SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Kilitli Konular (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=19)
-   -   artık maç tahminleri buraya!!! (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=234)

abircan 09.02.2005 14:56

sivas rahat farklı alır
5 - 1 maksimum adana 2 atar


[color=red][size=7]5-1[/size][/color]

serhankaburcuk 09.02.2005 15:24

[size=5][b]Bence maçı 2-0 kazanırız...[/b][/size]

yazyagmuru07 10.02.2005 11:24

bu hafta sivas 3-0 adanayı yener

1967_DERNEK_10UR 10.02.2005 11:42

[size=6][/size]fazla söze gerek yok sivas'tan ve 4 eylül stadından çıkış yok rahat yeneriz belki averaj düzeltiriz

58_sivas 10.02.2005 12:35

sivas 3 AdanaSpor 0

KAFKASx58x 10.02.2005 13:20

ERCIYES`E SEYIRCISIZ 3 TAKAN ADANA`YA TAKTIKCA TAKAR....
BENIM TAHMINIM:
SIVASSPOR 4-1 ADANASPOR
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

INSALLAH BEN YANILIRIM,,, YETERKI SIVAS YENSIN.... :D

Fatih-58 10.02.2005 15:57

[b][color=red][size=6]SivasSpoR 4[/size][/color][/b]-0 Adanaspor

kerem 10.02.2005 16:37

evet ben adanalı taraftarımıza katılıyorum.hiç bir takımı aşağılıyamassınız.böyle derseniz birgünde bizim başımıza gelir.işallah adanaspor düşmez.ben adana maçını zor alırız diyorum

abircan 10.02.2005 17:09

adanalı arkadaşım otur edebinle biz misafire acayip saygılı bir toplumuz, gereken cevabı alacaksınız bu hafta sonu yukarıda yazdık sonucu bi bak lütfen, pazartesi geleceksin kabul etmem :D :D

V1CT0RY 10.02.2005 17:29

senin ne amacla burda bulundugunu anlayamadim ama asil uçanin sen oldugunu biliyorum bilader....hadi eyw
________________________________________
[color=red][b]victory[/b][/color]


WEZ Format +2. Şuan Saat: 05:58.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005