davulcuyu aradık
 
efsane davulcuyu ilk yarıda çok aradık ikinci yarıda büyük abilerimiz ismail abi doldurdu ama efsane davulcunun çabuk iyileşmesini istiyoruz

LiS67_Uğur 19.03.2006 15:34

-->: efsane davulcuyu aradık
 
[B] bugra gardas haklısın wallaha kımse calamadı davulu içine ettiler inş. hemen iyileşip bizlere tekrar katılacak özgür gardasım ...!!! [/B]


WEZ Format +2. Şuan Saat: 12:41.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005