![]() |
Cevap: Sizinleyiz...
ANADOLUYAKASI istanbuldan otobusler kacta ve nereden kalkacak bilen yazarsa memnun olurum
|
Cevap: Sizinleyiz...
***yarın cok sayıda hemşehrimizle bu önemli macda ZARASPORUMUZUN yanındayız
,inşlh KAZANAN taraf biz oluruz. |
Cevap: Zara Belediyespor Ankara'da
[QUOTE=Rallim58;908318][B][I]Zara Belediyespor'u 3. lige çıkaracak olan tek etken; futbolcuların kenetlenmesi, azmi ve gayreti ile, Sivaslıyım, Zaralıyım diyen hemen herkesin müsabaka boyunca desteklerini sürdürmeleri ile ancak olur.
Allah nasip kısmet eder, sağlımız elverirse Ankara'da olmayı çok istiyorum.[/I][/B][/QUOTE] [B][CENTER][U]ÜZGÜNÜM[/U][/CENTER][/B] [B][I]Alıntıda da belirtip davet ettiğim gibi, Sivas kimliğine sahip herkesin kenetlenerek destek vermesini isterken, kulübün başkanının ve 2. başkanının başka formalarla boy boy poz vermesine üzgünüm... Sağlığımın elvermediğini ve izin istememe rağmen (Prof. Dr......) cerrahımın izin vermemesinden dolayı olaylara canlı şahit olamama üzgünüm... Zonguldak Kömürspor gibi güçlü rakip ve kitle karşısında yeteri kadar organize olamayacağımızın endişesine kapılıyorum, üzgünüm... Zara'lı olmayıp bir Zara sevdalısı olarak, çocukluğu ve ilk okulu (1960'lı yıllarda) Zara'da geçen bir kardeşiniz olarak, Zara Belediyespor'a yeteri kadar destek verilmemesinden dolayı üzgünüm... Zonguldak'ta tüm STK'lar ve siyasi partiler dahil kenetlenerek "3. lige çıkmak için Ankara'dayız" şeklinde ardı ardına demeçler verilmesine karşın Zara'dan çıt çıkmamasına üzgünüm... Rakip takım İl olarak kenetlenip 200-300 otobüsle Ankara'dayız diyebiliyorken, Zaralıyım diyenlerin dahi "olayın farkına varamamış olmasına" üzgünüm... Tüm bunlara rağmen; Zara Belediyesporun cefakar teknik kadrosu ve futbolcuları, 3. lige çıkacak neticeyi alırlarsa, kimse kerameti kendinde aramasın..! Olay futbolcularımızın Onurudur, Gururudur.. Olayı futbolcular kenetlenerek "Şeref" meselesi haline getirmesinin bir neticesidir. Müsabaka (Allah Korusun) aleyhte sonuçlandığında ise; Teknik kadro başta olmak üzere, futbolcuların alınlarından öpülmeli, sezon boyunca tek mağlubiyetle en yakın rakibine 5 puan fark atarak grup şampiyonu olan Zara Belediyesporu ve BAL 4. grubu yok sayan (gruptan 3. lige takım çıkarmayan) FEDERASYONA DA SELAM..! olsun denilmeli... Gazete başlıklarında; Zara Belediyespor statü kurbanı... yerine Herşeye rağmen Şampiyon Zara... veya, Tezgahlar kuruldu üç birlikte (TFF-MHK-Hakemler) Zarasporumuz yinede Üçüncü ligde :).... başlığını görmek en büyük dileğimdir.... N O T : Bugüne kadar sabırla takip edip yazmamamın özü Zara Belediyespor taraftarlarının Ankara'ya gidecek kardeşlerimize engel bir düşünce oluşmaması içindir.. Ankara'ya giden kardeşlerimizin yolu da şansları da açık olsun... Sizinle birlikte olamadığım için Üzgünüm... [/I][/B] |
Cevap: Sizinleyiz...
Rallim58 arkadasimiza Allah´dan acil sifalar dilerken sitres ve heyecandan uzak kalmasini saglik verir,gecmis olsun dileklerimi sunarim.
|
Cevap: Sizinleyiz...
[B][I]Sevgili (Rallim58) Yasin kardeşim ne sıkıntın,ne hastalığın varsa O sonsuz Merhamet sahibi Yüceler Yücesi RABBİM sen değerli kardeşime ve diğer tüm hasta kardeşlerime acil şifalar versin.amin[/I][/B]
|
Cevap: Sizinleyiz...
zaranın sivasın partilileri yokmu işadamları yokmu taraftarları yokmu nerde bunlar. sade seçim zamanlarımı çıkıyorlar piyasıya.
zonguldak ayaklanmış yurt içi yurt dışı hepsi ankarada bziizmkilerde ankarada köşklerindemi yoksa. zaraya yazık olur bundanda elenirse şamar oğlanına döndürdüler sahipsizlikten. önce giresunda refahiyeye geçen sene belli şimdide zonguldağa ezdiriyorlar. zara sahipsiz olmamalı sahip çıkılması lazım ama geçmiş olsun geçti borun bazarı. |
Cevap: Sizinleyiz...
