![]() |
Cevap: Yeni Sezon Formaları Bir Ay İçersinde Satış
Oncelıkle Forma konusu hakkında yeni ve güncel bir konu acmak isterdim ki maalesef konu acma yetkısıne sahip değilim.SİVASSPOR gibi süperligde artık demirbaş haliıne gelmış bir klübün sportif acıdan amatör ınsanlarca yonetılmesi çok hos olmayan bir durum.Benim değerlendirmem şudur ki Takım dünyaca ünlü bir isim olan R.Carlosu Sportif Direktör'lüğede Murat Erdoğan'ı getiren Başkan Mecnun Odyakmaz'ın sportif ürünlerdede yeniden yapılanmaya gitmesini bekliyorum.Eger yeniden yapılanmaaı gidip bu işin başınada profosyonel bir kişi getirirse forma satısından cok iyi kar elde edilebilir. İkinci olarakta klübün iyi diksiyona sahip basın sözcüsüne sahip olması gerekiyor.Bunu tamamlayıcı olarakta [url]www.sivasspor.org.tr[/url] yani sivassporun resmi sitesinin sürekli güncel bir hale gelmesi gerekiyor.Sivasspor taraftarı ıcın bunlar büyük eksikliktir.Örnek Sivasspor taraftarları takıma yapılan transferleri ya spor haberleri yapan internet sitelerinden ya da futbolcuların kendisi veya menejerlerinin twitter adreslerinden ogreniyor. Burdan sesleniyorum.İlgili kişilerin bu eksikleri tamamlası cozumler ugretmesini bekliyorum
|
Cevap: Yeni Sezon Formaları Bir Ay İçersinde Satış
Gecen yıl aynı baslıkta formaların sezon baladıktan 1 ay sonra satısa sunulduğu için kızmış ve kınamıştık..şimdi ise eğerki yazılanloar doğru yeni ürünler satışta ise bu organizasyonu yapanlara teşekkür ediyorym.R Carlosu her ne kadar tasvip etmesemde ben her sezon tek başıma Sivassporla birlikte ŞAMPİYONLUK
|
Cevap: Yeni Sezon Formaları Bir Ay İçersinde Satış
yürüyüşüne başlıyorum arzuluyorum...Bunun için her türlü oluşumuda destekliyorum camiaya hayırlı olsun
|
Cevap: Yeni Sezon Formaları Bir Ay İçersinde Satış
Istanbulda da ufak da olsa bir dukkan olsa keske. Kagithanedeki standda cok mal satilmis. Millet istekli ama bulamiyor
|
Cevap: Yeni Sezon Formaları Bir Ay İçersinde Satış
Böyle bir saçmalık yok arkadaş... Dün ordu ve kayseriden eski dostlar geldiler. Hatırası olur diye forma alacaktık. Adam akıllı bir ürün bulamadık... Saçma sapan tasarımlar, kullanışsız kalitesiz malzeme... 5 lira etmeyen formaya utanmasa 60-70 tl isteyecekler. Kombinede de aynı şekilde. Zaten her maça bilet buluyorum. Kombinenin fiyatı normal biletten daha cazip olmalı ki alayım..Mali konulara profesyonel ekipler bakmalı...Yemin ediyorum ben bu işin başında olayım her yıl en az 1 transfer bedavaya gelir..Pazarlama-reklam-kalieli tasarım olsa kim almaz bu ürünleri... T-short, eşofman, kupa, anahtarlık, şapka hediyelik eşya vs. vs. kaliteli olsa herkes alır. yanılıyor muyum acaba...
|
Cevap: Kulübüne destek ol
Galatasaray 12/13 sezonunda 420 bin adet forma ve toplam 2 milyon 625 üyün satmis. gecen bizim formalarin yine sezon basina yetisemeyecegine duyunca, sinirlerime hakim olamadim. bu ne kadar sorumsuzluk, ne kadar becerisizlik, merchandising ve taraftar ürün satisinda sorumlu olan kisilere söyleyecegim birsey kalmadi artik. Sivasa gidiyorum forma yok, internete store yok, roberto carlos dan utunan. madem kendin yapamiyorsun 1 kisi tutarsin store sitesini kurar 1 kisi tutarsin ürünlere cargonan gönderir:D Elazigspor bile bu konuda bizden ileri. [url]http://www.elazigsporstore.com/[/url] Yeni sezon formala cikartmislar.
|
Cevap: Kulübüne destek ol
Bazıları 80,645 çiçekle yeni sezon formasını tanıtır;
[url]https://mobile.twitter.com/Hazard1907/status/353505347023028224/photo/1[/url] bazıları ise taraftarını adam yerine koymaz, isteklerini ciddiye almaz! Aradaki 80,645 farkı bulun! |
Cevap: Kulübüne destek ol
satışa çıkan kombinelerin bu sene tükenmesi lazım. şehrin bu duyarlılığı yakalaması gerek. bu sene olmazsa bir daha olmaz.
kulüp yönetiminin de artık pazarlama/satış konusunda profesyonelleşmesi gerekiyor. yaz sezonu bitecek hala formalar satışta değil. şimdi değilse ne zaman satacaksınız be adamlar!?!?!?!!? |
Cevap: Kulübüne destek ol
Bence bu konuda kulubumuzunde biraz hatalari var ya internet var bir suru avm de magazalar var niye onlarla irtibata gecilmior yada direkt bi insan internetten satis yapacak bak o zaman nasil urunler satilio ha burda su onemli tum sehirler ve yurt disida olacakki cok daha insana ulasilmis olsun .iste o zaman satislar cok artacak umarim yonetim bu sene bunu uygular..yoksa bi sivasdaki magazadan olacak bisi degil bu..
|
Cevap: Kulübüne destek ol
Taraftarı dinleyecek ve isteklerine karşılık verecek birilerini çıkması lazım artık her sene aynı sorunlar neden çözüm bulunamıyor sormak lazım..bu Store işi artık can sıktı yeter ya her vatandaş aynı tepki gösteriyor ya kapatılsın ya da ciddi ciddi hizmet versin eğer şimdi taraftar yeni formasını almaacaksa o Store un bana göre hiç bir anlamı yok.. Kaliteli günlük kullanımlı güzel ürünler çıkartılmalı ve taraftarta o zaman taraftarlığını göstermeli bu konuda kulübümüz çok zayıf.
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 21:33. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005