![]() |
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
[B]Bu destekler gurur verici herkeze tek tek teşekkür ediyorum Sivasspor için yapılan fedakarlıklarınız için ve bizlerinde yüreği ve duaları sizlerle Ve Sivasspor'la...
Bekledik sabrettik ama asla Sivasspor sevdamızdan vazgeçmedik ve geçmeyeceğiz. Herşeye inat....... Ne umutlarımız bitecek nede umutsuzluğa düşeceğiz biz böylede Sivasspor'u seveceğiz...[/B] |
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
[QUOTE=RECEP_YÜKSEL;565526][B]Evet kardeş kalkacak irtibat için bu numaraya ara [/B]
[B]ZARALI ÜLKÜCÜ Mustafa PARLAK 0538 781 86 52[/B][/QUOTE] Saolasın abicim. İrtibat kurarım. C.tesi maçtayız inş. |
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
[QUOTE=RECEP_YÜKSEL;565509][COLOR="DarkRed"][B]Mecidiyeköyden saat 18:00 otobüs kalkacaktır gelecek arkadaşlar sayıya göre otobüs eklenecek [/B][/COLOR]
[B][COLOR="DarkGreen"]Zulimpiyat Stadına gidiş gelişlerde zorluk çekilmemsi için lütfen herkez bir birine söylesin aracı oln araçla gelirken boş gitmesin [/COLOR][/B][/QUOTE] S.A. abi mecidiyeköyden saat kaçta ve tam olarak nerden kalkacak ? |
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
[COLOR="DarkRed"][B]Mecidiyeköyden saat 18:00 Alisamiyenin yanındaki Kat oto parkın önünden otobüs kalkacaktır gelecek arkadaşlar sayıya göre otobüs eklenecek [/B][/COLOR]
[B][COLOR="DarkGreen"]Zulimpiyat Stadına gidiş gelişlerde zorluk çekilmemsi için lütfen herkez bir birine söylesin aracı oln araçla gelirken boş gitmesin [/COLOR][/B] |
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
İstanbul [COLOR="Red"][B]SİVASSPOR[/B][/COLOR] Taraftar Derneği olarak Olimpiyata Gitmeye mecburuz
[COLOR="red"][B]Sivassporumuzu[/B][/COLOR] desteklemek için [COLOR="DarkRed"][B]26.09.2009 Cumartesi saat 20.00 oynanacak olan [/B][/COLOR]ve en son belediye maçından beri galibiyete hasret olan [COLOR="Red"][B]SİVASSPORUMUZU[/B][/COLOR] desteklemek için Olimpiyat Stadına gidiyoruz herkez orda olmak zorunda mazeret yok hastalık ve ölüm haricinde gelmeyen [COLOR="red"][B]SİVASLI[/B][/COLOR] değil [COLOR="red"][B]EVET HASTALIK VE ÖLÜM HARİCİNDE GELMEYENLER SİVASLI DEĞİL [/B][/COLOR] [B]Tepeüstünden 3 adet minibüs kalakacak mecidiyeköy ve bazı belli mevkilerdenden araçlar ayarlanacak burdan takib etmeniz rica olunur Araçla gelecek olanlar belli noktalardan gelirlerse yardımcı olurlar bize [/B] [COLOR="DarkRed"][B]HERŞEY SİVAS VE SİVASSPOR İÇİN[/B][/COLOR] [IMG]http://resimzade.com/Show.html?i=13224&token=42398[/IMG] |
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
[B]takıma destek zamanı onun için bu desteğini esirgemeyen tüm kardeşlerimize sonsuz teşekkürler[/B]
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
ŞİMDİ DESTEK OLMA ZAMANI HAYDİ YİĞİDOLAR TAKIMIMIZA SAHİP ÇIKALIM.YENSEDE YENİLSEDE.
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
orda olucam innşallah stad dolucak geçen seneki gibi
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
ben de orda olacağım. mecideyeköyden kalkan arabaya 18.00 da binerim inş. ataşehirden geleceğim.
|
Cevap: YİĞİDOM YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN
arkadaslar sivasspor,umuza hepdestek tam destek:D:D:D
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 02:43. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005