![]() |
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
İyi transfer yapılacağı yok bari ptt 1.ligden golleriyle asistleriyle öne çıkan futbolcular transfer edilse belki faydalı olurlar ptt de çok sert bir lig sonuçta
|
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
Güzel günler görecegiz cocuklar
Motorlari maviliklere sürecegiz... Ibo'dan da Yalan yalan yalaaannn... |
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
[QUOTE=balmandol;963092]MU-Cİ-ZE....Artık mucizelere kaldık..Nerdesiinnn mucizeeeeeeeeeeeeee :([/QUOTE]
Al sana mucize gardas (!)... Bomba transfer geliyor...Yönetim rahmetli Lefter'le görüsmelere baslamis ama rahmetli agirdan aliyormus... Tövbe tövbe. Tamam yönetimin ekonomi politikasini destekliyorum da, simdiye kadar alinan bos beles adamlarda herhalde babasinin hayrina oynamiyor. En az alan yine 100-150 bin € alirdir. Gönderdigin 6 adama verecegin parayi topla, üstüne de 100-200 bin € koy bari Gekas'i al en azindan 5-6 gol izleyelim ikinci devre. |
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
Diğer takımlar ki buna ptt 1. Lig takımları da dahil çatır çatır kontrat imzaladıkları futbolcuları duyuruyorlar bizim yönetim de iş olmadığından onca insan transfer haberi gelecek diye forum köşelerinde uyukluyor.. Gerçekten bu takımın ismine, armasına, renlerine ve taraftarına yazık.. Abicim transfere kafan çalışmıyorsa anlamıyor ve yapamıyorsan önce transfer yapacak adamları transfer et onlar halletsin... Takımın başına bela olmaya gerek yok.. Yazık bu taraftara ya akşama kadar site de takım kurup takım dağıtıyorlar, transfer yapıyorlar bu nedir ya.. Hangi takımın taraftarı bu kadar takımını konuşuyor sıkıntılarını kendi çapında sesini duyurabildiği kadar çözmeye çalışıyor.. Soruyorum size !!! Bizde artık arkamıza yaslanıp maçımızı korkmadan izlemek istiyoruz.. Bizde artık başka illere gittiğimiz de hiç değilse lig sıralamasının verdiği rahatlıkla takımımızı temsil etmek istiyoruz... Bu takımın formasını giydiğimizde uzaktan tanınmak istiyoruz. Oysa ki daha Türkiye de Sivasspor'un armasını bilmeyen insanlar var kaldı ki yabancı transfer adayları da daha önce duymadıkları takımda şehre gelmek istemiyor... YETER ARTIK TRANSFER YAPIN. REKLAM YAPIN. TASARIM YAPIN. ORGANİZASYONLAR KAMPANYALAR YARIŞMALAR YAPIN. TÜRKİYE NÜFUSUNDA BÜYÜK ETKİYE SAHİP OLAN SİVAS UTANDIRMAYIN YETER...
SİVAS'a SİVASLI'ya SİVASSPOR'luya YAKIŞIR İŞLER YAPIN !!! |
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
Benim ümidim tamamen bitti. Şimdiye kadar alınırdı gerçekten görüşülen futbolcular varsa. Bundan sonra yapılacak şey A2 takımdan futbolcu alınmalı,ya tutarsa hesabıyla yola devam edilmeli. Yönetiminde naçarı kesildi gibi.!!! Onlarda hiç değilse kendilerine bir yol belirlemeli ve yönetimi bırakacaklar mı,yoksa yeni yüzlerle devam mı edecekler,kongre kararımı alırlar o yönde çizgilerini belirlemeleri gerekir diye düşünüyorum.
|
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
valla ben bugün aldığım kabze dışındaki bilgilerle sevinmeye başladım, tarnsferlerden ümitliyim.
|
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
Tanase ve Hüsein topu ayaklarında tutabilip oyunu kontrol edebilen oyuncularsa ve en son santroforumuz iyiyse ben umutluyum.H.Kabze yi çoğu eleştirse bile Sivaslı olması ve takımı sahiplenmesi önemli.Kondüsyon yükleniliyordur umarım takıma.İlk maçlar çok önemli çünkü son haftalarda hep kuvvetli takımlarla oynayacağız aman dikkat.
|
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
Nedendir bilmiyorum ama şu Taşseten-oflaz ve sarılar üçlüsünü görünce takımdan soğuyorum. Başkn hangi akla hizmet bunları yanında tutar anlamak mesele...
Transferler iyi hoş güzel lakin bir forvet daha almamız gerek bence. Şöyle fizik gücü yüksek yırtıcı yıpratıcı bir forvet. Gerçi bunara kals Eneramo yu tekrar transfer ederler ya neyse :D |
Cevap: Güzel Transferler Yapacağız
[QUOTE=menesakin;964520]Nedendir bilmiyorum ama şu Taşseten-oflaz ve sarılar üçlüsünü görünce takımdan soğuyorum. Başkn hangi akla hizmet bunları yanında tutar anlamak mesele...
Transferler iyi hoş güzel lakin bir forvet daha almamız gerek bence. Şöyle fizik gücü yüksek yırtıcı yıpratıcı bir forvet. Gerçi bunara kals Eneramo yu tekrar transfer ederler ya neyse :D[/QUOTE] [B]daha iki gün öncesine kadar sıradan işletme sahibi insanlar şimdi sivasspor sayesinde farklı yerlere geldiler Allah aşkına hep hava atarız şu kadar sivalı var diye hiç memlekette bu üçünden başka yönetici olacak kimse çıkmayacakmı biri [/B] |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 08:40. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005