SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Taraftar (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Maçı değerlendirelim. (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=37657)

cılgınsivas58 09.03.2014 22:55

Cevap: Maçı değerlendirelim.
 
yemısım avrupayı geçen senenın ordusu olacagız haberımız yok
ALTTAKILER GELIYOR HOCA....

A.Turan Korkmaz 09.03.2014 23:06

Cevap: Maçı değerlendirelim.
 
Şu anda yönetime ve teknik heyete saydırmanın Sivassporumuza zerre kadar faydası olmaz. Sezon sonuna kadar sabretmek, takımı her koşulda desteklemek durumundayız.
Başkan geçen hafta TVlerde her soruya cevap verdi. Kaldı ki isteyen başkanla ve yönetimdekilerle isterse kendisi konuşabilir, ulaşılmaz değiller ki. Futbolcular istediğiniz gibi oynamıyorlar mı gidin antrenmana desteğinizi verin, beklentinizi anlatın. Zor değil.
Yarın büyük ihtimalle Burhan Eşer Nail Abi'ye konuk olur, ona da sorarız . Elimizdeki malzeme belli, sezon sonuna kadar da değişemez. Vay bu niye eksik diye hayıflanmak yerine varolanı en iyi nasıl değerlendiririz ona kafa yoralım.

dogan15 09.03.2014 23:11

Cevap: Maçı değerlendirelim.
 
bu takımda kadır adem .aydın. bunların hıç işi yok oynat cıhanı adam aslan gıbı koşar .he bı de .transfer yapmıycan .borja nı kamılı nıye gonderdın be yonetım

Salim58 10.03.2014 07:30

Cevap: Maçı değerlendirelim.
 
[QUOTE=tavatir;902156]Taraftarımızın durumu nasıldı. Rakibe sataşma, kavga durumu falan oldu mu acaba?[/QUOTE]

[B]Taraftar muhteşemdi ne rakibe sataşma oldu nede kavga gürültü.
Maça gelen taraftarların tek amacı takıma destekti.
Takım kaybetti alkışlarla uğurlandı.
Kırmızı kart görenler alkışlarla uğurlandı.

Hatalarla dolu bir maç yöneten hakem son düdüğü çaldığında hocanın ortasahaya kadar koşarak gidip hakemi tebrik etmesi oldu.[/B]

58_Buğra_98 10.03.2014 07:36

Cevap: Maçı değerlendirelim.
 
Değerlendirme = Ruhsuz, bencil, vurdum duymaz bir takım.

Kokomo 10.03.2014 08:04

Cevap: Maçı değerlendirelim.
 
Yazıklar olsun size ;

-Kadir

-Cicinho

-R.Carlos

hasanpolat44 10.03.2014 08:15

Cevap: Maçı değerlendirelim.
 
[QUOTE=atabey58;902103]asıl suçluluradan birisini unutuyoruz arkadaşlar fener maçında şike yapsana diye azize bağıran ruhsuzlar hadi kına yakın bakalım takım her hafta tel tel dökülüyor .... hep sizin yüzünüzden nerde ne yapcağını bilmeyen gruplar yazıklar olsun sizlere....[/QUOTE]

cahil cahil yorum yapıp adamın asabını bozmayın..bırakın artık şu 3 büyütülmüşlerin şikecilerin avukatlığını ilk yarıdaki gs maçında da mı tezahürat yüzünden hakem doğradı ya önceki seneler, onları hiç söylemeyim, bırakın artık şu takımına sahip çıkan taraftar gruplarını ts maçından göreceğiz gruplara atıp tutan kaç kişi stada gelecek asıl taraftar bu maçta belli olacak..

hasanpolat44 10.03.2014 08:22

Cevap: Maçı değerlendirelim.
 
[QUOTE=Salim58;902217][B]Taraftar muhteşemdi ne rakibe sataşma oldu nede kavga gürültü.
Maça gelen taraftarların tek amacı takıma destekti.
Takım kaybetti alkışlarla uğurlandı.
Kırmızı kart görenler alkışlarla uğurlandı.

Hatalarla dolu bir maç yöneten hakem son düdüğü çaldığında hocanın ortasahaya kadar koşarak gidip hakemi tebrik etmesi oldu.[/B][/QUOTE]

Salim bey ayaklarınıza sağlık gerçekten mükemmel bir kalabalık vardı ama yayıncı kuruluş doğru düzgün göstermedi siz görevinizi yaptınız..

58svs58 10.03.2014 08:24

Cevap: Maçı değerlendirelim.
 
hakemlerin en yumuşak maçları sivastaki maçlar ama nankör adamlar hep bizimle uğraşıyor. Kendilerine rol biçiyor maçın önüne geçiyorlar. kadire yapılanlardan sonra nasıl ben hakemim dersin. adam sitemle sırtına dokundu kırmızı nasılda erkek gibi verdin. istanbul takımlarının maçını yönetirken bakalım bu kadar kolay kart çıkarabilecekmisin. HAKKIM VARSA HARAM OLSUN. penaltıda iki topçunun elleri diğer topçunun üzerinde biri kendini attı penaltıyı ne kadar kolay çaldın düdüğü. üzerimize oyun oynamayı bırakın. bizdemi soyunma odanızı basalım, bizdemi koridorlarda yüzünüze tükürelim, bizdemi federasyona yürüyelim. nereye kadar sürecek tahrikleriniz. emeğini çaldığın şehrin vebali hep üzerinize olacak. HAKKIM HARAM OLSUN

58svs58 10.03.2014 08:31

Cevap: Maçı değerlendirelim.
 
atabey58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
asıl suçluluradan birisini unutuyoruz arkadaşlar fener maçında şike yapsana diye azize bağıran ruhsuzlar hadi kına yakın bakalım takım her hafta tel tel dökülüyor .... hep sizin yüzünüzden nerde ne yapcağını bilmeyen gruplar yazıklar olsun sizlere....

HALAMI FENERCİLİK ARKADAŞIM UTAN YA UTAN Bİ TERKETMEDİNİZ ŞURAYI


WEZ Format +2. Şuan Saat: 05:18.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005