SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Süperlig (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=27)
-   -   Rakiplerimiz ve Maçları 2009-2010 (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=26597)

sinan-58 16.08.2009 00:29

Cevap: Rakiplerimiz ve Maçları 2009-2010
 
trabzon yenildi çok güzel oldu zaten iyi bir takım değiller bizim kötü zamanımıza denk geldi bülent hocam diallo m bemba ve yasinden iyi değilmi sence

subasi29 16.08.2009 01:50

Cevap: Rakiplerimiz ve Maçları 2009-2010
 
denizlisporada deginmeden duramayacagim;yahu bune ciddiyetsizlik samiyende aciz bir futbolla one geciyorsun,ardindan amator takim gibi gelene gec diyorsun,yillardir bu ligde dusmeye oynadin busenede favori sensin,

Örükcülü 16.08.2009 06:25

Cevap: Rakiplerimiz ve Maçları 2009-2010
 
Ha bu lazlar Sivasspor'umuzu yendikleri zaman 4 gün, 4 gece kutlamışlardı. Havaya girmişlerdi. Şimdi havaları alındı ya, bu mağlubiyetle 7 gün, 7 gece yas tutarlar. Hatta yönetimi istifaya çağırıp, hocayı gönderip, Umut Bulut'u da kulüpten kovarlar. Büyük kulüpler ya !. Muhahha ha haa !...

Salim58 16.08.2009 07:06

Cevap: Rakiplerimiz ve Maçları 2009-2010
 
[B]ts ye zorlu oldu biz yensekte yenilsekte hiç önemli değil artık[/B]

emre41 16.08.2009 07:49

Cevap: Rakiplerimiz ve Maçları 2009-2010
 
Lazlar maçtan sonra sırf üstünde Umut Bulut forması var diye kendi taraftarını dövdüler. Adamlar tam bir cinnet geçirmiş deli halindeler. Maça gelince Dİyarbakırı tebrik ederi. Kadrolarında top oynamayı bilen 3 tane topçuları olmasına rağmen mücaedele nasıl yapılır onun dersini verdiler. Diallo, Bülent hocaya; 'Yasin'in benden ne fazlası var?' der gibi oynadı. Helal olsun.
Ligin ikinci yarısında lazları kendi sahalarında yenmek zorundayız.
Ki eger adam gibi oynarsak fark dahi atarız.

emre41 16.08.2009 07:59

Cevap: Rakiplerimiz ve Maçları 2009-2010
 
[QUOTE=LosTie58;547997]Şu Trabzon yenildi ya yüreğimin yağları eridi resmen.Daha beter olsunlar.Henüz bakmadım maça kesin rezillik çıkarmıştır bunlar maçtan sonra malum hazım sorunları var.[/QUOTE]

Maçtan sonra sırf Umut Bulut forması var diye kendi taraftarını dövdüler. Cinnet geçirip durmadan küfrederek sağa solu kırmaya çalışan bir taraftarı almaya çalışan emniyet güçlerine arkadaşlarını vermemek için direnen lazlara arbede çıkardı. 91. dakikada yenik duruma düşünce 'Mehmet Fatih' diye tempo tuttular. Lazların dünyasının manzara-i umumiyesi.
Ne diyelim geçmiş olsun. Kaldı 3 hafta. Sonra Hugo gider, biri gelir o da gider vb:)))))

nuri_58 16.08.2009 13:35

Cevap: Rakiplerimiz ve Maçları 2009-2010
 
diyarbakırsporda iyi başladı lige zorlu bi rakibimiz.bu sezon en iyi takımlar 1.fb 2. bjk 3.gs 4. diyarbakır 5.Sivassporumuz gibi görünüyor ama şampiyon olabılırız futbolcular sağlam kadromuz iyi ama bir düzenımız yok oyuncular birbirine alışamadı bir kac hafta sonra bellı olur zirve yarışındakiler...

LosTie58 16.08.2009 13:58

Cevap: Rakiplerimiz ve Maçları 2009-2010
 
[QUOTE=emre41;548074]Maçtan sonra sırf Umut Bulut forması var diye kendi taraftarını dövdüler. Cinnet geçirip durmadan küfrederek sağa solu kırmaya çalışan bir taraftarı almaya çalışan emniyet güçlerine arkadaşlarını vermemek için direnen lazlara arbede çıkardı. 91. dakikada yenik duruma düşünce 'Mehmet Fatih' diye tempo tuttular. Lazların dünyasının manzara-i umumiyesi.
Ne diyelim geçmiş olsun. Kaldı 3 hafta. Sonra Hugo gider, biri gelir o da gider vb:)))))[/QUOTE]

Bu rezillikten daha azını yapsalardı şaşırırdım aslında ama üzerinde Umut yazılı formalıları dövmeleri işte bu ilk olsa gerek spor rezillik tarihinde :D

sivastatlıbelam 16.08.2009 14:48

Cevap: Rakiplerimiz ve Maçları 2009-2010
 
trabzon -diyarbekir maçı dakika 90+ 1 tezemete kendisi getirdi topu egemenin büyük hatası ceza sahası çiizgisinin sol tarafından tezemeta hızla içeri giriyor sylva ile karşı karşıya şutunu çekiyor ve top ağlarda ve top trabzonspor ağlarında.

avni akerde tribünler buz kesti bir anda.


ve ben önce rabbime şükrettim sonrada odada çiftetelli oynadım tekbaşıma...


alırsan sivasın ahını çıkar aheste aheste.


nasılmış evinde maç kaybetmek...


arkadaşlar güdük ölmüştür pardon arkadaşlar trabzon bitmişti artık ligde vuran vurana trabzona bundan sonra.

LosTie58 20.08.2009 21:02

Cevap: Rakiplerimizin Maçları
 
Trabzon naptı öyle ya birde bizim Avrupa maceramıza laf atıyorlardı biz en azından Anderlecht'i 3-1 yenmiştik sahamızda ya bunlar n'aptı.Ee Allah'ın sopası yok işte.


WEZ Format +2. Şuan Saat: 16:13.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005