[QUOTE=ankastre;908765]zaranın sivasın partilileri yokmu işadamları yokmu taraftarları yokmu nerde bunlar. sade seçim zamanlarımı çıkıyorlar piyasıya.
zonguldak ayaklanmış yurt içi yurt dışı hepsi ankarada bziizmkilerde ankarada köşklerindemi yoksa. zaraya yazık olur bundanda elenirse şamar oğlanına döndürdüler sahipsizlikten. önce giresunda refahiyeye geçen sene belli şimdide zonguldağa ezdiriyorlar. zara sahipsiz olmamalı sahip çıkılması lazım ama geçmiş olsun geçti borun bazarı.[/QUOTE] KARDEŞ MERAK ETME..BUGÜN GÖZÜMLE GÖRDÜM ESENLERDEN SADECE 10 OTOBÜS KALKTI...zara dernekleri gidiyor ayrıca ankaradaki hemşerilerimizde orda olacak bize ayrılan yer ful dolacak inşallah...bu arada zaraya atan tutan sivaslı geçinen hemşerilerimiz...şunu bilinki biz önce sivaslıyız ve sivasın taşına toprağına kurban oluruz....bunu bilin yeter desteklesinizde canınız sağolsun desteklemesenizde canınız saolsun başka sivas yok ve sivaslıysanız bizim canımızsınız demektir |
Cevap: Sizinleyiz...
Umutsuzluga gerekyok elbette zarasporun isi cokzor organize olmus 1 sehre karsi sahipsiz1 ilce takimi mucadele edecek hicbirsey bitmedi ortada oynanmamis 90dak var hakemler seyirci baskisindan etkilenmezse zaraspor maci alabilir hastaligim olmasaydi herseye canlisahitlik etmek isterdim artik duadan baska yapacak bisey yok.
|
Cevap: Zara Belediyespor Ankara'da
[QUOTE=Rallim58;908757][B][CENTER][U]ÜZGÜNÜM[/U][/CENTER][/B]
[B][I]Alıntıda da belirtip davet ettiğim gibi, Sivas kimliğine sahip herkesin kenetlenerek destek vermesini isterken, kulübün başkanının ve 2. başkanının başka formalarla boy boy poz vermesine üzgünüm... Sağlığımın elvermediğini ve izin istememe rağmen..... cerrahımın izin vermemesinden dolayı olaylara canlı şahit olamama üzgünüm... Zonguldak Kömürspor gibi güçlü rakip ve kitle karşısında yeteri kadar organize olamayacağımızın endişesine kapılıyorum, üzgünüm... Zara'lı olmayıp bir Zara sevdalısı olarak, çocukluğu ve ilk okulu (1960'lı yıllarda) Zara'da geçen bir kardeşiniz olarak, Zara Belediyespor'a yeteri kadar destek verilmemesinden dolayı üzgünüm... Zonguldak'ta tüm STK'lar ve siyasi partiler dahil kenetlenerek "3. lige çıkmak için Ankara'dayız" şeklinde ardı ardına demeçler verilmesine karşın Zara'dan çıt çıkmamasına üzgünüm... Rakip takım İl olarak kenetlenip 200-300 otobüsle Ankara'dayız diyebiliyorken, Zaralıyım diyenlerin dahi "olayın farkına varamamış olmasına" üzgünüm... Tüm bunlara rağmen; Zara Belediyesporun cefakar teknik kadrosu ve futbolcuları, 3. lige çıkacak neticeyi alırlarsa, kimse kerameti kendinde aramasın..! Olay futbolcularımızın Onurudur, Gururudur.. Olayı futbolcular kenetlenerek "Şeref" meselesi haline getirmesinin bir neticesidir. Müsabaka (Allah Korusun) aleyhte sonuçlandığında ise; Teknik kadro başta olmak üzere, futbolcuların alınlarından öpülmeli, sezon boyunca tek mağlubiyetle en yakın rakibine 5 puan fark atarak grup şampiyonu olan Zara Belediyesporu ve BAL 4. grubu yok sayan (gruptan 3. lige takım çıkarmayan) FEDERASYONA DA SELAM..! olsun denilmeli... Gazete başlıklarında; Zara Belediyespor statü kurbanı... yerine Herşeye rağmen Şampiyon Zara... veya, Tezgahlar kuruldu üç birlikte (TFF-MHK-Hakemler) Zarasporumuz yinede Üçüncü ligde :).... başlığını görmek en büyük dileğimdir.... N O T : Bugüne kadar sabırla takip edip yazmamamın özü Zara Belediyespor taraftarlarının Ankara'ya gidecek kardeşlerimize engel bir düşünce oluşmaması içindir.. Ankara'ya giden kardeşlerimizin yolu da şansları da açık olsun... Sizinle birlikte olamadığım için Üzgünüm... [/I][/B][/QUOTE] [B][I]Evet, görünen köy klavuz istememişti. Maalesef derinden üzüntülüyüz... Başta Ahad hoca olmak üzere tüm teknik kadroyu ve futbolcuları alınlarından öpüyorum... İsteyen takım ve taraftarının nasıl organize olunduğunu gördük... Cebecide yerlerini alan tüm yiğidolara tebrikler, teşekkürler...[/I][/B] |
Cevap: Sizinleyiz...
Zonguldak veya Bayburt çıkması durumunda zerre kadar şansımız olmadığını söylemiştim daha önce. Çünkü BAL Ligini ve kadrolarını yakından takip eden birisiyim. Maalesef beklenen oldu ...
Zara TFF ve statü kurbanıdır. Bu konuda takım yöneticileri gerekli başvuruyu yapmalıdırlar gelecek sene için. Hiç değilse aynı şeyi yine yaşamayalım seneye de ... |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 06:44. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005