![]() |
Cevap: Olay Hakem Dinlendirilecek
[B]maçı kaybetmişiz daha neyin tartışmasını yapıyoruz türk takımları olarak alışmışız her mağlubiyetin sorumlusunu hakem olarak görüyoruz teknikdirektör yöneticiler taraftarın tepkisini çekmemek için suçlu olarak hep hakemleri ortaya atıyorlar hakemleri eleştiren zihniyetteki insanlar o kadar çok biliyorsanız siz çıkın yönetin forum sitelerinde hakemin ne anası kalıyor ne avradı hakem iyi yönetsede sövüyorlar iyi yönetmeselerde sövüyorlar hele bazı taraftarlar varki adamın amacı maç seyretmek degilde kimseye söylemeyedigi cümleleri söyleyerek kendini deşarj ediyor sen adam akıllı transfer yapmak yerine nerde kıytırık adamlar var onları transfer et sonra takım yenilince hakemi bahane et ohh ne ala memleket[/B]
|
Cevap: Olay Hakem Dinlendirilecek
[QUOTE=ready;888700][B]maçı kaybetmişiz daha neyin tartışmasını yapıyoruz türk takımları olarak alışmışız her mağlubiyetin sorumlusunu hakem olarak görüyoruz teknikdirektör yöneticiler taraftarın tepkisini çekmemek için suçlu olarak hep hakemleri ortaya atıyorlar hakemleri eleştiren zihniyetteki insanlar o kadar çok biliyorsanız siz çıkın yönetin forum sitelerinde hakemin ne anası kalıyor ne avradı hakem iyi yönetsede sövüyorlar iyi yönetmeselerde sövüyorlar hele bazı taraftarlar varki adamın amacı maç seyretmek degilde kimseye söylemeyedigi cümleleri söyleyerek kendini deşarj ediyor sen adam akıllı transfer yapmak yerine nerde kıytırık adamlar var onları transfer et sonra takım yenilince hakemi bahane et ohh ne ala memleket[/B][/QUOTE]
[B]iste budur!!! agzina ve yüregine saglik kardesim!!! yazdin yazilari tamamina katiliyorum iyiki varsin!!! [/B] |
Cevap: Olay Hakem Dinlendirilecek
Sizi davet ediyorum: Antalyaspor-Elazigspor macin özetini seyredin.
Aydinus yapacagini yapti, bakin bir ligini maci nasil yeniden katletti: [url]http://www.ligtv.com.tr/lig/spor-toto-super-lig/ozet/2013-2014/15/elazigspor-4-1-mp-antalyaspor-mac-ozeti[/url] Macin 60. dakikasinda, 0:0 devam ederken, Antalya alehine verdigi penalti kör adami güldürür. Sané Musa Nizam'in icine kosup kendisini üstüne atiyor. Özkahya'da penalti ve kirmizi kart vererek, macin kaderini belirliyor. Kimse bu hakem gecen iki macin galibini kendisi belirtti, diyemez. |
Cevap: Olay Hakem Dinlendirilecek
[QUOTE=münihliyigido58;888813]
*Özkahya*'da penalti ve kirmizi kart vererek, macin kaderini belirliyor. [/QUOTE] *Aydinus olmali. |
Cevap: Olay Hakem Dinlendirilecek
[QUOTE=münihliyigido58;888813]
Kimse bu hakem gecen iki macin galibini kendisi *belirtti*, diyemez.[/QUOTE] Kafam iyice uctu, niye sonradan yazilarimi düzenleyemiyorum? *belirtmedi olmali |
Cevap: Olay Hakem Dinlendirilecek
Özkahpe insan olana kadar, Sivas'a bulaşma
|
Cevap: Olay Hakem Dinlendirilecek
**********************
[B][COLOR="Red"]Editörün notu : Büyük harfle yazılan yorumlar silinmektedir. Lütfen küçük harfler kullanınız[/COLOR][/B] |
Cevap: Olay Hakem Dinlendirilecek
Bazilari anilariyla bazilari da analariyla anilinirmis
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 14:58. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005