![]() |
-->: SERVET ÇETİN ve GÜRHAN GÜRSOY SİVAS’TA
BAŞKAN YİNE KENDİ İMKANLARIYLA ALDIĞI BU OYUNCULARI İYİ VEYA KÖTÜ DİYE ELEŞTİRMEM ÇÜNKÜ ŞUNU BİLİRİMKİ ALINAN TOPÇULAR KENDİ ÇAPINDA MİLLİ OLMUŞ KİŞİLER VE BEN EN ÇOK GURHANA SEVİNDİM KEŞKE 4-5 YILLIĞINA ALINSA AMA ZOR ÇÜNKÜ ONDAN GELECEK BEKLEYENLER VAR BAŞKAN VE EMEĞEİ GEÇEN HERKEZE TŞK EDERİM SİVASSPORUM HAK ETTİĞİ YERDEN HİÇ DÜŞMEZ İNŞALLAH [COLOR="Red"][FONT="Arial Black"]KIRMIZI BEYAZ ŞAMPİYON SİVAS [/FONT][/COLOR]
|
-->: SERVET ÇETİN ve GÜRHAN GÜRSOY SİVAS’TA
abi erciyessporda cank işler süresiz kadro dışı kalmış.alsak ne kral olur be.dimi
|
-->: SERVET ÇETİN ve GÜRHAN GÜRSOY SİVAS’TA
[B][I][FONT="Comic Sans MS"][COLOR="Navy"]Sezon öncesi yaptığımız transferlerle hayal kırıklığı yaşamıştık ama son yaptığımız transferlerle Takımımız başarıyı yakalayacaktır inşallah...Özellikle Server ÇETİN Defansımızın açıklarını büyük ölçüde kapatacaktır...Gürhan Sol açık mevkinde oynayan kaliteli bir genç...Fenerbahçe büyük ölçüde Gürhan'ı Sivasta pişmesi ve daha tecrübeli olması için yolladı..Ve de Sivasta başarılı olacaktır...Nordin WOOTER ise sağ açık mevkinde oynayan veyada Forvetin arkasında oynayan bir futbolcu..Avrupanın çeşitli kulüplerinde oynamış tecrübesi olan bir futbolcu...Ama bizde ne yapacağını kestirmek çok güç...İnşallah o da takımımıza çok faydalı olur...Ali Eren konusuna ise yorum yapmak istemiyorum...Ali Eren 2 liğ kulüplerinde bile başarılı olamamış...Bizdede başarılı olacağını zannetmiyorum...
Bütün transferler camiamıza hayırlı olsun...[/COLOR][/FONT][/I][/B] |
-->: SERVET ÇETİN ve GÜRHAN GÜRSOY SİVAS’TA
[B][I][CENTER]yerinde transfer inşallah bu takviyelerle başarılı bir grafik çizmeye başlar sivassporumuz...[/CENTER][/I][/B]
|
-->: SERVET ÇETİN ve GÜRHAN GÜRSOY SİVAS’TA
[QUOTE=SivasSpor.Com][img]http://www.fenerbahce.com/images/kadro/servet200x200.jpg[/img]
SERVET ÇETİN SİVAS’TA Sivasspor Yönetiminin başlattığı transfer atağı hız kesmiyor. Kırmızı-beyazlı yönetim Ajax’lı Nordin Wooter’in ardından Fenerbahçe’li Servet’le de anlaştı. Transfer sezonunun son günlerine girilmesi nedeniyle Sivasspor Yönetimi çalışmalarına hız verdi. Sivasspor Ajaxlı yıldız’ın ardından Fenerbahçe’nin defans oyuncusu Servet Çetin’i de kadrosuna dahil ettiği bildirildi. Turkcell Süper Lig’ine kötü bir başlangıç yapan, ancak geçtiğimiz hafta Antalyaspor galibiyetiyle yeniden hayat bulan Sivasspor, transfer çalışmalarına da hız verdi. Transferin son gününe girilirken Kırmızı-Beyazlı ekip, bir bomba daha patlattı. Kırmızı-Beyazlı Yönetim Kurulu, Fenerbahçe’nin başarılı defans oyuncusu Servet Çetin ile her konuda anlaştı. Yıldız futbolcunun yarın resmi sözleşmeyi imzalayacağı açıklandı. Hollanda Milli takımının orta saha oyuncusu Ajax’lı futbolcu 29 yaşındaki Nordin Wooter’in ardından Servet’in transferini de netleştiren Sivasspor Yönetiminin başka bomba transferlerde yapabileceği öğrenildi. [B]Sivasspor Yönetim Kurulu, Fenerbahçeli Servet’in ardından bir diğer Fenerbahçe’li futbolcu Ümit Milli Gürol ve Beşiktaş’ın eski futbolcusu Ali Eren’i de kadrosuna kattı[/B] MUSTAFA YILDIZ-SİVAS HAKİKAT[/QUOTE] [B]BU TRANSFERLER GÜZEL BUNDAN SONRA KİMSE SİVASI TUTAMAZ YÖNETİM TRANSFERLERİ YAPTTI ŞİMDİ SIRA BİZDE BİZDE DESTEĞİMZİ VERECEZ SÜPERLİGİ SALIYACAZ...[/B] |
-->: SERVET ÇETİN ve GÜRHAN GÜRSOY SİVAS’TA
ÇOK GÜZEL TRANSFERLER HAYIRLI UĞURLU OLSUN AMA BENDE ALİ EREN İN NE İÇİN ALINDIĞINI HALA ANLAMIS DEĞİLİM..AMA OLSUN KADROMUZUN GENİŞ OLMASI LAZIM..BENDE BU FUTBOLCULARA SİVAS A VE SİVASSPORA HOSGELDİNİZ DİYORUMMM!!!
|
-->: SERVET ÇETİN ve GÜRHAN GÜRSOY SİVAS’TA
Ben aynı zamanda bi Fenerbahçe taraftarıyım.Bence güzel oldu Servet'in transferi,yabancıya gitmemiş oldu ;)
|
-->: SERVET ÇETİN ve GÜRHAN GÜRSOY SİVAS’TA
Evet arkadaşlar ben de fenerbahçenin resmi sitesinde gördüm. Kesinlikle mükemmel transferler ikisi de, sivasspor durdu durdu turnayı gözünden vurdu. Artık önümüzü çok açık görüyorum, anadolu kulüpleri içinde en iyi kadrolardan birine sahibiz artık. Merak edenler burdan bakabilir; [url]www.fenerbahce.org[/url]
|
-->: SERVET ÇETİN ve GÜRHAN GÜRSOY SİVAS’TA
hayırlı olsun vede olacagına inandığpım kişiler transfer edildi artık dişli bir takım olma yolundayız sanırım....
herzaman istemişimdir bizans takımlarının korktuğu bi anadolu takımı olsun diye insallah bu bize nasip olur ...... |
-->: SERVET ÇETİN ve GÜRHAN GÜRSOY SİVAS’TA
bunlar güzel transferler kimse çamur atmasın bu saaten sonra daha iyisini bulamazsın bunları bıraksan tüm süperlig takımları alır zaten...
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 18:07. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005