SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Anketler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=48)
-   -   YENİ TEKNİK DİREKTÖR SİZCE KİM OLMALI ? (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=8943)

H58A 05.11.2006 21:40

--->: YENİ TEKNİK DİREKTÖR SİZCE KİM OLMALI ?
 
SİVASLININ SİVASLIDAN BAŞKA DOSTU OLMAZ
BİZE BİR DEV GEREKLİ ODA GERCEK VE ÖZÜNDE
SİVASLI OLAN RIZA CALIMBAY
UMARIM YÖNETİMDE BU FİKİRDEDİR ....
BİZE BİZDEN BİRİ GEREKLİ ÖZ HEMŞERMİZ BU TAKIMI UÇURUR

puar 05.11.2006 21:52

--->: YENİ TEKNİK DİREKTÖR SİZCE KİM OLMALI ?
 
bence erdoğan arıca olmalı çok iyi bir teknik adam

aslan yigido58 05.11.2006 22:07

--->: YENİ TEKNİK DİREKTÖR SİZCE KİM OLMALI ?
 
arkadaslar bence bu takimi ancak rasit cetiner cözer adam mükkemel bir futbol profosörü,ümit milli takimda yaptiyi ortada neden sivasimizi güclendirmesin.yabanci hocalara dünyanin parasi veriliyor lorant(500 bin euro) pecze (450 bin euro) bu rakamin cok altinda calisir bizim hocalar.saygilar
bülent hocaya basarilar

muhammet58 05.11.2006 22:09

--->: YENİ TEKNİK DİREKTÖR SİZCE KİM OLMALI ?
 
selam
bence menfaatlar önce gelir kulübümüz için hangisi menfaatlar dogrultusunda
gönlüm samet AYBABA olmassa yabancı olmasını isterim

ZALIM_58 05.11.2006 22:25

-->: YENİ TEKNİK DİREKTÖR SİZCE KİM OLMALI ?
 
ŞİMDİ BÜLENT UYGUN GELDİ UMARIM SADECE YENİ BİRİNİ BULNA KADARDIR O SADECE KENDİ MENFAATİ İÇİN ÇALIŞAN BİRİ BENCE RIZA ÇALIMBAY OLMALI

yerliturkuaz 05.11.2006 22:31

--->: YENİ TEKNİK DİREKTÖR SİZCE KİM OLMALI ?
 
Tekniktrektörümüz kersinlikle Trk olmalı gönlüm Rıza Çalımbaydan yana.

OPERASYON 06.11.2006 00:37

--->: YENİ TEKNİK DİREKTÖR SİZCE KİM OLMALI ?
 
Bunlarin hicbiri olmaz Dagum olmali sivasin basainda

Bestepeli-58 06.11.2006 00:47

--->: YENİ TEKNİK DİREKTÖR SİZCE KİM OLMALI ?
 
bence sivasspor hocasını bulmuştur ben kendisini kocelisipor paf takımından tanırım kendisi ftbolu bilen ve cook iyi acraeden türküyenin yetişdirdigi ahlaklı ve profosyonel bir mili ftbolcusudur ve bülent uyguna bu imkanı veren yürekli başkanımı kutluyorum başarılı olacana inanıyorum ve türkiye 2 inci bir fatih terim kazanmıştır diyorum bunuda zaman bize gösterecen allah izin verirse

gesili 06.11.2006 08:21

--->: YENİ TEKNİK DİREKTÖR SİZCE KİM OLMALI ?
 
bence bülent uygun yanlış isim çünkü şu anki durumun sorumlularından biride o zaten bi çözümü olsa şimdiye kadar çözerdi iş işten geçmeden işi bilen kaliteli ligi tanıyan bir isim bulunsun bülent uygunla bu işin çözüleceğini sanmıyorum yoksa sivasa yazık olur kaçan balık büyük olur kaçamayan ızgara

CÜSSKB-Aynur 06.11.2006 10:29

-->: --->: YENİ TEKNİK DİREKTÖR SİZCE KİM OLMALI ?
 
[QUOTE=Bestepeli-58;164181]bence sivasspor hocasını bulmuştur ben kendisini kocelisipor paf takımından tanırım kendisi ftbolu bilen ve cook iyi acraeden türküyenin yetişdirdigi ahlaklı ve profosyonel bir mili ftbolcusudur ve bülent uyguna bu imkanı veren yürekli başkanımı kutluyorum başarılı olacana inanıyorum ve türkiye 2 inci bir fatih terim kazanmıştır diyorum bunuda zaman bize gösterecen allah izin verirse[/QUOTE]

Bülent Uygun un kendisini isbat etmek için büyük bir fırsat yakaladığını düşünüyorum. Bu maç aynı zamanda kırılma noktası olacak.


WEZ Format +2. Şuan Saat: 18:08.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005