![]() |
Cevap: Kulübüne destek ol
gardaşım her gün bir futbolcu nöbetçi gibi durup, satılacak formayı imzalasa inanıyomki daha çok forma satılır.hatta carlos hocada her gün belli satte orada olsa daha çok alışveriş olur gibi ama bunu yapacak düşünce olması lazım nerdeee
|
Cevap: Yeni Sezon Formaları Bir Ay İçersinde Satış
Yeni sezon formaları ile ilgili konu göremedim. O nedenle buraya yazmak istedim. Henüz forma çalışmaları hakkında birşey duymadık. Bilgisi olan var mı ?
Antep'in formaları güzel görünüyor bu sene ; [IMG]http://www.tribundergi.com/forum/download/file.php?id=75195&t=1[/IMG] |
Cevap: Yeni Sezon Formaları Bir Ay İçersinde Satış
[url=http://resimzade.com/Show.html?i=41433&token=37830][img]http://resimzade.com/Show.html?i=41433&token=37830[/img][/url]
Bu da Akhisar'ın forması. Bence çok şık olmuş. Umarım bizden de güzel tasarımlar çıkar |
Cevap: Yeni Sezon Formaları Bir Ay İçersinde Satış
[QUOTE=tavatir;869056]Yeni sezon formaları ile ilgili konu göremedim. O nedenle buraya yazmak istedim. Henüz forma çalışmaları hakkında birşey duymadık. Bilgisi olan var mı ?
Antep'in formaları güzel görünüyor bu sene ; [IMG]http://www.tribundergi.com/forum/download/file.php?id=75195&t=1[/IMG][/QUOTE] 29 temmuz`da tanitilacaigini deniliyordu. bu sitede asspor yine formalari yetisdirememis ve bayramda taniticagini okudum. her seye ayni sikintiyi yasiyoruz, ama hatalardan örenen yok. forma siparislerini asspora degil baska bir üreticiye vermemis gerek. |
Cevap: Yeni Sezon Formaları Bir Ay İçersinde Satış
Yiğidolar ben Gaziantep ve Akhisar'ın formalarını gördüm iki kulüpte (Biri nike diğeri puma) çok şık formalar yaptırmışlar. Eğer biz özellikle yeni forma istiyorsak ve Adidas sürekli aynı formaları gönderiyorsa Adidas'ta sıkıntı var ama eğer yönetim özel bir ricada bulunmuyorsa bizim yönetimde sıkıntı var demektir. Bu arada Mecnun başkan bu seneye önemli beklentilerle giriyoruz taraftarımızın bize destek olması gerekir dedi. Haklı ama hiç kimse 6 yıldır aynı olan formaya kolay kolay para vermez. Bizim açımızdan da düşünülmesi lazım. Zaten kulüpten güzel ve kendine has tasarımlar çıkarsa biz Yiğidolar olarak üzerimize düşeni yaparız, ekonomimizin el verdiğince takımımıza destek oluruz
|
Cevap: Yeni Sezon Formaları Bir Ay İçersinde Satış
su işi bi rayına oturtamadılar
|
Cevap: Yeni Sezon Formaları Bir Ay İçersinde Satış
[QUOTE=serrrkan;803768]Lig tarihimizde ilk siyah formaları Samsunspor malum kazadan sonra tanıtmıştı Türkiye ligine.Sonra Diyarbakırspor dönemin Emniyet müdürü Gaffar OKKAN Şehid olduğunda giymişti yıllarca.. Çok şükür Sivassporumuzda 2009'da Muhsin YAZICIOĞLU'nun şehid olmasından sonra 4 yıldır siyah formayla çıkıyor maça..Hatta Başkan'ın şehit olduğu hafta sonu Bursa deplasmanında Tum gol atmış siyah forma ile maça çıkan Sivassporumuzun kaptanı hayrettin yerlikaya gidip takım arkadaşlarını uyarmıştı..
[B] TEŞEKKÜRLER MECNUN BAŞKAN! TEŞEKKÜRLER YÖNETİM![/B][/QUOTE] tek bir yanlışın var hocam o da siyah formayı ilk kez denizli deplasmanında giydik.deplasmanda 2-0 kazanmıştık maçı.bülent uygun da cezalıydı yanlış hatırlamıyorsam. [url]http://spor.milliyet.com.tr/liderligi--font-color-darkblue--blink-birakmiyor--font---blink-/spor/spordetay/04.04.2009/1079336/default.htm[/url] |
Cevap: Yeni Sezon Formaları Bir Ay İçersinde Satış
Bizimkiler hic biseyden anlamiyor para kazanmayi bilmiyor bizim yonetim denecek bir sey yok
|
Cevap: Yeni Sezon Formaları Bir Ay İçersinde Satış
Simdi cicinho nun kamilin atifin formalarini gurbetciler almazmiydii
|
Cevap: Yeni Sezon Formaları Bir Ay İçersinde Satış
Yukarıda arkadaşlar siyah formayı ilk kez 2009'da giydiğimizi yazmışlar ama ben çok daha önceki yıllarda siyah forma giydiğimizi hatırlıyorum.
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 21:33. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005