![]() |
Cevap: Maçı değerlendirelim
YÖNETİME TEŞEKKÜR EDİYORUM.ARTIK PAZAR GÜNLERİ 2 SAAT BOŞ VAKTİM OLACAK.ARTIK STADDAN AGLAYARAK ÇIKMAYACAGIM. MAÇ ANINDA MİDEME KRAMPLAR GİRMEYECEK SIKINTIDAN KIPKIRMIZI OLMAYACAGIM.ÇÜNKİİİİ ARTIK SİVASSPORU İZLEMEYECEGİM..SAOLASIN YÖNETİM İKİ KURUŞLUK FUTBOL KEYFİMİZ VARDI SAYENİZDE ARTIK NE MAİ İZLEYECEGİM NEDE SPOR PROGRAMLARINI HEPİNİZ E TEŞEKKÜR EDERİM SİVAS SİZİ UNUTMAYACAKTIR
|
Cevap: Maçı değerlendirelim
hayrettin haric takim berbatti :mad:
|
Cevap: Manisaspor 3-0 Sivasspor
ne sivastan ne sivasspordan hiçbirşey olmaz. bu sene düşmezse birkaç yıl içinde düşer. ben çocukkende sivas aynıydı ömrümün yarısı geçti sivas aynı. haaa aksu değişti yalnız. orada para tuzağı oldu. malatyadada belediye park yapmış. gidinde görün.
|
Cevap: Maçı değerlendirelim
İNSAFINIZ KURUSUN BE DENSİZLER VİCDAN YOKMU SİZDE NE OLU YORSİZE AYIP YAZIK BİZ BİRAVUÇ ANDOLU ÇOCUKLARINA
|
Cevap: Maçı değerlendirelim
arkadaşlar kadroyu yönetim yapmıyor. Mesut Bakkal yönetimin tüm uyarılarına rağmen maalesef kendi bildiğini okumaya devam ediyor. Daha açıkçası kendini kovdurup para kopartmak için elinden geleni yapıyor. Ve her maça en az bir arızalı adamla başlayarak inadını sürdürüyor. Yöneticiler artık antremena bile gitmeye İLLALLAH ediyor!..
|
Cevap: Maçı değerlendirelim
şu ligin en vefakar en cefakar taraftarları bunları haketmiyor...yönetim aldığı paraları ne yaptı merak ediyom...ya bi de ltf şu fiko gitsin ya...memlekette adam mı yok????????
|
Cevap: Maçı değerlendirelim
sezon başlamadan dedim mesut hocayla yolar ayrilmasini hiç bir giddi takimda dayanamamiş yolari ayrilmiş ben ilk 10 hafta içinde mesut hocayla yolar ayrilcak demiştim durumdaonu gösteriyor ne güzül hikmet kahraman boştaydi şimdi rıza var onuda yönetim getiremez paraya kiyipda bize bereberligi isteyen hocalazim deyil bize gerekirse 3 4 forvetle oynamiz lazim ama hoca hep tek forvet futbolculari yerinde oynatmiyor adam defas sol oynatiyor biri forvet arkasi oynuyor unu kanatta oynatip bitiriyor hiç bir futbolcusunu yerinde oynatmiyor kadir memet ikilini oynatiyor defas onu dahaki keita oynayana kadar sonra adami bölgesine çekti ilk defa suerezi oyuna koydu ikinci yari ilk defa 2 forvet oynadik anlamadim daha sirasi var diyordu ne olduda bu maçami geldi sirasi maden antiramanda güzel oynadi niye ilk 11 de almadin bize hep ayni futbolcularla oynayan hoca deyil perfonmasina göre 11 yapan hoca lazim milletin beyenmedi muhsin hoca bile admi oynatiyordu ben muhsin hocanin gitmesine üzüldüm ama yapçak birşey yokdu ben admin istesizne baktimda çok iyidi sivasda bir hocanin ala bilce puani almişdi 17 maçda 20 puam aldi süperligde ama millet sarbedemedi istafa istifa deyerek caydirdi adami şimdi o olsaydi biz 3 galibeyet 2 bereberlik 1 de yenilgi alirdik şimdi nerde bilceksin diyorsunuz adam kodroyu oturmuş olcakdi bide tanida genç ve yetenekli futbolcu taniyor bi rahmana o şans verdi başka hoca vermedi ben muhsin hocayi seviyordum tek alt yapidan birini çikardi oynatti mesut çikardi hiç oyuna almadi bize musun hoca gibi futbolculari iyi taniyan biri lazim hikmet kahraman da perfonmaslarina göre ilk 11 çikariyor ben takip ediyom hatta Orkun Uşak gi oynatti takim küme düşmeyi oynuyor adam birinci kaleciyerine oynatsam demiş millet bana ne yapar diye düşünmüş ama bi birinci kalecinin perfonmasina bakmiş birde Orkun Uşak perfonmasina bakmiş karani vermiş Orkun Uşak oynatmiş caseret edipde ama mesut ne olursa hep ayni 11 le oynuyor bize perfonmasini iyi anlayan hoca lazim
|
Cevap: Maçı değerlendirelim
keşke geçen yıl biz düşseydik diyarbakır'ın veya denizli'nin yerine....
bu acıları tekrar baştan yaşamazdık.... keşke zamanı geriye alsak ve son 7 hafta aldığımız 7 beraberliğin hepsinden mağlubiyetler alsak...... |
Cevap: Manisaspor 3-0 Sivasspor
[FONT="Arial Black"]MECNUN BAŞKAN GEÇEN YILDAN DERS ALMIŞ.TAKIM NASIL KÜME DÜŞÜRÜLÜR ÇOK İYİ ÖGRENMİŞ.SEZON BAŞINDA ALDIGI DERSİ DE UYGULAMAYA KOYMUŞ.BU TARAFTAR KOYUNSÜRÜSÜ GİBİDİR BAŞKAN SEN DEVAM ET ÖGRENDİKLERİNİ VE ALDIGIN DERSİ UYGULAMAYA KİMSE SANA İSTİFA DEMEZ VE YAPTIGIN İŞLERE TEPKİ KOYMAZ SEN RAHAT OL.AMA BEN O TARAFTARLARDAN DEGİLİM SANA VE YÖNETİMİNR SESLENİYORUM İ S T İ F AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA[/FONT]
|
Cevap: Bu Kadronun Bu Ligde Yeri yok ?
BENCE İSTİFA ETMESİ GEREKENLERİN BAŞINDA MECNUN BAŞKAN GELİYOR..2 KURUSUN HESABINI YAPIP TRANSFER YAPMADILAR NERDE BONSERVİSİ ELİNDE OLAN FUTBOLCU VARSA TUTUP GETİRDİLER ......MESUT BAKKALIDA AL GİT MECNUN BAŞKAN YETER ARTIK..7 MİLYON SİVASLIYA BUNLARI YASATMAYA HAKKINIZ YOK..
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 02:00. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005