SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Süperlig (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=27)
-   -   Tek suçlu hoca mı acaba (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=30219)

hiko58 27.09.2010 10:19

Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
 
bence tek suçlu hoca. nedenini açıklayayım. futbolcular ağır antreman istemiyor ve sevmiyor bu işin doğrusu. muhsin ertuğral hoca başarısız bir hocamıydı da gitti. muhsin ertuğratl dünya çapında bir teknik drektör. her takımda iş yapacak bir hoca. bu adam sivasspordamı iş yapamayacak. bir kaç antremanını izledim. çok disiplinli müthiş antreman yaptıran kondisyon kazandırmak için uğraşan bir hoca idi. futbolcularla laubai harekerler yapmayan ciddi bir hocaydı. futbolcular ağır antremanı sevmediler istemediler sahada futbollarını oynamadılar. sivası düşürmek pahasına özellikle hata yaptılarki muhsin hoca gönderilsin diye. peki şimdi takım antreman yapıyormu. bir bakınız. hiçde değil. mesut bakkal futbolculara uymuş ne şiş yansın ne kabap m,isali herkesi idare etmeye çalışıyor ama takım gittikçe eziliyor sivaslı eziliyor. sivaslı ağlıyor. kimsenin umurunda değil. tek suçlu hocadır. çünkü futbolcuya teslim olmuştur. futbolcuya hakim olamamıştır.

oNuR 27.09.2010 10:20

Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
 
[B]Suçu tek bir noktaya yansıtmak yanlış olur.Ancak bana göre yönetimin payı biraz daha fazla.Çünkü son söz onlarda.Onların onayı olmadıkça ufacık bir taş yerinden oynamaz.Borçsuz kulübüz diye ortalarda dolaşıyolar.2 senede herkesin bildiği ciddiye alınacak gelirler elde edildi.Bu gelirler hangi alanda kullanıldı ? Alt yapıyamı yatırım yapıldı ? Stat mı geliştirildi? Transfermi yapıldı. Birilerinin bunun hesabını vermesi gerek.Günden güne eriyoruz bunu yöneticiler görmüyormu..Yazık.[/B]

karakocyakup58 27.09.2010 10:23

Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
 
evett tek suçlu mesut hoca + transverin önüne geçen fikret ünsal.. nie derseniz.. manisasporda iş yoktu takii hikmet karaman gelene kadar..şimdi manisaya bakın adamlar trapzona 3 atıyor sonra dönüp bizdde 3 atıyor.. tek sorun mesut bakkal.. artık bize agresif hoca lazım fatih terim gibi.. bastırın paraya alın gelin fatih terimi.. alın getirin mustafa denizliyi.. veya Tony Mowbray
yada lucesku şampiyon olalım BÜYÜK BASKAN DUY SESİMİZİ..

SIVAS58FOREVER 27.09.2010 10:30

Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
 
Dün akşam Manisa’da oynan maçta yine bir SivasSpor klasiği izledik. Oynadığı müthiş oyunuyla seyircilerin beğenisi toplayan SivasSpor, ManisaSpor taraftarından alkış aldı.
SivasSpor’un genç ve başarılı teknik direktörü Ferhat Bıkmaz, başarılarının devam edeceğini belirtti. Fikret Ünsal gibi bir forvet oyuncunsa sahip oldukları için çok mutlu olduklarını belirten genç çalıştırıcı, defans hattındaki Mehmet Yıldız ve Suarez’in ise gün geçtikçe çok daha iyi savunma yaptıklarını belirtti. Takımın başarılı kalecisi Mesut Bakkal’a da övgüler yağdıran genç hoca, transfer sezonunda Milan Baroş’u yedek kaleci olarak transfer etmek istediklerini belirtti.
Liverpool’un kendisine yaptığı astronomik teklife sıcak bakmadığını bilinen tecrübeli forvet oyuncusu “Cuk Cuk Fiko” lakaplı Fikret Ünsal’ın gol kralı olacağı konusundaki iddialı açıklamaları da göz önüne alınırsa SivasSpor’un bu sene gene tüm Türkiye’ye keyif veren bir futbol izletmeye devam edeceğini söyleyebiliriz.

kandal 27.09.2010 10:35

Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
 
:mad:SORUN HOCA FUTBOLCU DEGİL SORUN YÖNETİM ZAFİYETİ BİRAN ÖNCE YÖNETİMDE REVİZYONA GİDİLMELİ İSTERSENİZ KRAL HOCA GETİRİN ÇÖZÜLMEZ ADAMLAR SİVAS SPORU İNEK GİBİ SAGIYORLAR BİR ALLAHIN KULUDA DUR DEMİYOR....:mad:

ercan58.a 27.09.2010 11:28

Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
 
[B][COLOR="Blue"]tek şuçlu degil ama baş suçlu hoca
diger suçlular ise yönetemeyenler
adı yönetici olanlar[/COLOR][/B]

davulcu 27.09.2010 11:28

Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
 
bir usta düşünün elindeki malzeme iyi olursa yaptığı işde iyi olur malzeme kötü olursa işte böyle olur

ercan58.a 27.09.2010 11:56

Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
 
[B][COLOR="Blue"]allah belanı versin hoca
buca bile bizim üstümüzde hazmedemiyoruz
allah seni ve yönetimi kahretsin[/COLOR][/B]

50sekiz 27.09.2010 12:03

Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
 
[B]Bi duyum aldim, baskan internette yeni hoca aramaya baslamis.
Büyük ihtimalle yeni hocamiz ya Manav ya da Kasap olacakmis :D :mad: :D[/B]

Baykus~ibb34 27.09.2010 12:07

Cevap: Tek suçlu hoca mı acaba
 
[QUOTE=kandal;655589]:mad:SORUN HOCA FUTBOLCU DEGİL SORUN YÖNETİM ZAFİYETİ BİRAN ÖNCE YÖNETİMDE REVİZYONA GİDİLMELİ İSTERSENİZ KRAL HOCA GETİRİN ÇÖZÜLMEZ ADAMLAR SİVAS SPORU İNEK GİBİ SAGIYORLAR BİR ALLAHIN KULUDA DUR DEMİYOR....:mad:[/QUOTE]





Aynen öyle sadece hoca ile olacak iş değil , kökten Revizyon şart bu takıma başta Fikret Ünsal'ile başlamak gerekli sıra ile daha sonra , Sivasspor adını reklam olarak görüp bedava meşhur olan , servetine servet katan , Türkiye'deki en büyük Reneult Mais gerek shovrom satış gerek serviste ilk 50 de olan , 100 Tane Sivasspor'luya sorsanız orta yaş ve üstü Mehmet Oflaz kim diye? %75'inin tanımadığı Başkan yardımcısından yola çıkılmalı!!!:mad:


WEZ Format +2. Şuan Saat: 22:08.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005